Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansbussen til Stavanger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klansbussen til Stavanger

Klanens turgruppe setter opp to alternative turer til Stavanger lørdag 18. september:

Tur 1 Avreise fra Bohemen 07:00 - hjem rett etter kamp.
    Tur 2 Overnattingstur, avreise Bohemen 07:00 og hjem søndag kl 11:00. Hotell må ordnes på egenhånd.

Det blir diverse formidling, bla av Cola, toast og liflige toner ombord på begge alternativer.

NB! Det må være minimum 20 påmelde til tur 2 for at den blir noe av. Si fra i Sjappa om du ønsker å overføres til alternativ 1 hvis alternativ 2 ikke blir noe av.

Kambilletter kr 190,- og buss kr 600,- kan kjøpes i Sjappa f.o.m. mandag 30. august

Se http://klanen.no/turer/ for eventuelle oppdateringer

Hilsen Turgruppa

Tur 2

Det blir garantert overnattingstur til stavanger(Tur 2).
    Vi er en 15 påmeldte og det er plass til en 25 på bussen.

Enga Sang planlegger også å reise på denna turen, for å bygge litt sosialt og jobbe med noen sangforslag vi har inne.
    Vi håper flere nye folk blir med på denne turen.

Hotell kan man ordne sjøl, ellers så har vi ordna et opplegg på et hotell hvor de fleste fra bussen kommer til å overnatte, tilbudet varierer litt men ligger på 300-400kr per pers.
    For mer detaljert info om pris og andre ting send meg en pm, eller send en mail til Sang@klanen.no.

Det samme gjelder påmelding til bussen, enten pm til meg eller sang@klanen.no.
    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Er det muligheter for å hive seg med på bussen til Stavanger spontant i morgen tidlig? Eller er den full eller noe sånt?
      Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Det er bare å møte opp på Bohemen 0700
        Jeg har også kampbilletter

Comment

Hei, jeg er i Stavanger i helga, for å se kampen, men har ikke kjøpt billett i forkant. Kjøpes lettest på en av bussene, eller blir det solgt ved inngangen?

Mvh
          Jon Per

Comment

Er det noen som planlegger å møtes på en pub i forkant, eller har alle for "tight schedule"?

Comment

Originally posted by jonper View Post
              Hei, jeg er i Stavanger i helga, for å se kampen, men har ikke kjøpt billett i forkant. Kjøpes lettest på en av bussene, eller blir det solgt ved inngangen?

Mvh
              Jon Per
              Har du fått svar?
              Jeg bor i Stavanger og skal kjøpe billett i dag. Jeg har fått beskjed om at salg er ved inngang O på Stadion.
              Var ca. 300 billetter igjen da jeg snakket med de i Sjappa i går i 17-tiden.

Comment

Working...
              X