Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stoler på 228

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stoler på 228

Jeg skal ta høyde for at informasjonen om gårsdagens dugnad på 228 kanskje ikke kom alle medlemmer for øre... men og det det er et stølt men som nå kommer:

6 personer hvor av tre over 40år stiller opp må sies å være litt under hva man kan forvente.
    Vi seks har nå egenhendig skrudd løs båret, stablet og sloss med 692 seter mutters aleine, men som Gjermund sa det er mange 100% økning siden noe lignende ble gjort på Bislett, da var det kun en som møtte opp.

Dette må bedres noe inne i helvete, ellers blir disse setene stående oppe.
    Det virker som det er lettere å mene noe om tribunekultur (for eller mot flagg, hopping, dansing, trommer, evighet eller ikke evighet) enn noe så banalt som å legge forholdene til rette for det.

Moralen er slutt og syt, start og skru! eller aller helst bær.

Tusen takk til, Leif Kjetil, Henrik, Gjermund, Stian og Joachim.
    Lønna kommer som alltid i himmelen.

Kjellsen.

Og siden jeg hadde all verdens tid til å gjøre dette i går, så lurer jeg på hvordan i alle verdens dager jeg gikk glipp av å få høre om denne dugnaden. Det eneste som står på klanen.no f.eks er lagt ut den 22.08 og er gjemt i denne difuse setninga "Etter kampen mot Portugal 7. september trenger vi en dugnadsgjeng som vil være med å demontere dem."

Ingen tråd på hverken hovedforum, tribunekulturforum eller vpnforum. Som administrator ser jeg at det heller ikke ligger tråder på de interne arbeidsgruppenes forum. Jeg har heller ikke fått sms-melding, enda jeg står på sms-lista til flere av arbeidsgruppene. Når f... har du informert om dette Kjellsen?
    in Absinthia

Comment

Her er det nok informeringen som må forbedres noe inne i helvete.

Når, hvor og ikke minst hvordan ble dette markedsført? Det er rimlig spesielt at jeg ikke har fått høre et kvekk om dette før etter det har blitt gjennomført, da jeg stort sett har rimlig god oversikt over hva som skjer.

Dette var absolutt noe jeg hadde tenkt til å stille opp på, og det samme gjelder flere av mine likesinnede.

Uansett, bra jobba av de som gjorde denne jobben!

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
        Og siden jeg hadde all verdens tid til å gjøre dette i går, så lurer jeg på hvordan i alle verdens dager jeg gikk glipp av å få høre om denne dugnaden. Det eneste som står på klanen.no f.eks er lagt ut den 22.08 og er gjemt i denne difuse setninga "Etter kampen mot Portugal 7. september trenger vi en dugnadsgjeng som vil være med å demontere dem."

Ingen tråd på hverken hovedforum, tribunekulturforum eller vpnforum. Som administrator ser jeg at det heller ikke ligger tråder på de interne arbeidsgruppenes forum. Jeg har heller ikke fått sms-melding, enda jeg står på sms-lista til flere av arbeidsgruppene. Når f... har du informert om dette Kjellsen?
        Det ble sendt ut mail til alle arbeidslag for to dager siden, VPN hadde det oppe på sin side. Min sterkt ydmyke start på innlegget er må mange måter en innrømmelse om at det gikk litt i stå hva gjelder tråd på forum samt oppdatering på klanen.no.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
          Det ble sendt ut mail til alle arbeidslag for to dager siden, VPN hadde det oppe på sin side. Min sterkt ydmyke start på innlegget er må mange måter en innrømmelse om at det gikk litt i stå hva gjelder tråd på forum samt oppdatering på klanen.no.

Kjellsen
          Hvilke arbeidslag? Det er ikke sendt til sang, forum, webservice eller rwk som jeg er på listene til i hvert fall. Har du drømt om at du har sendt det ut?
          in Absinthia

Comment

Hvilke arbeidslag? Det er ikke sendt til sang, forum, webservice eller rwk som jeg er på listene til i hvert fall. Har du drømt om at du har sendt det ut?
            Jeg husker i hvertfall at jeg ble tilsendt denne mailen. Tur, tifo, sang og arbeidslag var det sendt til.

Dorian Stefan
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
              Jeg husker i hvertfall at jeg ble tilsendt denne mailen. Tur, tifo, sang og arbeidslag var det sendt til.

Dorian Stefan
              Jeg har ikke fått den, og jeg står vel på både tifo og sang, hvis jeg ikke tar helt feil.

Comment

Kanskje flytte denne diskusjonen internt og la Kjellsens åpningsinnlegg stå som en påminnelse til den inaktive delen av Klanen?

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                  Jeg har ikke fått den, og jeg står vel på både tifo og sang, hvis jeg ikke tar helt feil.
                  Kanskje feil adresser? Jeg fikk tilsendt på min private også.

Disse adressene ble det sendt til:

tur@klanen.no
                  engatifo@gmail.com
                  sang@klanen.no
                  arbeidslag@klanen.no
                  kontakt_oss@vpn.no
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Noe galt har i hvert fall skjedd.
                    Jeg fikk mailen videresendt fra Kjellsen nå og har søkt etter tekst både i innboksen og i spam og mailen finnes rett og slett ikke, men jeg har mottatt mail til samme mailingliste som den er sendt til både dagen før og dagen etter denne mailen har blitt distribuert. Merkelig. Skulle nesten tro at PST har vært inne i bildet...
                    in Absinthia

Comment

Noe galt har i hvert fall skjedd.
                      Jeg fikk mailen videresendt fra Kjellsen nå og har søkt etter tekst både i innboksen og i spam og mailen finnes rett og slett ikke, men jeg har mottatt mail til samme mailingliste som den er sendt til både dagen før og dagen etter denne mailen har blitt distribuert. Merkelig. Skulle nesten tro at PST har vært inne i bildet...
                      Uansett, det viktigste er at stolene er nede og jeg kan være fornærmet, sur og generelt atal så lenge jeg vil. Badevaktstoler med ølholder er planlagt til opprigging. Jeg vet hvem som skal sitte i den med ropert.

Ha en fortreffelig helg,

Hytte-Kjellsen.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        Det er bare jeg som står på tifo
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Har heller ikke hørt noe, og jeg hadde gjerne stilt opp på det her så lenge jeg ikke er på jobb.

Bedre info (som jeg tror har blitt nevnt før i tråden her) så kommer det nok flere. Men uansett hvor dere sender mailer, så prøv gjerne å ta det tidligere enn to dager før det skal skje dersom det er mulig.
                          IKAROS

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                            Det er bare jeg som står på tifo
                            Da tok jeg helt feil.

Comment

Originally posted by superman View Post
                              Har heller ikke hørt noe, og jeg hadde gjerne stilt opp på det her så lenge jeg ikke er på jobb.

Bedre info (som jeg tror har blitt nevnt før i tråden her) så kommer det nok flere. Men uansett hvor dere sender mailer, så prøv gjerne å ta det tidligere enn to dager før det skal skje dersom det er mulig.
                              Dersom Ullevaal hadde klart å ordne lagring og bekrefte dette bedre tid i forveien, hadde man hatt bedre tid på å gi beskjed også. Da hadde man samtidig kunnet tatt noen telefoner og fått hjelp til å spre informasjonen.
                              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                              X