Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansbussen til Trondhjem 3.10 kl. 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OleC
    replied
    Det var dumt....

Leave a comment:

• Kjellsen
    replied
    Originally posted by OleC View Post
    Har en kompis som muligens blir med til trondheim. Hvordan vet man om det er flere plasser igjen på bussen? Noen som har et tlf nr eller liknende. Bruk gjerne pm
    Det er desverre helt fullt på bussene.

Kjellsen

Leave a comment:

• OleC
    replied
    Har en kompis som muligens blir med til trondheim. Hvordan vet man om det er flere plasser igjen på bussen? Noen som har et tlf nr eller liknende. Bruk gjerne pm

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Musikk

Takket være dama har jeg fått til sånn offline-spotifyting. Da skal jeg i teorien kunne spille fra utvalgte spillelister oppover.

- Fussballvibben
    - Godrock
    - Koserock
    - Madvibes
    - Erlink anbefaler

Pluss litt mer godis. Skal nok klare å variere nok til at de fleste blir fornøyde.

Leave a comment:

• OleC
    replied
    Originally posted by qxvrea View Post
    På den punche bussen er vi en drøss ansvarlige. Derfor blir det en rekke aktiviteter, og andre hendelser.

Til frokost tar vi en lett mattetime, der vi går igjennom tabellen, de resterende kampene og hvordan ting kan ende opp. Notater er ikke tillatt.

Etter frokosten blir det en pedagogisk opplesning av en utvalgt skjønnlitterær artikkel, med påfølgende diskusjon om innholdet og det kunsteriske nivået. Samt hvordan dette oldtidsverket kan overføres til idag.

Frem til vi kommer til Alvdal er det frivillig spontan-quiz slæsj friminutt

Det er planlagt matstopp i Alvdal. Dette medfører en ekstrem sikkerhetsrisiko, da bønda på bygda er på elgjakt og det ikke er mulig å kommunisere med dem. Vi jobber nå med å varsle de innfødte. Det er lovløse tilstander der oppe nå, for lensmann er på jakt med den 12 år gamle elskerinna si.

Oslopolitiet er ikke videre glad i fyrverkeriet vårt, derfor utnytter vi lovløsheten på landet og kjører ett lite pyroparty til ære for vår turkamerat Helges venner.

Når vi drar fra Alvdal kjøres musikken igang, og det pedagogiske opplegget skrinlegges. Musikkløsninga er enda litt i det gule. Det avhenger av om bussen har innkobling for PC, eller om vi må lage CD-er. Ett variert utvalg av musikk med hovedvekt på høykvalitets rock'n roll er klart, og skal på ett vis havne i de reisendes ører. Er det særegne ønsker for musikk kan man medbringe seg CD-er og gi til meg.

Ved ankomst Trondheim skal vi sette vårt preg på puben Three Lions!
    Dette høres svært hyggelig ut. Gleder meg

Leave a comment:

• Jossi
    replied
    Til side 38-gutten.

Mann i sin beste alder - søker krake - og av det du skriver virker du som en svært så atraktiv liten krabat. Hvis interessert: Bill.merk. "god som gull"

Leave a comment:

• dikern
    replied
    På den punche bussen er vi en drøss ansvarlige. Derfor blir det en rekke aktiviteter, og andre hendelser.

Til frokost tar vi en lett mattetime, der vi går igjennom tabellen, de resterende kampene og hvordan ting kan ende opp. Notater er ikke tillatt.

Etter frokosten blir det en pedagogisk opplesning av en utvalgt skjønnlitterær artikkel, med påfølgende diskusjon om innholdet og det kunsteriske nivået. Samt hvordan dette oldtidsverket kan overføres til idag.

Frem til vi kommer til Alvdal er det frivillig spontan-quiz slæsj friminutt

Det er planlagt matstopp i Alvdal. Dette medfører en ekstrem sikkerhetsrisiko, da bønda på bygda er på elgjakt og det ikke er mulig å kommunisere med dem. Vi jobber nå med å varsle de innfødte. Det er lovløse tilstander der oppe nå, for lensmann er på jakt med den 12 år gamle elskerinna si.

Oslopolitiet er ikke videre glad i fyrverkeriet vårt, derfor utnytter vi lovløsheten på landet og kjører ett lite pyroparty til ære for vår turkamerat Helges venner.

Når vi drar fra Alvdal kjøres musikken igang, og det pedagogiske opplegget skrinlegges. Musikkløsninga er enda litt i det gule. Det avhenger av om bussen har innkobling for PC, eller om vi må lage CD-er. Ett variert utvalg av musikk med hovedvekt på høykvalitets rock'n roll er klart, og skal på ett vis havne i de reisendes ører. Er det særegne ønsker for musikk kan man medbringe seg CD-er og gi til meg.

Ved ankomst Trondheim skal vi sette vårt preg på puben Three Lions!

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied
    Da har en kompis og jeg kjøpt kampbilett og tenkte å ta buss oppover.

Hvor kjøper vi billett og blir det dobbeldekker? Vet at jeg kommer til å ha litt behov for hvile før jobb på mandag
    Sjappa.

God tur.

D.S.

Leave a comment:

• OleC
    replied
    Da har en kompis og jeg kjøpt kampbilett og tenkte å ta buss oppover.

Hvor kjøper vi billett og blir det dobbeldekker? Vet at jeg kommer til å ha litt behov for hvile før jobb på mandag

Leave a comment:

• Kjellsen
    replied
    Hvis man betaler for tur/retur så er det ikke noe i veien for å kun sitte på opp?
    Det går fint, du må bare si i fra på bussen, slik at vi har sånn nogenlunde kontroll..
    Kjellsen

Leave a comment:

• OleC
    replied
    Hvis man betaler for tur/retur så er det ikke noe i veien for å kun sitte på opp?

Leave a comment:

• Skumlebazz
    replied
    Klansbussen er en dobbeldekker,så vi har pleid å kjøre tjoåhei
    i 2.etg,og stille og rolig i 1. Men i år har ikke dette med fyll og bråk vært
    noe problem da disse såkalte supporterne har valgt sofan istedet for VIF tur,
    så med snitt på 11 stk på en 72 seters buss er det overveiende sansynelig at det er fred å få og godt utvalg seter foran og bak,oppe og nede.
    Men med 0-5 på lerkendal,så er det vel akseptabelt å komme litt småtrøtt
    på jobb mandag morg om noen skulle være så "uheldig" å drikke litt
    brunt tøysevann og bli noe høyrøstet

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Bare lurer, hvordan er støynivået/ stemningen på bussen på vei hjem? Skjønner at resultatet har litt og si, men orker mann å gå rett på jobb?
    Det kommer helt ann på hvor herda du er som fyllefant og hvordan kampen utvikler seg. Blir det seksmålsseier er det litt mer party enn med solid tap. Er det skikkelig tap blir det ofte skikkelig fest da også. Du får ikke egentlig muligheten til å sove skikkelig, men det lar seg gjøre.

Selv tar jeg toget hjem fra Trondheim i år, rett og slett fordi jeg ikke kan gamble på at vi vinner pga jobb, og at det blir forsinkelser hjemover.

BTW ikke flere miniprisbilletter igjen på toget hjem... :/

Leave a comment:

• OleC
    replied
    Bare lurer, hvordan er støynivået/ stemningen på bussen på vei hjem? Skjønner at resultatet har litt og si, men orker mann å gå rett på jobb?

Leave a comment:

• toni
    replied
    Høres fantastisk bra ut da blir det nok tur til trondheim på meg da

Leave a comment:

Working...
X