Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Buss fra Manglerud etter M/S kampen til Ullevaall

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buss fra Manglerud etter M/S kampen til Ullevaall

Er det en realitet?
    Det er jo perfekt timet, med kamp på Manglerud klokka fem, som er ferdig rundt halv åtte.

t-bane er bedre...

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
      t-bane er bedre...
      Sagt på en annen måte; T-banen går fra Manglerud til Ullevål, man behøver ikke bytte tube. T-banestasjonen på Manglerud er bare en frisk powerwalk fra "garasjen".

Med tanke på at Økernkrysset er et lite helvete om dagen også anbefales ikke automobil heller.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

T-bane er kanskje mer effektivt, men på ingen måte bedre.

Hadde vært "konge" å kunne sette seg inn i en Enga-buss med pappabrus etter en seier i garasjen.

LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Ja i slike tilfeller syns jeg det bør organiseres "kombitur".
          for midt vedkommende kjører jeg innover, så hvis noen ikke gidder/orker eller vil ta kollekten til ullevall har jeg plass. og der kan dere drikke pappabrus, noe som ikke alltid er like poppis hos offentlige transporter :P

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
            Sagt på en annen måte; T-banen går fra Manglerud til Ullevål, man behøver ikke bytte tube. T-banestasjonen på Manglerud er bare en frisk powerwalk fra "garasjen".

Med tanke på at Økernkrysset er et lite helvete om dagen også anbefales ikke automobil heller.
            Er nesten enklere å gå til Skøyenåsen også. Får så god hastighet i nedoverbakke. Den går også rett til Ullevaal (linje 3).

Comment

Working...
            X