Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen i media

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva skjer med klanens webradio? Har hengt seg opp! Er på Sardigna, hadde kommet godt med!

Comment

Originally posted by Ordensmann View Post
      Hva skjer med klanens webradio? Har hengt seg opp! Er på Sardigna, hadde kommet godt med!
      Fiksa nå (og takk for at du sier i fra)!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Fiksa nå (og takk for at du sier i fra)!
        Selv takk. De som har utviklet klanens webradio fortjener min fulle respekt.
        Dette er profesjonelt og musikkmessig går det rett hjem!

Comment

Men Klanen, som satte standarden for norsk tribunekultur i perioden 1997-2005, er ikke det de var. De var 13 000 medlemmer, nå er tallet 8000. Tidligere syntes mange at Klanen var verdt inngangsbilletten. Nå er det langt færre som går på kamp alene for å høre Klanen synge.

Utklipp fra Aftenposten i går etter Sarpsborg 08 kampen. Meget treffende. Link under

http://beta.aftenposten.no/100Sport/...d#.UfeLCXc9-So
          EN BY ET LAG!!!

Comment

ønsker å finne sangen "En kugutt ifra strømmen" med den dialekten som synges på Klanens webradio. Finner den ikke noe sted. Noen tips?

Comment

Anyone????

Comment

Anyone????
                Du kan jo forsøke å kontakte noen av KWRs representanter på forumet. F.eks. Hjesus
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Det er ikke Trond-Viggos versjon? http://open.spotify.com/track/1wMroLoZvyhTjQGtrIbBlp

Ellers finner jeg Bjelleklang med en versjon på Spotify spotify:track:0pzxmjFp2jTmAiQT9eVqoC
                  Enga

Comment

ønsker å finne sangen "En kugutt ifra strømmen" med den dialekten som synges på Klanens webradio. Finner den ikke noe sted. Noen tips?
                    Versjonen vi spiller er Trond Viggo Torgersens originalversjon.
                    Hvis jeg ikke husker helt feil fra hva som står på coveret, så er både han sjøl og hans seks år gamle (den gangen) datter kreditert for låta.
                    in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                      Versjonen vi spiller er Trond Viggo Torgersens originalversjon.
                      Hvis jeg ikke husker helt feil fra hva som står på coveret, så er både han sjøl og hans seks år gamle (den gangen) datter kreditert for låta.
                      Låta er hentet fra albumet 2det by'ner nå" 1981

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                        Låta er hentet fra albumet 2det by'ner nå" 1981
                        Takk for det. Ligger ikke på nett, her må man ty til vinyl, muligens cd.

Comment

Jan Gunnar Solli skryter av og takker de som tok turen til Trondheim onsdag:

http://www.vif-fotball.no/news/artic...eg-har-opplevd

Comment

Originally posted by foomatic View Post

For en gjennomført positiv type!
                            Håper han er med i troppen også neste år. Synes han har fått en veldig oppsving tilbake på midtbanen.
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

Solli har kommet seg veldig utover i sesongen, og selv om vi kanskje bør ha større ambisjoner over tid enn det for første 11'ern, er han en meget god "squad-player".
                              Og som du sier ikke minst virker han jo som en kjernekar som sprer mye positivitet!

Comment

Originally posted by foomatic View Post

fikk noen ord med han på hotellet etter match. Sykt kul person som gladelig tok et par ord selvom han var skuffa.. også veldig klar for søndag.
                                Høres på 228!

Comment

Working...
                                X