Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aksjon 2011: Fotball skal spilles i helgen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Denne er interessant:

http://brannbloggen.bergen360.no/-/b...helgen?ref=mst

Mikkel

Comment

Og det ser ut som flere legger merke til dette:
      HP-bloggen: Eliteserien - ikke for oss på tribunen
      "Behandler du folk som dritt, får du ingenting tilbake" skriver HP.

http://fotball.adressa.no/blogg/hans...icle213284.ece

Comment

Et steg på vei i riktig retning.

Mandagskamper forsvinner i 2013.

Kampdager fredag, lørdag og søndag virker det som for meg. Jaja, ikke så ille det.
        ------
        228
        All Colours Are Beautiful!

Comment

Aksjon mandag?

Først 2013 slipper vi mandagskampene, skal vi fortsatt protestere at det blir mandagsbesøk i 2012 også? Samt fredag er vel også etter supporterklubbene ikke i helgen og den er der fortsatt. Noen fra Klanen burde uttale seg?

Comment

Originally posted by bengt View Post
            Først 2013 slipper vi mandagskampene, skal vi fortsatt protestere at det blir mandagsbesøk i 2012 også? Samt fredag er vel også etter supporterklubbene ikke i helgen og den er der fortsatt. Noen fra Klanen burde uttale seg?
            Hovedpoenget med aksjonen har vært å få vekk mandagskampen. Det har man nå klart, og NFF har gjort tydelig at supporterne har mye av æren for det.

Plankehaugen arrangerer nå busstur til Oslo mandag, og jeg syns det er en fin måte å markere at vi har "vunnet".

På Kanari-Fansens forum er det noen som tar til orde for at den videre aksjonen (neste år, slik jeg leser det) bør ha et fokus på at fredagskampene i all hovedsak blir nærkampene, de det går an å komme seg til med normal arbeidstid til fredag 19.00 (for vår del vil vel det si Hønefoss, Stabæk, Lillestrøm, Strømsgodset, kanskje Fredrikstad, til nød Odd for neste sesong. Sarpsborg forsvinner helt sikkert). Dette aksjonsfokuset mener jeg er en god tanke. Da viser vi oss løsningsorienterte og har større sjanse for å komme noen vei.

Comment

Working...
            X