Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongens første bortetur 2011 - Viking - Vålerenga 19. mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongens første bortetur 2011 - Viking - Vålerenga 19. mars

Med Klansbussen til Stavanger 19. mars

Serieåpning Viking - Vålerenga kl 16, Klanens turgruppe setter opp følgende turalternativer:

Oppdatert info 15.03.2011
    - Dagsturen går som planlagt. Avreise kl. 06.30 fra Bohemen. Pris: 600,-
    - Overnattingsturen er avlyst pga. laber interesse

Det er fortsatt ledige plasser igjen. Løp og kjøp!

Dagsturbussen er oppgradert med tekniske finesser som internett og bedre kjøkken. Det gir oss nye muligheter for musikk/video-avspilling. Vi har også utvidet mattilbudet med eksotiske varmretter.

Hilsen Turgruppa
    Last edited by Jossi; 15.03.2011, 08:30.

Noen som vet hvor lang tid det tar fra Sola Lufthavn inn til Viking Stadion? Og om det evt går noe form for kollektiv transport dit?
    En By - Ett Lag

Comment

Originally posted by engalars View Post
      Noen som vet hvor lang tid det tar fra Sola Lufthavn inn til Viking Stadion? Og om det evt går noe form for kollektiv transport dit?
      det tok meg 2 min å finne ut på google maps at avstanden er 10 km.
      Tipper du kanskje bruker litt lenger tid på å finne ut hva som går av kollektivt.. Løkke tell..

Comment

Fly buss ca 20 min inn til sentrum og anbefaller toget ut til stadion på kamp dag...

Comment

Hvor samles folket for flytende remedier i oljebyen før kamp?

Comment

Om det står om minutter ville jeg ha satsa på taxi fra flyplassen til stadion/stadion til flyplassen hadde jeg vært deg. Tipper det tar ca. et kvarter.

Comment

Originally posted by way_ View Post
              Hvor samles folket for flytende remedier i oljebyen før kamp?
              Blir Beverleys fun pub som vanlig tenker jeg.
              *****KREPP ARMY*****
              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

har dere noen ca priser og klokkeslett for bussen som går til stavanger og som retunerer etter kamp?

Comment

Originally posted by hegtro View Post
                  har dere noen ca priser og klokkeslett for bussen som går til stavanger og som retunerer etter kamp?
                  Coming right up! on klanen dått no

Comment

Originally posted by Jossi View Post
                    Coming right up! on klanen dått no

Vet noen hva er prisen for selve kampbilletten?
                    KOM IGJEN ENGA

Comment

180 norske penger.
                      Se forsiden av Klanen.no.
                      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Regnes det med stinn buss til Stavanger?

Hvordan er muligheten for enveisbilletter, forutsatt at det ikke fullt..?

Om noen skulle trenger billetter KUN tilbake til Oslo, ta gjerne kontakt for en hyggelig løsning

/w

Comment

Ja, vi håper selvfølgelig på stinn brakke og god stemning i serieåpninga, selv om det er jævli langt til Stavanger.

Det er selvfølgelig mulig å kun sitte på en vei, men vi håper folk velger tur/retur-løsning.

Turgruppa skal ha møte i dag for å planlegge denne og de førstkommende bussturene.

Jostein

Comment

Et alternativ til busstur er så klart fly, som ligger på en fin pris.
                            Vi er St.Hallvards menn

Comment

Spørsmål/ide

Jeg har en ide, som også kan formuleres som et spørsmål, til turgruppa. I og med at den passer i forhold til turen til Stavanger, poster jeg den her.

Jeg ser at avreise til Stavanger med dagsturen er kl 0630, og retur rett etter kamp. Rask utregning tilsier drøye 8-9 timer til Stavanger, dersom folk stadig vekk skal røyke og annet utenombussiske aktiviteter. Kampen begynner kl. 1600, så vi har i realiteten ingen tid for å ta noen øl i Stavanger før kampen.

Det jeg så lurer på, er om det er muligheter for en stopp på en pub e.l. i Stavanger etter kampen?

For å argumentere litt for mitt eget spørsmål:
                              - Vi har fra tid til annen hatt litt problemer med russetendenser før kamp. Med et pubbesøk etter kamp kan man unngå at det blir for galt for tidlig.
                              - Det er trivelig å ta en øl og en dram etter kamp (en dram for varmen, må vite!)
                              - Vi rekker ikke pub før kampen...
                              - Om vi beregner 9-10 timer på returen, er vi i Oslo mellom 3 og 4 søndags morran. Etter en tur/retur Stavanger i buss på mindre enn 24 timer tror jeg ikke jeg er så sugen på å sloss med folk om en taxi hjem, og buss/bane kan jo være litt begrensa. Da er det bedre å dra to-tre timer senere fra Stavanger, og så ta første banen hjem...
                              - Og generelt tror jeg dette kan bli en trivelig liten greie på langt-borte-kamper spilt på lørdags eftan.

Så, hva tror turfolket?
                              Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Working...
                              X