Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem av gutta er medlem av Klanen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem av gutta er medlem av Klanen?

Noe jeg alltid har tenkt på: Hvem av fotballspillerne som spiller/har spilt fotball for VIF har vært medlem av Klanen? Eneste jeg kan se for meg er kanskje Freddyboy. Sikkert en del på rekruttlaget, men tenkte først og fremst folk som er tilknytta A-laget...

Finnes det evnt. noe oversikt over dette?

Originally posted by Robin View Post
    Noe jeg alltid har tenkt på: Hvem av fotballspillerne som spiller/har spilt fotball for VIF har vært medlem av Klanen? Eneste jeg kan se for meg er kanskje Freddyboy. Sikkert en del på rekruttlaget, men tenkte først og fremst folk som er tilknytta A-laget...

Finnes det evnt. noe oversikt over dette?
    Medlemskap i Klanen er i stor grad en privatsak. Medlemslistene med adresser, telefon og Mail er ettertraktet og vernes veldig sterkt. Ingen får innsyn eller tilgang. Det prinsippet må også gjelde for spillerne.

Kjellsen

Comment

Det ville helt klart vært interessant å vite hvem som er med.
      Det går vel litt på om man har noen i laget som spiller mer for "drakta enn for pengene", selv om jeg tviler på akkurat det punktet.
      Men selvsagt bare hvis de går ut og sier det selv.

Men kanskje Robin sikter til om noen spillere har gjort det gjennom tidene?

Comment

Skjønner at man ikke kan søke gjennom registeret, tenkte heller på artikkler som f.eks Vålenga magasinet eller lignende. Er man medlem og spiller på VIF i dag så er det kanskje ikke noe å skjule?!
        Mange i dagens A-stall er jo også fra Oslo, selv om få eller ingen har spilt her hele livet. Fellah først i Holmlia, Nilsen på Oppsal osv...
        Torres hadde visstnok en YNWA tattoo, noen av gutta som har VIF tattis?

Bare lurer, ække så forfærdelig viktig. Bare en liten fun fact i værdagen

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
          Det ville helt klart vært interessant å vite hvem som er med.
          Det går vel litt på om man har noen i laget som spiller mer for "drakta enn for pengene", selv om jeg tviler på akkurat det punktet.
          Men selvsagt bare hvis de går ut og sier det selv.

Men kanskje Robin sikter til om noen spillere har gjort det gjennom tidene?
          Ja, dersom noen kjenner til noe sånt er det bare å ramse opp, har de valgt "å stå fram" er det selvfølgelig ikke noe stress

(Tenkte kanskje det var hyggelig om en fra klansstyret ga RLR underforstått kudos for en gangs skyld også...)

Comment

Originally posted by MortenN View Post
            Ja, dersom noen kjenner til noe sånt er det bare å ramse opp, har de valgt "å stå fram" er det selvfølgelig ikke noe stress

(Tenkte kanskje det var hyggelig om en fra klansstyret ga RLR underforstått kudos for en gangs skyld også...)
            Den eneste jeg er sikker på at har stått fram er Aki Riihilahti

Comment

Var ikke Rekdal det også?
              Eller var det at han fikk livslangt klansmedlemskap?
              Eller er jeg bare senil?

Comment

Tom Nordli

På P4 ble Tom Nordli spurt om hvilket lag unga hans holdt med og han ville egentlig ikke svare men svarte til slutt: Når du er en offside unna å vinne serien og kommer hjem så sitter unga dine og roper heia Vålerenga................

Svenna

Comment

Working...
                X