Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanens årsmøte 2011 - reaksjoner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er det førstkommende mandag det refereres til her eller?
    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
      Var også begge to sendt inn som forslag til valgkomitéen eller kom disse uventa på valgkomitéen også?

Ja, begge de to personene som ble fremmet via benkeforslag var spillt inn til valgkomiteen i forkant av innstillingen.

Per Amundsen
      - medlem av valgkomiteen

Comment

Beklager at referatet ikke kom tidligere. Jeg henviser dog til kortversjonen, som faktisk oppsummerer det man ikke kunne lese seg utover møtepapirene, slik jeg antyda.

MortenN

Comment

Originally posted by MortenN View Post
          Beklager at referatet ikke kom tidligere. Jeg henviser dog til kortversjonen, som faktisk oppsummerer det man ikke kunne lese seg utover møtepapirene, slik jeg antyda.

MortenN
          Jeg lenker opp også, slik at de lateste av dere slipper å lete. Friskuser kan selvsagt ta trimmen å finne det på egen hånd:
          http://www.klanen.no/var/storage/ori...1742a14d39.pdf
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Et par punkter i referatet

Bet meg merke i presentasjonen av BC i referatet,"han er en som kan demme opp for høyreekstreme,og unngå infiltrering av disse elementene i Klanen".

Er dette noe som igjen er begynt å bli et problem?eller er man bare føre var?
            -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Originally posted by mæggern View Post
              Bet meg merke i presentasjonen av BC i referatet,"han er en som kan demme opp for høyreekstreme,og unngå infiltrering av disse elementene i Klanen".

Er dette noe som igjen er begynt å bli et problem?eller er man bare føre var?
              Dette er en hakket mer aktuell problemstilling enn tidligere, da det er i ferd med å vokse opp en generasjon ungdom som ikke husker 90-tallet.

Enkelte organisasjoner rekrutterer også bevisst fra fotballsupportermiljøer.

Ingen krise, men definitivt et område det er fornuftig å ha et øye åpent for.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
              X