Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanens årsmøte 2011 - reaksjoner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by mæggern View Post
    Bet meg merke i presentasjonen av BC i referatet,"han er en som kan demme opp for høyreekstreme,og unngå infiltrering av disse elementene i Klanen".

Er dette noe som igjen er begynt å bli et problem?eller er man bare føre var?
    Dette er en hakket mer aktuell problemstilling enn tidligere, da det er i ferd med å vokse opp en generasjon ungdom som ikke husker 90-tallet.

Enkelte organisasjoner rekrutterer også bevisst fra fotballsupportermiljøer.

Ingen krise, men definitivt et område det er fornuftig å ha et øye åpent for.

Leave a comment:

• mæggern
    replied
    Et par punkter i referatet

Bet meg merke i presentasjonen av BC i referatet,"han er en som kan demme opp for høyreekstreme,og unngå infiltrering av disse elementene i Klanen".

Er dette noe som igjen er begynt å bli et problem?eller er man bare føre var?

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by MortenN View Post
    Beklager at referatet ikke kom tidligere. Jeg henviser dog til kortversjonen, som faktisk oppsummerer det man ikke kunne lese seg utover møtepapirene, slik jeg antyda.

MortenN
    Jeg lenker opp også, slik at de lateste av dere slipper å lete. Friskuser kan selvsagt ta trimmen å finne det på egen hånd:
    http://www.klanen.no/var/storage/ori...1742a14d39.pdf

Leave a comment:

• MortenN
    replied
    Beklager at referatet ikke kom tidligere. Jeg henviser dog til kortversjonen, som faktisk oppsummerer det man ikke kunne lese seg utover møtepapirene, slik jeg antyda.

MortenN

Leave a comment:

• flunra
    replied
    Originally posted by Hjesus View Post
    Var også begge to sendt inn som forslag til valgkomitéen eller kom disse uventa på valgkomitéen også?

Ja, begge de to personene som ble fremmet via benkeforslag var spillt inn til valgkomiteen i forkant av innstillingen.

Per Amundsen
    - medlem av valgkomiteen

Leave a comment:

• donny
    replied
    Er det førstkommende mandag det refereres til her eller?

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by Olum View Post
    Mandag kveld har vært. Hvor er referatet?
    Tipper det er sendt til publiseringsgruppa og venter på at noen med teknisk kompetanse skal ta tak. Jeg har i allefall sett det ferdige utkastet.

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by Olum View Post
    Det gikk på sangmøte og er nok noe forsinka...

Leave a comment:

• Olum
    replied

Leave a comment:

• MortenN
    replied
    Originally posted by Toy S View Post
    Kommer det referat i fra årsmøtet på nett snart ?
    Vi legger det ut mandag kveld, da har forhåpentlig alle som skal godkjenne referatet fått sett igjennom det.

Innholdet er kort sagt som følger: Alle innstillinger i sakspapirene ble vedtatt enstemmig uten kommentarer av betydning, med unntak av valg.

På valg var det (som allerede kjent) to benkeforslag, der det ene førte til at Bengt Calmeyer ble valgt til vararepresentant i stedet for innstilte Marius Wievegh.

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by Hjesus View Post
    Litt spesielt er det jo at det kommer benkeforslag fra et styremedlem mot lederen av hockeygruppa på en dag man visste at det ikke ville være hockeyfolk tilstede på årsmøtet. Var også begge to sendt inn som forslag til valgkomitéen eller kom disse uventa på valgkomitéen også?
    Jeg synes også at dette er litt uheldig. Det kan gi signaler om at styrets medlemmer ikke har tiltro til hockeygruppas leder, og per i dag eneste medlem.

Jeg synes det er synd at Klanens årsmøte ikke fant plass til Marius Wivegh i styresammensetningen, og at det er eneste opplagte svakhet ved det nåværende styret.

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by Erlink View Post
    Jeppers. Driver bare å retter noen skrivefeil og sånt. Referatet er skrevet.
    Så vidt jeg har skjønt, var det to benkeforslag. Én på fast styreplass og én på varaplass som også blei stemt inn. Er det mulig å få en redegjørelse på nett for oss som valgte å forsøke å hjelpe ishockeylaget videre til semifinale istedet for å være med på siste halvdel av årsmøtet?

Litt spesielt er det jo at det kommer benkeforslag fra et styremedlem mot lederen av hockeygruppa på en dag man visste at det ikke ville være hockeyfolk tilstede på årsmøtet. Var også begge to sendt inn som forslag til valgkomitéen eller kom disse uventa på valgkomitéen også?

Ja, jeg er klar over at årsmøtet egentlig skulle være på onsdag og ikke torsdag og at VIF-Fotball kapra møtedatoen vår.

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by Toy S View Post
    Jeppers. Driver bare å retter noen skrivefeil og sånt. Referatet er skrevet.

Leave a comment:

• Toy S [Utestengt]
    replied

Leave a comment:

• Kjellsen
    replied
    Originally posted by KjellH View Post
    Mine papirer sier Espen Knutsen, og ikke Greger Thorvaldsen. Har Mikkel myst skakt?
    Her er det redaktøren og ikke myseren som får siste ord.
    Det er med andre ord den skumle venstreradikaleren Espen Knutsen som skal jobbe for valgkomiteen.

Leave a comment:

Working...
X