Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Venstrepolitisk Klansstyre (av: Klanens årsmøte 2011 - reaksjoner)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Venstrepolitisk Klansstyre (av: Klanens årsmøte 2011 - reaksjoner)

Ytterste venstre er godt forankra i klanens styre nå ihvertfall, desverre....

Originally posted by Toy S View Post
    Desverre hva? utdyp?

Mikkel

Comment

Når man ikke rikker ræva si ned på årsmøtet, i stedet for å sitte foran pc'en og klage, har man ikke så mye man skulle ha sagt, eller hva, Børre?
      SK Vålerenga Fotball

Comment

Originally posted by Korthåra gentlemann View Post
        Når man ikke rikker ræva si ned på årsmøtet, i stedet for å sitte foran pc'en og klage, har man ikke så mye man skulle ha sagt, eller hva, Børre?

> Sant nok

Comment

Da ønsker jeg, på vegne av et politisk uavhengig styre, en dokumentasjon på denne påstanden. Skulle du greie og vise til et politisk bakteppe skjult i Klanstyrets arbeid, skal jeg personlig hjelpe deg med et ekstraordinært årsmøte. Du bør komme med noe som holder vann, den eneste av du og jeg, eksempelvis, som har politisk tilknytning er du. Den rasistiske og nazifiserte organisasjonen NDL hadde jo deg som stolt medlem før de gikk under jorda.

Hold grumset for deg sjæl eller hold deg unna, det gjelder forøvrig alle som ikke liker Klanens formålsregler eller vedtekter.

Kjellsen.

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
            Hold grumset for deg sjæl eller hold deg unna, det gjelder forøvrig alle som ikke liker Klanens formålsregler eller vedtekter.
            *kremt* La oss heller si noe i retning av: er man ikke enige i Klanens formålsregler eller vedtekter får man jobbe for en endring av disse på en demokratisk måte som ikke strider med Klanens formålsregler eller vedtekter

Forøvrig er sikkert Børre redd for at "dømm som tokk over SOS Rassissme" vil ha Klanen i stedet da det første prosjektet feila

Mvh Atle,
            ikke på årsmøtet; den som tier samtykker
            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
              *kremt* La oss heller si noe i retning av: er man ikke enige i Klanens formålsregler eller vedtekter får man jobbe for en endring av disse på en demokratisk måte som ikke strider med Klanens formålsregler eller vedtekter

Forøvrig er sikkert Børre redd for at "dømm som tokk over SOS Rassissme" vil ha Klanen i stedet da det første prosjektet feila

Mvh Atle,
              ikke på årsmøtet; den som tier samtykker
              Joda, ser poenget ditt. Men når det gjelder Børre og hans nye "tøffe" tone på sosiale medier, er det på tide at noen sier i fra. Ettersom min erfaring er at det ikke kommer noe med vett i fra hr Tafsemester, kan vi sikkert etterhvert moderere vekk dette og sånn sett sette av plass til de som vil diskutere årsmøtet.

Kjellsen.

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                Da ønsker jeg, på vegne av et politisk uavhengig styre, en dokumentasjon på denne påstanden. Skulle du greie og vise til et politisk bakteppe skjult i Klanstyrets arbeid, skal jeg personlig hjelpe deg med et ekstraordinært årsmøte. Du bør komme med noe som holder vann, den eneste av du og jeg, eksempelvis, som har politisk tilknytning er du. Den rasistiske og nazifiserte organisasjonen NDL hadde jo deg som stolt medlem før de gikk under jorda.

Kjellsen.
                > ALDRI vært medl i noe rasistisk eller nazistisk organisasjon noen gang, så det våset kan du bare kutte ut PROMPTE...
                Men hvis du mener jeg er rasist fordi jeg er i mot Islamsk terror - vold - jødehat - kvinneundertrykking - barnebruder - kjønnslemlestelse, så værsågod, men da mener du at MINST halvparten av Klanens medlem er rasister også..., og lurer på hva folk sier til DET isåfall...!?
                Defence league består av ALLE folkeslag, og det er bare de røde som får dette til å være noe rasistisk/nazistisk, ingen bombe det, dere ser jo spøkelser rundt ethvert hjørne...

" Stolt medl " my ass, jeg hadde familie som sloss i mot nazistene, og har vel flere utenlandske venner enn deg, nok sagt...

Comment

Defence league består av ALLE folkeslag, og det er bare de røde som får dette til å være noe rasistisk/nazistisk, ingen bombe det, dere ser jo spøkelser rundt ethvert hjørne...

" Stolt medl " my ass, jeg hadde familie som sloss i mot nazistene, og har vel flere utenlandske venner enn deg, nok sagt...
                  Når man velger å være med i/støtte en organisasjon som er infisert av nazister, er det kanskje ikke så rart om folk synes det lukter "brunt" av deg. Dette er et faktum, Børre, selv om du ønsker å benekte det aldri så mye; NDL er infiltrert av nazister. Tidligere talsmenn/organisatorer har trukket seg fra organisasjonen og begrunnet det med nettopp dette; NDL er infiltrert av nazister.

"Alle" i Norge er i mot ekstrem islamisme, jeg er det i hvert fall. Men jeg går ikke inn i/støtter en organisasjon som er infiltrert av nazister av den grunn.

Jeg kan også skryte av familie som sloss mot nazismen, det gjør ikke meg til et bedre menneske/større antinazist/mere innsiktsfull enn deg eller andre. Dette er ikke noe argument, Børre.

Jeg vet ikke hvor mange utenlandske venner du har, Børre, eller om du har fler enn meg. Det jeg vet er at jeg måtte kutte deg ut som FBvenn, ikke pga din nesten daglige hets av muslimer (og ikke bare de ekstreme), men fordi du faktisk skrev at israelerne burde drepe flere av folket til moren til mitt barn. Dette er et menneske du kjenner godt. Allikevel legger du ut den slags hetsmeldinger. Hvis det er med den typen respekt du behandler dine "utenlandske" venner, tviler jeg på om så mange av dem oppfatter deg som en venn.

Hilsen
                  din tidligere venn
                  Bengt A. Calmeyer
                  Last edited by Ogni M; 13.03.2011, 11:15. Reason: sitatformatering
                  SK Vålerenga Fotball

Comment

> ALDRI vært medl i noe rasistisk eller nazistisk organisasjon noen gang, så det våset kan du bare kutte ut PROMPTE...
                    Men hvis du mener jeg er rasist fordi jeg er i mot Islamsk terror - vold - jødehat - kvinneundertrykking - barnebruder - kjønnslemlestelse, så værsågod, men da mener du at MINST halvparten av Klanens medlem er rasister også..., og lurer på hva folk sier til DET isåfall...!?

Og dokumentasjonen på påstanden din da Børre, hvor ble den av? Foreslår denne tråden splittes og kan bli stående på Klanens hovedforum til spott og spe.

Kjellsen.

Comment

Originally posted by darkbull View Post
                      Neivel, så og stille opp sammen med landsforeningen for lesbiske og homofile er ikke politisk? og det kan heller ikke oppfattes som om klanen har et standpunkt når styret stiller opp sammen med LLH i media? Forklar meg definisjonen på politisk uavhengig da bingo? t
                      Viser til det Kjellsen sier, og det jeg selv skrev. Men prøver meg på å definere politisk uavhengig en gang til.

Politisk uavhengig vil si at man ikke er utgått av eller støtter en spesiell politisk organisasjon eller politisk parti. Det gjør ikke Klanen.

Allikevel betyr ikke politisk uavhengig at man ikke kan/vil ta politiske standpunkt eller engasjere seg i visse politiske saker. Mitt eksempel var jobbinga med ny stadion, hvor det var viktig å legge press på de politiske partiene for å få til det vi ønska: ny stadion på Valle.

Det betyr heller ikke at man ikke kan/bør/vil søke samarbeid med andre, politiske organisasjoner i visse saker som går på de verdiene man som organisasjon ønsker å hevde. Klanen ønsker å fremstå som en inkluderende og tolerant organisasjon, og søkte derfor et samarbeid med LLHF (Kjellsens eksempel).

Uavhengig betyr at ikke andre bestemmer hva vi skal mene, eller hvem vi skal samarbeide med. Det betyr ikke at vi ikke engasjerer oss.

OK?
                      SK Vålerenga Fotball

Comment

Satans nazister, dvs de ondeste av de onde, er de som liker det tyske kvalitets rock and roll orkesteret Modern Talking...

Ryktene går at denne MEGET hemmelige gruppa møtes en gang i uka i kjellern på Blitz, der går de rundt i hanemarsj med høyrearmen opp selvsagt samtidig som de plystrer unisont rock and roll klassikern " Cherie Cherie lady " helt til de etter et par timer setter seg ned på sorte plaststoler for å nyte et glass kokka kola og en kokosbolle....

Comment

Originally posted by Niding View Post
                          Klanen, eller dens styre, er vel ikke politisk uavhengige som at den/de ikke er politiske? At man er partipolitisk uavhengige derimot blir nok riktig, det sammenfaller også med vedtektene. Jeg ser heller ikke noe problem i Børres uttalelser på ”diverse sosiale medier” i forhold til Klanen/Vålerenga. Jeg ser problemer i forhold til det menneskesynet jeg har helt personlig, men Børres uttalelser og er helt personlig. På lik måte finner vi Vålerengasupportere og Klansmedlemer som ytrer seg i andre enden av skalaen på de samme sosiale mediene.

For meg er det også et lite skakt menneskesyn, men fremdeles ser jeg ikke at dette er noe problem i forhold til Vålerenga/Klan. Derimot blir dette et problem den dagen det trekkes inn i våre arrangementer. Jeg ville reagert like dårlig på et Vålerengaflagg under gårsdagens nasse-demo som en med en ukoordinert høyrearm på Ullevål. Når det gjelder fremtredende medlemmer av Klanen (enten det er styremedlemmer eller andre som er svært synlige) påhviler det selvsagt disse å skille enda tydeligere da folk ikke alltid er like flinke på å skille når mennesker har forskjellige roller.

For å styre inn meg selv igjen, Klanen er partipolitisk uavhengige men er ikke politisk uavhengige all den tid vi har et sosialt engasjement.

Anders G.

> Godt innlegg...

Jeg tilhører hverken ytterste venstre eller ytterste høyre i politikken, liker meg godt akkurat på MIDTEN jeg, der de fleste er samla...
                          Mine meninger er kanskje sterke noen ganger, men faktum er at jeg sparker alle veier, for meg er en hvit drittsekk akkurat like ynkelig som andre veien, og at en skal være rasist fordi en støtter noe som er i mot terror - vold - kvinneundertykkelse - unger på 7 år som blir tvangsgifta osv, og vil beholde vestlige verdier og norske velferdsstaten er bare dustete venstresvada og tull...

Og jeg blir like forbanna når jeg leser om den israelske soldaten som fylte en liten jente med kuler som når jeg leste om palestinske idioter som hadde massakrert en familie inkl flere småunger, INGEN forskjell der...

Og jeg blir akkurat like forbanna når jeg leser om 15 overfallsvoldtekter i oslo utført av ikke vestlige som når jeg leser om norske såkalte mannfolk som voldtar og banker kjærringa si, INGEN forskjell der...

OG, de som sitter på ræva og driver dank uten å tilføre Norge eller velferdssamfunnet en dritt, enten det er khattyggende somaliere på grønland eller halvknarkere på Grorud kan dra dit peppern gror, INGEN forskjell der...

Jeg er stolt medlem TO steder jeg, i Klanen og Dieter Bohlens barmy army, ingen av de rasistiske eller annet....
                          Jeg har ALDRI vært medlem i noen rasistiske eller nazistiske organisasjoner, ganske enkelt for jeg HATER NAZISTER, akkurat like mye som Kjellsen - Atle og alle andre her inne....
                          Og en er IKKE rasist fordi en har en annen mening i innvandringspolitikken enn de på venstresiden...

Og at jeg personlig støtter Israel i midtøsten er MITT valg, jeg bedriver ihvertfall ikke jødehets og jødehat som venstresiden gjør...
                          Og de som bedriver jødehets er antisemmetitter og rasister i mine øyne, og går i hanemarsj med nazister, og er de noe bedre enn de såkalte " blå " rasistene ? En rød rasist er like mye rasist som alle andre, og skal en følge klanens vedtak og reglement slavisk, så er det en god del som må gå, inkl noen jeg ser på lista over her....
                          Eller skal vi forskjellbehandle folk etter trynefaktoren plutselig ??

Comment

> Godt innlegg...

Jeg tilhører hverken ytterste venstre eller ytterste høyre i politikken, liker meg godt akkurat på MIDTEN jeg, der de fleste er samla...
                            Mine meninger er kanskje sterke noen ganger, men faktum er at jeg sparker alle veier, for meg er en hvit drittsekk akkurat like ynkelig som andre veien, og at en skal være rasist fordi en støtter noe som er i mot terror - vold - kvinneundertykkelse - unger på 7 år som blir tvangsgifta osv, og vil beholde vestlige verdier og norske velferdsstaten er bare dustete venstresvada og tull...

Og jeg blir like forbanna når jeg leser om den israelske soldaten som fylte en liten jente med kuler som når jeg leste om palestinske idioter som hadde massakrert en familie inkl flere småunger, INGEN forskjell der...

Og jeg blir akkurat like forbanna når jeg leser om 15 overfallsvoldtekter i oslo utført av ikke vestlige som når jeg leser om norske såkalte mannfolk som voldtar og banker kjærringa si, INGEN forskjell der...

OG, de som sitter på ræva og driver dank uten å tilføre Norge eller velferdssamfunnet en dritt, enten det er khattyggende somaliere på grønland eller halvknarkere på Grorud kan dra dit peppern gror, INGEN forskjell der...

Jeg er stolt medlem TO steder jeg, i Klanen og Dieter Bohlens barmy army, ingen av de rasistiske eller annet....
                            Jeg har ALDRI vært medlem i noen rasistiske eller nazistiske organisasjoner, ganske enkelt for jeg HATER NAZISTER, akkurat like mye som Kjellsen - Atle og alle andre her inne....
                            Og en er IKKE rasist fordi en har en annen mening i innvandringspolitikken enn de på venstresiden...

Og at jeg personlig støtter Israel i midtøsten er MITT valg, jeg bedriver ihvertfall ikke jødehets og jødehat som venstresiden gjør...
                            Og de som bedriver jødehets er antisemmetitter og rasister i mine øyne, og går i hanemarsj med nazister, og er de noe bedre enn de såkalte " blå " rasistene ? En rød rasist er like mye rasist som alle andre, og skal en følge klanens vedtak og reglement slavisk, så er det en god del som må gå, inkl noen jeg ser på lista over her....
                            Eller skal vi forskjellbehandle folk etter trynefaktoren plutselig ??
                            Jeg etterspør ikke ditt eget syn på deg selv, Børre. Jeg etterspør dokumentasjon på din påstand om at Klanstyret etter valget 2011 har blitt partipolitisk venstrevridd. Dokumentasjon på dine meninger og politisk ståsted finnes det altfor mye av på facebook.

Kjellsen

Comment

MINST tre av navnene på lista over er politisk på YTTERSTE venstresiden, du vet de som er jødehatere, og rasister...
                              Spennende å følge utviklinga fremover, men jeg, og mange med meg, tror Klanen kommer til å bli mer og mer politisk, og styrt i mot venstre...

Ene i styret har påstått bla at han kommer til å demonstrere i mot Israel på vålerengakamp hvis vi en gang kommer til å spille i mot et Israelsk lag, og er ikke DET politiskt så vet ikke jeg...
                              INGEN jeg kjenner har sagt det samme, uansett hvilket lag vi møter uansett land...
                              Venstresiden er de mest utolerante menneskene, så ingen bombe at denne personen skulle gjøre dette

Comment

Working...
                              X