Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Venstrepolitisk Klansstyre (av: Klanens årsmøte 2011 - reaksjoner)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette var da voldsomt.

Når er neste øyråd, så vi kan begynne å stemme ut folk?

Comment

Originally posted by Plaum View Post
      Dette var da voldsomt.

Når er neste øyråd, så vi kan begynne å stemme ut folk?
      Vi venter på debriefingen av Nils Ole Oftebro. Kodenavn og sted kommer kodet i posten.

Comment

De klares parti..... var ikke det motorsykkelklubben der ingen hadde motor sykkel og som stengte dørene etter og ha fått besøk av Finn Kalvik

Originally posted by Korthåra gentlemann View Post
        Siden jeg er en av dem som har tydeligvis er en av "de røde", "støtter Tjen Folket", er "jødehater" osv, bør vel jeg også røpe min partipolitiske tilknytning.

Det eneste partiet jeg har vært, er og noensinne kommer til å være medlem av er De Klares Parti, avdeling Oslo.

DKPO er en beinhard kaderorganisasjon, hvor du bare kan glemme å melde deg inn, eller søke medlemsskap. Du blir utvalgt.

Partiets motto er "Klarhet, klarhet og atter klarhet!" (sitat Mao Ze Dong)

Partiets ideologi er Anarkofascismen. Vi gleder oss til anarkiet, hvor vi som brødre og søstre skal ta vare på hverandre, jobbe side ved side uten noen form for utbytting eller herskermakt. Dessverre krever dette at folk har disiplin og folkeskikk. Vi må derfor gjennomføre en 50-60 års beinhardt, fascistisk diktatur først, slik at folk kan lære seg å oppføre seg.

Partiets ledelse og kadere gikk for ca 10 år siden stort sett under jorden, etter at Plutokratiet og dens lakei, ordensmakten, fratok oss vårt hovedkvarter i Vålerenggata 9, og derved både rekrutteringsgrunnlag og ikke minst inntektskilde.

Jeg håper at dette klargjør hvor jeg står politisk.

Comment

Jeg finner ingenting av interesse i denne tråden. Ellers vil jeg minne om at de som måtte mene seg rammet av hets/personangrep oppfordres til å ta kontakt slik at upassende innlegg kan fjernes.

Anders
          Menig moderator, og menig medlem av Klanen

Comment

Working...
          X