Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansropet/medlemskort??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erlink_gammel
    replied
    Siste nytt fra vår eminente medlemsservice:

Medlemskortene er ferdig produsert og går til utsendelse nå Fredag den 06. mai.

Leave a comment:

• way_
    replied
    Originally posted by Nesrene View Post
    Jeg tror han stadfesta det du sa. EOD.
    EOD? Jeg diskuter så mye jeg orker uten at du skal bestemme når diskusjonen er avslutta.

Originally posted by Skrible View Post
    Sorry, my bad! Skulle quote 2rstein rett over ditt innlegg...
    Du er så tilgitt så!

Leave a comment:

• Skrible
    replied
    Originally posted by way_ View Post
    Hva var denne kommentaren din god for? Jeg skrev at jeg hadde fått klansrop og kort slik at de som lurte på om det var utsendt kunne regne med at det var rett rundt hjørnet.
    Sorry, my bad! Skulle quote 2rstein rett over ditt innlegg...

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Hva var denne kommentaren din god for? Jeg skrev at jeg hadde fått klansrop og kort slik at de som lurte på om det var utsendt kunne regne med at det var rett rundt hjørnet.
    Jeg tror han stadfesta det du sa. EOD.

Leave a comment:

• way_
    replied
    Originally posted by Skrible View Post
    Altså; en viktig ting å merke seg er at ting ikke kommer på samme dag i postkassa i alle områder av verden. Det at én får medlemskort eller klansrop på en dato betyr ikke at alle andre får det den dagen.

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Originally posted by miguel View Post
    Mitt kom igår og det var ett meget vakkert kort. Takk til medlemsgruppa som gjør en super jobb..Ja du også Skrible
    Hvor lenge må jeg vente med å bla side opp og ned i nettbanken, uten at jeg har fått kort/ropet, kan begynne å brøle her i forumet?

Til de heltmodiges forsvar kan jeg med en gang si at jeg er ikke sikker på om jeg har betalt.

Feel free: om jeg ikke har betalt så heng meg gjerne ut her, jeg har jo lagt huet på blokka

Leave a comment:

• miguel
    replied
    Mitt kom igår og det var ett meget vakkert kort. Takk til medlemsgruppa som gjør en super jobb..Ja du også Skrible;-)

Hyll hyll

Mikkel

Leave a comment:

• Skrible
    replied
    Klansropet kom på tirsdag.... tror jeg? Og kortet lå behagelig i postkassa i dag.
    Altså; en viktig ting å merke seg er at ting ikke kommer på samme dag i postkassa i alle områder av verden. Det at én får medlemskort eller klansrop på en dato betyr ikke at alle andre får det den dagen.

Leave a comment:

• way_
    replied
    Klansropet kom på tirsdag.... tror jeg? Og kortet lå behagelig i postkassa i dag.

Leave a comment:

• 2rstein
    replied
    klansropet...

hakke jeg sett snurten av...

Leave a comment:

• ArntP
    replied
    Kort kommer alene. Litt problemer med å få de ferdig til klansropet ble sendt.

Leave a comment:

• Ronny La Rock
    replied
    Fikk ropet idag, ei kort.
    Kommer vel med neste ?

Leave a comment:

• ArntP
    replied
    medlemskort er på vei

Medlemskortene er klare til utsendelse, jeg vet ikke om de gikk sammen med klansropet. Men de er nå på vei.

Leave a comment:

• BølerBjørn
    replied
    Betalte jo kontingenten min før jul så det hadde vært kjekt om kortet kom snart

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by Holstad View Post
    Regner med at medlemskort blir sendt sammen med neste klansropet? Noen som vet når? (mener det stod noe om det i forrige utgave, men finner ikke bladet)
    Klansropet sendes ut i morra. Siste oppdatering jeg fikk var at medlemskortene akkurat hadde kommet, men at vi var usikre på om vi rekker å få de med ropet. Medlemskortene vil uansett sendes ut i løpet av kort tid.

De som nylig har betalt eller betaler i løpet av den nærmeste perioden, får medlemskortet ca. om en måned.

Leave a comment:

Working...
X