Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålenga i Hamburg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålenga i Hamburg

Hei jeg heter Ole og har bodd i Hamburg i 14 år. Har abo. på sumo og ser VIF hver helg. Hvis dere vil kasn dere kontakte meg på [e-mailadressen fjernet. Bruk PM. -mod.] eller hvis dere er i byen og har lyst på litt rock'n roll spiller jeg meget ofte med bandet mitt www.wildtouch.de

Allright

Ole..
    Last edited by Ogni M; 25.03.2011, 19:35.
    Han kom ble svett og dett var dett

Sweeet dude Er en del i Hamburg, så kommer nok til å gi deg en lyd når jeg skal dit om et par mnd.
    Elsker Bergen By

Comment

Humbug i Hamburg

Originally posted by Waldemar View Post
      Sweeet dude Er en del i Hamburg, så kommer nok til å gi deg en lyd når jeg skal dit om et par mnd.
      Ok, emailen ble fjernet kanskje jeg kan skrive den slik; [Nei, det kan du ikke. Av flere grunner. Bruk PM-systemet. Det gir deg beskjed når noen kontakter deg. -mod.]

See ya
      Last edited by Ogni M; 29.03.2011, 19:31.

Comment

Spørsmål vedr. PM-systemet flyttet hit.
        mvh

Ogni M

Comment

Nur der HSV

Originally posted by Ogni M View Post
          Spørsmål vedr. PM-systemet flyttet hit.
          Takk for den!

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
            Hei jeg heter Ole og har bodd i Hamburg i 14 år. Har abo. på sumo og ser VIF hver helg. Hvis dere vil kasn dere kontakte meg på [e-mailadressen fjernet. Bruk PM. -mod.] eller hvis dere er i byen og har lyst på litt rock'n roll spiller jeg meget ofte med bandet mitt www.wildtouch.de

Allright

Ole..

Skal legge det på minnet. Er du noe på Academy da? Hadde litt av en kveld der for noen år sida.

Comment

Academy

Originally posted by Freelanceagnostiker View Post
              Skal legge det på minnet. Er du noe på Academy da? Hadde litt av en kveld der for noen år sida.
              Javisst, der er vi mye!! Spillte vi da dere var der? Som sagt ta en ekskursjon (eller hva det heter) øl er det nokk av her, og ENga kan vi se på TV'n

Comment

Working...
              X