Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tilbakemeldinger på Klansropet?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Erlink View Post
    Ikaros har vel utnevnt egen talsmann? De har iallefall et slags fungerende styre, så da må det være mulig, iallefall i en introduksjonsartikkel om hvem man er og hva man står for, å skrive på vegne av gruppa.
    Klansropet har ingen policy om at folk skrive artikler, leserbrev eller annet under fullt navn. Vi har ikke noe imot at de gjør det heller.

Comment

Alt som er skrevet å signert av Sirkus Vålerenga er noe hele gjengen stiller seg bak.
      Hvis man ser etter noen talsmann for Sirkus, så er vel jeg den riktige personen å henvende seg til.

Sirkus har skrevet to artikkler i Klansropet, begge kan leses her: http://sirkusvalerenga.net/

"Om oss" kom i det forrige ropet mens den som var nå kan du finne under fanen "Sirkusnytt".

Eystein Jacobsen - Sirkus Vålerenga
      ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
        Trodde man skulle signere med navn. Ellers så kan vel samtlige artikler underskrives med Klanen, vel og merke hvis skribentene er medlem, noe jeg vil påstå siden det skrives i Klansropet.
        Kort og godt, hvem fra "Ikaros" har skrevet den, thats my pointo.
        Spiller ingen rolle hvem som har skrevet den. Det som står skrevet i denne artikkelen er noe alle medlemmer av Ikaros kan stå inne for. Det tok vi en runde på innad før vi sendte artikkelen til Klansropet.

Ellers må jeg berømme redasjonen i Klansropet for nok en flott utgave! Selve temaet tatovering var kanskje ikke det mest interessante for meg personlig, men det var nok av andre godbiter jeg kunne kose meg med. Bra jobba!

Comment

Originally posted by KjellH View Post
          Klansropet har ingen policy om at folk skrive artikler, leserbrev eller annet under fullt navn. Vi har ikke noe imot at de gjør det heller.
          Klanen.no har derimot en slik policy. Selv er jeg tilhenger av at man skal stå for det man sier. Spesielt på nettet er dette viktig for å fremstå som seriøse, mens det på trykk er litt lettere og se igjennom fingra. I ett medlemsblad som sirkulerer innenfor en viss lukket krets er det jo litt mer slingringsmonn enn det er på "hele internett".

Likevel har vi en slags forståelse for at folk som får en unaturlig tung belastning av å skrive på Klanen.no kan bruke pseudonym, men da er også terskelen for hva man kan skrive langt lavere.
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
          X