Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Bare sånn av ren nysgjerrighet: er ikkemedlemmer av Klanen Klanens ansvar dersom de er på tribunen? Jeg vet at det er vanskelig å skille utad så lenge de er stående, syngende supportere med Vålerengaeffekter, men Klanen består jo tross alt kun av Klanens medlemmer. Det er kanskje en avtale med klubben på dette området?
Først og fremst: Hva som skjer utenfor Klanens tribuner bryr vi oss ikke om, vi bryr oss om vår egen tribune (Øvre Bendit og vår del av Vestbredden).
På Klanens tribune er det klansmedlemmer, og disse skal ta ansvar for seg selv og andre klansmedlemmer - for som du selv sier: "Klanen består jo tross alt kun av Klanens medlemmer". En del klansmedlemmer er flinkere til å ta vare på andre enn andre, de har organisert seg i arbeidslaget KST, som gjør det de kan for å sørge for at Klansfolk trives på kamp. De er våre egne "vakter".
Vi har en avtale med klubben om at Klanen er sjef for sin egen tribune, og ordner opp i ting på egen hånd så langt det lar seg gjøre.
Om det befinner seg ikke-klansmedlemmer på våre felt, tar vi selvfølgelig vare på vedkommende (er det en fornuftig, oppegående vålerengasupporter er det jo så vi gjerne ønsker vedkommende som medlem) - men han/hun er selvfølgelig på lik linje med alle klansmedlemmer ansvarlig for sine egne handlinger.
Kasting av ting på banen er helt uakseptabelt. Det vil det jobbes med. At noen drittfolk har begynt med dette må vi gjøre noe med. At Øvrebø nå egner seg mer som badeand enn fotballdommer unnskylder ingenting.
At dette tilsier noe mer sannhet i MortenP sitt pisspreik i avisen kan jeg ikke se.
Kjellsen
Bare sånn av ren nysgjerrighet: er ikkemedlemmer av Klanen Klanens ansvar dersom de er på tribunen? Jeg vet at det er vanskelig å skille utad så lenge de er stående, syngende supportere med Vålerengaeffekter, men Klanen består jo tross alt kun av Klanens medlemmer. Det er kanskje en avtale med klubben på dette området?
Alle som var på tribuna på fornebu så vel selv at den del folk i klanen er tikkende bomber. Uffatelig mye som ble kasta på banen og mot linjedommer. hadde han blitt truffet så hadde det nok blitt pes i etterkant. rimelig hask stemming de i annen omgang, egentlig ikker rart med den dommeren seff, men dog, går jo an å oppføre seg.
Kasting av ting på banen er helt uakseptabelt. Det vil det jobbes med. At noen drittfolk har begynt med dette må vi gjøre noe med. At Øvrebø nå egner seg mer som badeand enn fotballdommer unnskylder ingenting.
At dette tilsier noe mer sannhet i MortenP sitt pisspreik i avisen kan jeg ikke se.
Kjellsen
Alle som var på tribuna på fornebu så vel selv at den del folk i klanen er tikkende bomber. Uffatelig mye som ble kasta på banen og mot linjedommer. hadde han blitt truffet så hadde det nok blitt pes i etterkant. rimelig hask stemming de i annen omgang, egentlig ikker rart med den dommeren seff, men dog, går jo an å oppføre seg.
Svaret er fra styret, og ja, signaturen er klønete (derfor min første post i denne tråden).
Hva burde vært utelatt?
Av: Klansstyret
På vegne av klansstyret,
Alle i klansstyret.
Utrolig at man lar det passere, og det at du påpeker det, Erling ("Redigerer du signaturen så den blir logisk? "På vegne av Klanen" f.eks.?") uten at noe blir gjort, er jo litt rart.
Men sånt skjer.
Hva burde vært utelatt?
Det er ikke det viktige. I en sånn sak burde man - synes jeg - fokusere/vikle på en ting, og kjøre hardt på det.
Tilbakemeldingen til Morten P er på - hvis jeg telte riktig - rundt tusen ord. Det er galskap! Ingen gidder å lese tusen ord i dag, med mindre du er veldig interessert i temaet.
Kanskje er det meg som må ristes litt i, ettersom jeg ikke gadd å lese hele svaret, og da skal jeg ta den støyten. Men jeg mener at svaret burde vært mer spisset. Men som sagt: Det var min mening, og den er ikke nødvendigvis rett.
Leave a comment: