Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Utvanning på F/G-feltet øvre Cola (Syngefeltet)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utvanning på F/G-feltet øvre Cola (Syngefeltet)

Ser med en viss resignasjon på at mange med enkeltbilletter og andre typer sesongkort plasserer seg på midtre felt på øvre Cola. Mange av disse er ofte søte "babes", og det har jeg visuelt ingen ting i mot (he-he), men de mest syngevillige er disse som regel ikke. En ting er at de kanskje er i følge med andre som er med på å lage stemning, og jeg mener selvfølgelig ikke at de dermed skal jages bort, men faktum er like fullt at de bidrar til at feltet blir utvannet og at stemningen blir dårligere.

Jeg går selv sjelden eller aldri fra Ullevaal uten å ha syngi/skriki meg hes, så oppfordringen til de gjeldende personer må nok en gang være å stille seg på riktig felt, eventuelt å kjøpe sesongkort ut i fra hvor oralt de velger å opptre.

I begynnelsen av sesongen sto det vakter i trappene opp til øvre Cola for å sørge for at folk gikk til riktig felt, men dette er noe de i ettertid dessverre har sluttet med. Ser gjerne at disse vaktene kommer tilbake, for poenget må jo være å ha et mest mulig homogent syngefelt med dertil mest mulig unison/kraftig synging.

Re: Utvanning på F/G-feltet øvre Cola (Syngefeltet)

kanskje vi bør skrive en notis og dele ut til alle som går inn på f/g feltet om at hvis man ikke synger på så og si alle sanger bør man stille seg på et annet felt.Noe bør vi gjøre for makan til elendig stemning skal det aldri være.Til dere som har lyst til og svare at laget var dårlig igår osv.Den holder ikke ,da bør dere stelle dere et annet sted.vi vil alltid værra her

Comment

var vakter på sist seriekamp.

har også sett at det kommer "babes" og steller seg på f\g cola.

kvarten var det tre jenter som sto og SMINKA seg på tribunen...

ikke sang dem stort heller. mest viktig at hår og fjes så bra ut..

skulle tro at engakamper var det nye sjekkestedet...

når det gjelder vakter så bør det stå en i trappen også ikke bare nede på tribunene. er mange som ikke kommer inn "hovedingangen" opp til f\g som bare tar neste trapp og går lang setene og vips så er du på f\g....

med vakter i trappene også kansje problemet kan løses...

men det meste har nok med holdninger og gjøre.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Jeg står som regel på felt D og synger selvfølgelig, men der sitter (les: sitter) det folk som overhodet ikke har noe på klansfelt å gjøre. Mot brann var det vakt ved oppgangen C/D feltet, men alle som hadde billett til C feltet kunne jo bare gå å sette seg på D feltet, det passet ikke vakten på.

Tror vi må sette opp bånd med lapp om at dette er et klansfelt(syngefelt). Mener å huske at det ble brukt noen bånd i cola øvre i fjor.

Comment

Det viktigste er vel ikke at de uten sessongkort i F/G feltet ikke kan stå der.. Mer at de som ikke synger og heller SMINKER (http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif) seg heller kan gå et annet sted..

Jeg har ikke sessongkort til F/G helt på Gaza, men står der alikavel. Ettersom at jeg synger meg hes HVER kamp mener jeg selv at jeg er en av de som "kan" stå der. Eller er dette veldig feil? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif
          FuCk Lyn Oslo

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 00:36 skrev Moi Moi:

> Det viktigste er vel ikke at de uten sessongkort i F/G feltet ikke kan stå der.. Mer at de som ikke synger og heller SMINKER (http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif) seg heller kan gå et annet sted..

>

> Jeg har ikke sessongkort til F/G helt på Gaza, men står der alikavel. Ettersom at jeg synger meg hes HVER kamp mener jeg selv at jeg er en av de som "kan" stå der. Eller er dette veldig feil? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

--------

Bidrar du til synging, synger på det som er av sanger, så er det ingen grunn til at du ikke kan stå der du står.

---------

Flere vakter oppover i trappene også på øverste rad hjelper nok stort. Har sett på engelske kamper at det står en rad oppover av folk med refleksvester. Spesielt hos The Kop på Anfield. Er ikke sikker på om det er politi e.l. men kanskje det er for å hindre "turister"?
            The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
            -----ÆRE VÆRE-----

Comment

jeg har ses kort i f, men det er jo alltid fullt når jeg kommer, så blir stående i trappa. ikke lenge for da blir man jaga til andre plasser nede..(sitteplasser) blir litt kjedelig å være den eneste som sitter der nede og synger som en gal.. håper at vaktene kan sjekke ses korta bedre, så jeg kan stå der jeg har betalt for. JEG SYNGER::)
              er du jaget av radio1

Comment

kan du ikke gå litt innover,på mange kamper iår har det vært plasser i midten ledige.eller så kan du komme litt før

Comment

selv om det er visse poenger her, tror jeg man ikke skal bruke kampen på lørdag som eksempel. Denne var ekstremt dårlig besøkt og jeg så mange nye fjes. Testen blir neste hjemmekamp mot fredrikstad. Der regner jeg med at ståa vil være litt bedre, men det er nok mange som kan dultes i skuldra og bes om å synge da også.
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 12:43 skrev sefo:

> jeg har ses kort i f, men det er jo alltid fullt når jeg kommer, så blir stående i trappa. ikke lenge for da blir man jaga til andre plasser nede..(sitteplasser) blir litt kjedelig å være den eneste som sitter der nede og synger som en gal.. håper at vaktene kan sjekke ses korta bedre, så jeg kan stå der jeg har betalt for. JEG SYNGER::)

Gå innover, det er alltid plass til en som bruker sterilan.

C.

Comment

Det blir bare dårligere og dårligere stemning i klanen http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

Husker når vi fikk ullevaal, synes det var bra stemning når klanen sto i hele cola

Comment

den ene vakta slepper inn unge jenter i felt f/g. han nekter å sleppe inn meg selvom jeg synger til jeg mister stemmen. mens når det kom unge oppdolla jenter som spurte så pent om de kunne få sitte der. ja det var greit. blir så forbanna!!

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 15:44 skrev Den12Mann:

> Det blir bare dårligere og dårligere stemning i klanen http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

> Husker når vi fikk ullevaal, synes det var bra stemning når klanen sto i hele cola

Det er riktig som du sier, at det er blitt dårligere stemning. Men vi stod først i VG svingen på 90-tallet, ikke i Cola.
                          E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Sorry, husker det nå! var ikke så gammal på den tia.

Comment

Sitat: Den søn, 20 august 2006 15:20 skrev BigMuff.:

> Ser med en viss resignasjon på at mange med enkeltbilletter og andre typer sesongkort plasserer seg på midtre felt på øvre Cola. Mange av disse er ofte søte "babes", og det har jeg visuelt ingen ting i mot (he-he), men de mest syngevillige er disse som regel ikke. En ting er at de kanskje er i følge med andre som er med på å lage stemning, og jeg mener selvfølgelig ikke at de dermed skal jages bort, men faktum er like fullt at de bidrar til at feltet blir utvannet og at stemningen blir dårligere.

> Jeg går selv sjelden eller aldri fra Ullevaal uten å ha syngi/skriki meg hes, så oppfordringen til de gjeldende personer må nok en gang være å stille seg på riktig felt, eventuelt å kjøpe sesongkort ut i fra hvor oralt de velger å opptre.

> I begynnelsen av sesongen sto det vakter i trappene opp til øvre Cola for å sørge for at folk gikk til riktig felt, men dette er noe de i ettertid dessverre har sluttet med. Ser gjerne at disse vaktene kommer tilbake, for poenget må jo være å ha et mest mulig homogent syngefelt med dertil mest mulig unison/kraftig synging.

Nå står det jo vakter der, men det er jo ikke noe problem å snike seg opp. Man går helt borterst, går øverst og stiller seg i felt F/G og H. Vaktene ser ikke oppover, derfor er det egentlig helt bortkastet og ha dem der.
                              Oslobajas

Comment

Working...
                              X