Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Buss fra vertshuset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buss fra vertshuset

Har tidligere tatt "VIP Bus" fra Kampen pub, og i år har de fått ny buss som heter "VIF Support" hvis jeg har forstått riktig. De har hvertfall bestemt seg for å ikke plukke opp folk fra kampen pub lenger, og kun plukke opp på Treffen (tøyen).

Tidligere var dette veldig greit, da man ikke trengte kjøpe billetter på forhånd, men bare hoppe på for en femtilapp.

Med tanke på at det er like vanskelig å få billetter til vertshusbussen som finalen i VM, lurer jeg litt på hvilke andre tilbud som finnes?

Har sett i det siste at det er et par andre busser som har stoppet innom Vertshuset.
    Noen som vet hvilke busser dette er? Hvor mye de koster? Kommer de hver kampdag? og ikke mist.. Er det "hopp på" muligheter på de?

Håper noen har litt informasjon om disse, så man slipper å dra ned til Tøyen istede for rett over gata

Originally posted by Larrse View Post
    Har tidligere tatt "VIP Bus" fra Kampen pub, og i år har de fått ny buss som heter "VIF Support" hvis jeg har forstått riktig. De har hvertfall bestemt seg for å ikke plukke opp folk fra kampen pub lenger, og kun plukke opp på Treffen (tøyen).
    VIF Support er ikke en ny buss, de har holdt koken i årevis, det er bare ny buss

(Altså selve redskapet, de har bytta ut den gamle bussen med en ny(ere))
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Eh.... Den har vel alltid hatt navnet vif support, eneste som er nytt er selve bussen....

Og angående de andre bussen, hvis du ser over der det står forum, altså turer, trykk der og gå på private busser. Der får du vite det du trenger

Og det er vel ikke så vanskelig å få billetter til vertshusbussen?

Comment

Det jeg mente med "ny buss" var ikke at bussen i seg selv er ny... men at den skulle "ta over for" VIP bus og frakte øltørste fra kampen pub til match... Men det stoppa etter første hjemmematch forstod jeg i følge facebook.

Hvis man skal ha tak i billetter til vertshusbussen må man bo i baren der eller være der når billettene legges ut har jeg inntrykk av.

Comment

Det går vel ett par busser fra Enga bar og cafe?

Mikkel

Comment

Originally posted by Larrse View Post
            Det jeg mente med "ny buss" var ikke at bussen i seg selv er ny... men at den skulle "ta over for" VIP bus og frakte øltørste fra kampen pub til match... Men det stoppa etter første hjemmematch forstod jeg i følge facebook.

Hvis man skal ha tak i billetter til vertshusbussen må man bo i baren der eller være der når billettene legges ut har jeg inntrykk av.
            Det er alltid vif support som har kjørt fra kampen pub, den bussen du kaller vip buss heter vif support. Det er nok bare et kallenavn den har fått av enkelte som har spredt seg siden det sto vip buss på ruta på siden,hvorfor de har klistra opp det en gang i tiden vet jeg ikke,men bussen het vif support.
            Er den samme personene som driver den nye vif support som den gamle eller "vip buss" som du har fått inntrykk av at den het.

Anngående billetter til vertshusbussen som jeg tar noen ganger må man være ganske så tidlig ute ja,men jeg bor ikke baren og har fått det til hvertfall

Som jeg har skjønnt så legger de ut billettene til neste hjemmekamp når de kommer fra ullevål,med mindre det er stabæk eller fugla borte innimellom da legges de billettene ut og neste hjemmekamp etter det.
            Tror også man kan kjøpe på bussen men det er jeg usikker på.

Bortekamper er får man melding om og melder seg på per sms til både vertshusbussen og vif support.

arrester meg gjerne hvis det er feil men tror det er sån uten at jeg vet det helt sikkert.

Comment

Originally posted by miguel View Post
              Det går vel ett par busser fra Enga bar og cafe?

Mikkel
              Hmm, hvilke er det?
              Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Oslo_Øst View Post
                Det er alltid vif support som har kjørt fra kampen pub, den bussen du kaller vip buss heter vif support. Det er nok bare et kallenavn den har fått av enkelte som har spredt seg siden det sto vip buss på ruta på siden,hvorfor de har klistra opp det en gang i tiden vet jeg ikke,men bussen het vif support.
                Er den samme personene som driver den nye vif support som den gamle eller "vip buss" som du har fått inntrykk av at den het.

Anngående billetter til vertshusbussen som jeg tar noen ganger må man være ganske så tidlig ute ja,men jeg bor ikke baren og har fått det til hvertfall

Som jeg har skjønnt så legger de ut billettene til neste hjemmekamp når de kommer fra ullevål,med mindre det er stabæk eller fugla borte innimellom da legges de billettene ut og neste hjemmekamp etter det.
                Tror også man kan kjøpe på bussen men det er jeg usikker på.

Bortekamper er får man melding om og melder seg på per sms til både vertshusbussen og vif support.

arrester meg gjerne hvis det er feil men tror det er sån uten at jeg vet det helt sikkert.
                Dette høres og ser ganske så korrekt ut. I tillegge vet jeg Espen på vertshuset har hatt løpende avtale med greverudbussen om at de ringer inn antall ledige seter i forbindelse med kampdag og dette da ordner seg .

Fra Enga bar og kafe går bohembussen og Per Johansens lille postmann pat-aktige røyke minibuss.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                  Dette høres og ser ganske så korrekt ut. I tillegge vet jeg Espen på vertshuset har hatt løpende avtale med greverudbussen om at de ringer inn antall ledige seter i forbindelse med kampdag og dette da ordner seg .

Fra Enga bar og kafe går bohembussen og Per Johansens lille postmann pat-aktige røyke minibuss.

Kjellsen
                  Ultrasbussen går også fra Enga Bar
                  Thru the darkness

of Future Past

the magician longs to see

one chants out

between two worlds

Fire - walk with me.

Comment

Blue Lagune bruker vel å gå fra vertshuset

Comment

Originally posted by Lyrica View Post
                      Blue Lagune bruker vel å gå fra vertshuset
                      Strengt tatt har jeg en mistanke om at den i så fall går innom Vertshuset, den går vel fra oppi en 'dal langs Rv4
                      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                        Strengt tatt har jeg en mistanke om at den i så fall går innom Vertshuset, den går vel fra oppi en 'dal langs Rv4

Var på en måte det jeg mente da

Comment

Var på en måte det jeg mente da
                          Heng ham, ikke vent til jeg kommer!
                          Heng ham ikke, vent til jeg kommer!

Nesrene @ Twitter

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                            Heng ham, ikke vent til jeg kommer!
                            Heng ham ikke, vent til jeg kommer!

Potet, potit

Comment

Potet, potit
                              Svært forskjellig utfall...

Jeg kjøper heller pottit fra Sigbjørn Johnsen enn Ole Robert Reitan...
                              Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
                              X