Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund away

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haugesund away

Hallois!

Jeg lurer egentlig bare på om noen har tenkt å ta turen til Haugesund for å se Haugesund - Vålerenga torsdag(!!!!) 19.05.11 kl. 19.00?
    Jeg er bosatt på vestlandet og vurderer å ta turen, men er skeptisk i forhold til at det er torsdagskamp og jeg regner jo ikke med mange tilreisende fra Oslo.

Spent på om det i det hele tatt blir noe turopplegg fra Klanen sin side.

Venter spent på respons

Hvis du bor på vestlandet er det vel ingen tvil? Må jo støtte gutta de som har muligheten, uavhengig av hvem andre som kommer/kommer ikke!
    Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

Comment

Ja, jeg regner med at jeg tar turen, men hadde vært moro å visst om flere kom på kamp

Blir stusselig å synge "Ståru stille er du ikke Vål'enga" helt aleine Hehe

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
        Ja, jeg regner med at jeg tar turen, men hadde vært moro å visst om flere kom på kamp

Blir stusselig å synge "Ståru stille er du ikke Vål'enga" helt aleine Hehe

Uten å vite det for sikkert, så tør jeg påstå at det ikke vil skje... Det er alltid folk som reiser på tur, selv om kampen er satt på dager som gjør det vanskelig for enkelte å kunne reise..

Regner med at det kommer noe turoppsett om ikke så lenge ( ikke at det har noe å si for deg sånn egentlig)

Comment

Selvfølgelig blir det tur, denne uka er jo bankers fri fra jobben uansett.

Søndag 15. mai: Hallvardsók og Oslos bursdag = vill feiring.
          Mandag 16. mai: Fredrikstad borte = fyllefri for å reparere gårsdagen så man orker å yte på tribunen.
          Tirsdag 17. mai: Obligatorisk fri fordi noen bygde en låve på Eidsvold i 1814.
          Onsdag 18. mai: Inneklemt dag mellom to obligatoriske fridager og da passer det å benytte dagen til å reise til f.eks Haugesund.
          Torsdag 19. mai: Obligatorisk fridag for å se fotballkamp i Haugesund.
          Fredag 20. mai: Lang busstur hjem fra Haugesund hele natta betyr fri fra jobben.

Det blir ikke mye produksjon på en Vålerengagutt denne uka. Flott NFF, sånn rett etter påske har jeg absolutt veldig godt behov for ei ny ferieuke...
          in Absinthia

Comment

Working...
          X