Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Med Klansbussen til Sogndal 29 mai kl. 18.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Med Klansbussen til Sogndal 29 mai kl. 18.

Turgruppa setter opp buss med avreise fra Bohemen kl. 8. Pris: 500,- Salget i gang i Sjappa.

Hilsen Klanen Tur

Fra klanen.no:

Billetter Sogndal 29. mai

211 billetter har funnet veien over fjellet fra Sogndal. De selges til en pris på kr 190,- i Sjappa fra torsdag 5. mai kl 10. Det er lukket forhåndsalg for sesongkortinnehavere frem til og med lørdag 7. mai kl 1500. I tilfelle stor etterspørsel kan det ev. bli mulighet for flere billetter.
    Last edited by Jossi; 05.05.2011, 13:52.
    Beaker

Hva er estimert reisetid til/fra Sogndal? Ny by og ny tribune for min del.

Comment

Originally posted by STHLM View Post
      Det er ikke så ille som det høres ut. 6 gode timer tenker jeg med stopp, røyk, piss og det vanlige.

Kjellsen.

Comment

Takker,
        det er jo ikke lenger enn Fredrikstad x4 det. Perfekt reisetid. Om bussen drar 08 blir det jo tid til pub også. Bra jobb turansvarlige. Hjemme igjen til rett over midnatt, bedre kan det ikke bli.

Comment

Det er fortsatt flere ledige plasser igjen på bussen. Løp og kjøp i Sjappa!

Laget trenger all støtte, spesielt i motgang. Vis at du bryr deg

Comment

Originally posted by STHLM View Post
            Sogndal er faen ingen by!
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
              Sogndal er faen ingen by!

Det er da ikke Bergen heller, men jeg ser ofte at de blir kalt det av seg selv og andre for det.

Comment

Working...
              X