Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har fått purring fra Klanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har fått purring fra Klanen

Var medlem i Klanen i fjor, men bestemte meg for å drite i det dette året.

Nå har jeg fått klansropet for April i postkassa, med en liten rute på en ellers så blank forside, som sier "Denne utgaven av Klansropet inneholder en purring siden vi ikke har registrert at du har betalt medlemskontingenten for 2011".

Hva er dette? Blir man nå tvunget til å betale medlemskap, selv om du ikke vil være medlem?

Originally posted by GazaFG View Post
    Hva er dette? Blir man nå tvunget til å betale medlemskap, selv om du ikke vil være medlem?
    Nei, vil du ikke være medlem lengre kan du bare se bort fra den.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Nå har jeg fått klansropet for April i postkassa, med en liten rute på en ellers så blank forside, som sier "Denne utgaven av Klansropet inneholder en purring siden vi ikke har registrert at du har betalt medlemskontingenten for 2011".

Hvis du ikke forteller folk at du ikke har til hensikt å være medlem lenger er det vel ikke så merkelig at du får purring?

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
        Nei, vil du ikke være medlem lengre kan du bare se bort fra den.
        Mottatt. Har ikke åpna det enda, så veit ikke om det skjuler seg en regning på andre siden av det arket som følger med.

Comment

Mottatt. Har ikke åpna det enda, så veit ikke om det skjuler seg en regning på andre siden av det arket som følger med.
          Det gjør det. Regning type blankett for innbetaling av medlemsavgift om du fortsatt ønsker å være medlem.
          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Da regner jeg også med at vi kan slette deg fra Klanens fora?

-jørn-
            (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
              Da regner jeg også med at vi kan slette deg fra Klanens fora?

-jørn-
              Hehehe. Hvorfor så arg?

Comment

Hehehe. Hvorfor så arg?
                Du vil ikke være med oss?

Det er helt frivillig å være medlem i Klanen, men hvorfor i all verden skal folk som ikke vil være medlem nyte godt av de tilbudene vi har -- inkludert forumet?

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
                  Du vil ikke være med oss?

Det er helt frivillig å være medlem i Klanen, men hvorfor i all verden skal folk som ikke vil være medlem nyte godt av de tilbudene vi har -- inkludert forumet?

-jørn-
                  Hvorfor i all verden får mccollins diskutere her da? [personangrep fjernet men essensen er at GazaFG mener han ikke bidrar positivt - Mod] Han vil vel ikke være medlem i Klanen? Jeg veit om flere andre ikke-medlemmer som diskuterer her. Jeg blir vel utestengt og mister sesongkortet hvis jeg ikke navngir dem..
                  Last edited by Erlink_gammel; 30.05.2011, 19:50.

Comment

Hvorfor i all verden får mccollins diskutere her da?
                    Han er i det åpne VPN-forumet som ikke er relatert til Klanen.

Jeg blir vel utestengt og mister sesongkortet hvis jeg ikke navngir dem..
                    Nei.

-jørn-
                    (*´ェ`*)

Comment

Takk for purringen. Glemte å betale for kona, men nå blir det gjort
                      Hiffen

Comment

Originally posted by Hiffen View Post
                        Takk for purringen. Glemte å betale for kona, men nå blir det gjort
                        og DER har du grunnen til at vi purrer. Får ganske mange glemske folk med oss på den måten.

Legg også merke til at det ikke er purregebyr e.l. noe som understreker fraværet av tvang.

Neste gang du ikke vil være medlem, GazaFG, kan du imidlertid være vennlig mot oss og spare oss penga med å sende si ifra så vi slipper å sende purringen.
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          Neste gang du ikke vil være medlem, GazaFG, kan du imidlertid være vennlig mot oss og spare oss penga med å sende si ifra så vi slipper å sende purringen.
                          Beklager, som et plaster på såret får jeg vel bli igjen etter sarpsborg matchen og hjelpe til med å rydde flagg

Edit; regner med at denne purringa kommer bare en gang, og at det derfor ikke er nødvendig å si ifra på epost?

Comment

Jeg blir vel utestengt og mister sesongkortet hvis jeg ikke navngir dem..
                            Må man ikke være medlem i klubben eller klanen for å kjøpe sesongkort?

Comment

Originally posted by Raven View Post
                              Må man ikke være medlem i klubben eller klanen for å kjøpe sesongkort?
                              På såkalte Klansfelter skal man være medlem av Klanen eller Klubben for å kjøpe sesongkort. Noen greier selvfølgelig å snike seg unna bidraget til felleskapet og fortstatt nyte godt av ståplasser, subsidierte sesongkortpriser, rimelige turopplegg, tifoarrangment eller rett og slett våre tribuner med våre vakter og vårt felleskap. Det er ikke mange heldigvis, men det er noen. Hadde det vært for mange slike ville det vært dårlig med overnevnte system.

Dette skal i prinsippet sjekkes i sjappa, men som med alt annet er det meste tufta på dugnad/tillit og solidaritet i vår verden og da er det lett og snike seg unna, hvis det er målet.

Kjellsen

Comment

Working...
                              X