Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har fått purring fra Klanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kjellsen View Post
    Dette skal i prinsippet sjekkes i sjappa, men som med alt annet er det meste tufta på dugnad/tillit og solidaritet i vår verden og da er det lett og snike seg unna, hvis det er målet.

Kjellsen
    De har aldri sjekka om jeg er medlem når jeg har hentet sesongkortet... Jeg ER forøvrig medlem

Comment

Originally posted by Raven View Post
      De har aldri sjekka om jeg er medlem når jeg har hentet sesongkortet... Jeg ER forøvrig medlem
      De har vel sjekka leget ditt?

Comment

Originally posted by Lyrica View Post
        De har vel sjekka leget ditt?
        I år gjorde de det, men ikke i fjor...

Men de kan umulig ha "sortert" sesongkortene på hvem som er medlem/ikke medlem. Jeg hadde nemlig ikke betalt, når jeg hentet sesongkortet

Comment

Originally posted by Raven View Post
          Det skal sjekkes i tida fra du bestiller/fornyer og fram til du henter det ut.
          Det brukes ikke mye ressurser på dette ettersom så godt som alle står sammen om ting, og sånn sett betaler medlemskap, ref forrige innlegg om tillit og sånn.

Kjelsen

Comment

Når man kjøper sesongkort på Klansfelt vil de som kjøper før nyttår være medlem på fjoråret. Sånn sett er det sikkert mulig å snyte Klanen for medlemsavgift annethvert år og samtidig ha rettighetene til sesongkort.

Metoden kan derimot smelle deg midt i trynet om de velger å sjekke opp at du faktisk er medlem dersom vi får alt for få europacupbilletter til en tur alle vil dra på.
            in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
              Når man kjøper sesongkort på Klansfelt vil de som kjøper før nyttår være medlem på fjoråret. Sånn sett er det sikkert mulig å snyte Klanen for medlemsavgift annethvert år og samtidig ha rettighetene til sesongkort.

Metoden kan derimot smelle deg midt i trynet om de velger å sjekke opp at du faktisk er medlem dersom vi får alt for få europacupbilletter til en tur alle vil dra på.
              La meg få legge til Klanen eller Klubben. Medlemskap i en av disse er likestilt.

Comment

Hmmm.... hvordan sjekker jeg at jeg har betalt medlemskapet? jeg føler meg relativt sikker på at jeg har det, men har ikke fått tilsendt noe medlemskort så begynner å bli usikker på om jeg husker feil.
                En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Originally posted by pedtom View Post
                  Hmmm.... hvordan sjekker jeg at jeg har betalt medlemskapet? jeg føler meg relativt sikker på at jeg har det, men har ikke fått tilsendt noe medlemskort så begynner å bli usikker på om jeg husker feil.
                  medlem@klanen.no

Comment

Jeg fikk purring, og likte det. Hadde ikke betalt. Fint at noen passer på.
                    Birger

Comment

Working...
                    X