Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mistet klanskortet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mistet klanskortet

Howdy.

Etter at namsmannen byttet lås på leiligheten min i Bergen så er jeg endelig tilbake til Oslo for å kunne se på kampene til mitt kjære Vålerenga.

Men (ett veldig stort men), siden jeg ikke fikk hentet tingene mine i leiligheten, så ble mitt kjære klanskort låst inne, og forsvunnet. Så er det muligheter for at når man går i Sjappa for å kjøpe billetter at de finner meg i systemet sitt? Og er det muligheter for å få bestillt opp ett nytt kort?
    Elsker Bergen By

Ta kontakt med namsmannen du, så får du lov til og hente personlige eiendeler i leiligheten.

Comment

Originally posted by Waldemar View Post
      Howdy.

Etter at namsmannen byttet lås på leiligheten min i Bergen så er jeg endelig tilbake til Oslo for å kunne se på kampene til mitt kjære Vålerenga.

Men (ett veldig stort men), siden jeg ikke fikk hentet tingene mine i leiligheten, så ble mitt kjære klanskort låst inne, og forsvunnet. Så er det muligheter for at når man går i Sjappa for å kjøpe billetter at de finner meg i systemet sitt? Og er det muligheter for å få bestillt opp ett nytt kort?
      De finner deg nok i systemet i sjappa. De har iallefall en liste over sesongkortholdere der. For sikkerhets-skyld, kan du ringe sjappa først eller ta med kvittering på betalt medlemsskap.

Send også en e-post til medlemsservice.
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
        De finner deg nok i systemet i sjappa. De har iallefall en liste over sesongkortholdere der. For sikkerhets-skyld, kan du ringe sjappa først eller ta med kvittering på betalt medlemsskap.

Send også en e-post til medlemsservice.
        Hvis namsmannen har låst kåken så han har mista Klanskortet, hva er oddsen for at han har kvitteringa da?
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
          Hvis namsmannen har låst kåken så han har mista Klanskortet, hva er oddsen for at han har kvitteringa da?
          Hvis han har betalt på nett, så godtar jo Klanen nettbankutskrift som bevis da. Det har jeg benytta meg av mang en gang på årsmøtet.
          in Absinthia

Comment

Working...
          X