Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga i Marielyst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga i Marielyst

Da vi er to vif supportere som skal på ferie til Marielyst en uke går vi glipp av opp til 3 kamper som spilles mellom 23. og 30. juli, Odd kampen, et europaspill (om vi kommer videre) og muligens Molde kampen.

Noen vet om steder man kan se Odd kampen (og europaspillet), enten om det er en gratis trådløs sone et sted eller en pub de viser kampen?

Anbefaler deg å kjøpe abonnement på TV2 Sumo, spleis med kompisen din om det bare er nødvendig den tiden dere er bortreist.

Comment

Originally posted by marius View Post
      Anbefaler deg å kjøpe abonnement på TV2 Sumo, spleis med kompisen din om det bare er nødvendig den tiden dere er bortreist.
      Da må de i så fall kjøpe for Sumo Utland abonnement siden det vanlige Sumo sport abonnementet ikke kan brukes i utlandet. Uansett vises vel ikke kampene mot Mika på TV ?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
        Da må de i så fall kjøpe for Sumo Utland abonnement siden det vanlige Sumo sport abonnementet ikke kan brukes i utlandet. Uansett vises vel ikke kampene mot Mika på TV ?
        Det kan man vel! Man må kun koble seg opp mot en norsk proxyserver (denne gjemmer deg så det ser ut som du er i Norge). Det er faktisk ikke så vanskelig (om man finner en tilgjengelig server).

Det enkleste er nok TV2 Sumo Utland, men det er ikke noe man -må- gjøre.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

takk for svar. bare for meg å finne en åpen trådløs sone et sted så får vi sett kamp

Comment

hei.

vi sitter nå her i marielyst og prøver å finne en norsk proxy, men var ikke så lett som vi trodde.

noen som har en å linke til meg som?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
              Dette blir littegrann off topic og noe i seneste laget, men da jeg skal til Azorene om en drøy uke så stilte jeg spørsmål til TV2 om jeg trengte Sumo Utland for å se Tippeligakamper.
              Svaret lød:
              Med Sumo Gull vil du ha lik tilgang i utlandet som med abonnementet Sumo Utland. Forskjellen på disse to er at utlandsabonnementet kan kun benyttes utenfor Norge, og er derfor noe billigere.

Så med ditt nåværende abonnement vil du kunne se Tippeliga-kamper, norske programmer og Nyhetskanalen i utlandet.

Ønsker deg en riktig fin kveld videre, kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål.

Comment

Flott oppdatering. Skal jeg huske til neste gang. Bare synd at det ikke blir så lenge mer neste gang da canal+ tar over.

Comment

Originally posted by Sindre L View Post
                  hei.

vi sitter nå her i marielyst og prøver å finne en norsk proxy, men var ikke så lett som vi trodde.

noen som har en å linke til meg som?
                  har du prøvd sider som hide my ass dott com`? (ikke noe mellomrom)

Comment

jeg fant den med et søk når vi var i Marielyst, men de hadde ingen norske proxier så det ut til.

nå ble det til at jeg brukte myp2p, utrolig at jeg ikke kom på det før 5 minutter før start. rota og sleit i nesten en time hehe

Comment

Working...
                    X