Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trenger spillere og frivillige til N.C

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenger spillere og frivillige til N.C

Hei!

Som vanlig så skal vi spille mot Vålerenga United nå på Lørdag, veit at mange sikkert skal til Molde men om det er noen som ikke skal så ta turen opp på sletta så vi slipper å gå på et nytt tap mot United. De blir så eplekjekke og på tide å vise dem at vi er veldig gode ( på tribunen ) men at beina våre også funker.

Det blir rigging av telt fra kl 13 på Fredag og fint om noen kunne hjelpe meg med dette.

Er det noen som har fotballutstyr som de ikke bruker mer så tas det imot med glede. Draktsett, sko, treningstøy, leggskinn m.m

Svenna

Originally posted by daddycool View Post
    Hei!

Som vanlig så skal vi spille mot Vålerenga United nå på Lørdag, veit at mange sikkert skal til Molde men om det er noen som ikke skal så ta turen opp på sletta så vi slipper å gå på et nytt tap mot United. De blir så eplekjekke og på tide å vise dem at vi er veldig gode ( på tribunen ) men at beina våre også funker.

Det blir rigging av telt fra kl 13 på Fredag og fint om noen kunne hjelpe meg med dette.

Er det noen som har fotballutstyr som de ikke bruker mer så tas det imot med glede. Draktsett, sko, treningstøy, leggskinn m.m

Svenna
    Har hvit uke, så da bør man vel klare å stå opp tidsnok til å hjelpe til på fredag
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Teller på knappene i fht Moldetur. Når (sånn ca) starter kampen mot vår nemesis Vålerenga Utd på lørdag?
      Vil jo gjerne se Moldeknus på glanaboxen om det ikke blir tur.
      Å endelig slå Vålerenga Utd vil jeg svært gjerne være med på!

Esp1
      -putta 2 el 3 i fjor.
      Ei kasse, er passe!!

Comment

Originally posted by Esp1 View Post
        Teller på knappene i fht Moldetur. Når (sånn ca) starter kampen mot vår nemesis Vålerenga Utd på lørdag?
        Vil jo gjerne se Moldeknus på glanaboxen om det ikke blir tur.
        Å endelig slå Vålerenga Utd vil jeg svært gjerne være med på!

Esp1
        -putta 2 el 3 i fjor.
        Å spille kamp er seff noe jeg også kunne tenke meg. Har store planer om revansj. I år skal vi faenmeg ta dem

Comment

Da ble det Molde-tur på meg.
          Kos dere!

Esp1
          Ei kasse, er passe!!

Comment

Når er kampen.

Har ligget i hardtrenig i hele år, klar til innsats. Når går kampen?

Comment

Originally posted by ArntP View Post
              Har ligget i hardtrenig i hele år, klar til innsats. Når går kampen?
              16:30, men vi har visst litt dårlig tid, så kom gjerne en halvtime før så vi er sikre på å komme igang tidsnok.

Comment

Oppmøte 16.00 alle er velkommen....

Svenna

Comment

Kommer. håper jeg fortsatt har en plass på i alle fall benken. :-)

Comment

Ryktene skal ha det til at fjorårets manager Lars Hirshfeld er vraka (og har reist til Molde). Ny manager for Klanens lag skal visstnok være Kristofer Hæstad.
                    in Absinthia

Comment

Working...
                    X