Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stoldugnad mandag 29.08 klokka 16:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dikern
    replied
    På torsdag vil det bli organisert epost og SMS-lister både for EngaTifo og stolseteskruing. Da kan vi sende tekstmelding og epost i god tid, si ifra på forum og hjemmesider og Facebook, samt minne om at vi har sagt ifra litt kortere tid i forveien...

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by Scooby View Post
    Bullseye, Kjellsen. Det innlegget er høvelig relevant i en del andre tråder også...

@Hjesus: Selvfølgelig skal vi ha ståfelt!

MEN: Klanen kunne gjøre det litt lettere for seg selv ved å varsle disse tingene tidligere. Denne gangen var det 4-5 dagers varsel, og for mange holder ikke det tror jeg. Det er sikkert fler enn meg som faktisk ønsker å stille på dugnad, hvis det bare er mulig å skvise det inn.

Cred til de som faktisk stilte!

God ide med mailingliste, skjema sendt
    Min erfaring er at dersom du sier i fra i for god tid i forveien, så glemmer folk det når dagen er der.

Leave a comment:

• Scooby
    replied
    Bullseye, Kjellsen. Det innlegget er høvelig relevant i en del andre tråder også...

@Hjesus: Selvfølgelig skal vi ha ståfelt!

MEN: Klanen kunne gjøre det litt lettere for seg selv ved å varsle disse tingene tidligere. Denne gangen var det 4-5 dagers varsel, og for mange holder ikke det tror jeg. Det er sikkert fler enn meg som faktisk ønsker å stille på dugnad, hvis det bare er mulig å skvise det inn.

Cred til de som faktisk stilte!

God ide med mailingliste, skjema sendt

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by Hjesus View Post
    Det var i hvert fall gjengs oppfatning av de elleve som avslutta dugnaden i det mørket la seg over Ullevaal i går, inkludert det styremedlemmet som var tilstede.
    Ja, jeg forstår at dere var slitne, men da kan dere vel tenke dere hvor slitne vi var den gangen vi var fem stykker der oppe...

Edit: Vi var faktisk seks den gangen, men siden enkelte kom seint (jeg tilstår) og andre snakket mye i telefonen teller det som fem likevel.

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
    Den mailadressen til Eystein fungerer ikke, Kjellsen.
    Det er ikke så rart da den ikke eksisterer. Men det er på vei

Siden vi allikevel ikke får gjort lekser da det er epostskred er det nå opprettet ett skjema hvor man kan melde seg inn.

Klikk her og fyll ut nødvendig info så vil du bli kontaktet i god tid før neste dugnad.

https://docs.google.com/spreadsheet/...SmpFWkpOdHc6MQ
    Last edited by dikern; 30.08.2011, 10:49. Reason: Trekant!

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Det var i hvert fall gjengs oppfatning av de elleve som avslutta dugnaden i det mørket la seg over Ullevaal i går, inkludert det styremedlemmet som var tilstede.

Leave a comment:

• Lord Of The Dusk
    replied
    Den mailadressen til Eystein fungerer ikke, Kjellsen.
    Din derimot, fungerer som Berre det.

Uten å kuppe tråden må gjerne de som ønsker å bidra på tifodugnader utover høsten, og/eller spille en match eller to for EngaTifo på lørdag, sende meg en mail på tifo æt klanen dått enno.

Øystein
    ET

Leave a comment:

• Kjellsen
    replied
    Originally posted by Hjesus View Post
    Neste gang er utsatt. Det blir ikke ståfelt mot Start og Rosenborg. Det er konsekvensen av at 99% av 228 ikke gidder å stille til dugnad for å beholde et ståfelt. Vi skrur ikke ned setene før etter Kyproskampen. Sånn er det og sånn blir det. Men, ja. All ære til dere som kom!

Blir ikke dugnadsinnsatsen bedre så er nok 228 en saga blott som ståfelt før vi aner.
    Nå er det vel strengt tatt ikke en sliten og støl RuneJ etter en velfortjent bayer på B som avgjør dette.

Det må snus den andre veien. Klanen er en organisasjon drevet 100% på dugnad. Altfor mange har glemt dette. Altfor mange er for opptatt med sitt eget, med klaging og syting på diverse sosiale medier og forum framfor å møte likesinnede på dugnader.

Sosiale medier og forum er pepret med: "Klanen har stagnert", "Klanen er gamle sure gubber", "Klanen er blitt politisk","Klanen er overtatt av disse hoppende sure unge", "Klanen er for stuerein", "Klanen er for opptatt av business", "Klanen er blitt en marxistbevegelse" "Klanen har blitt overtatt av casuals", "Klanen har blitt overtatt av ultras", "Klanen har blitt en campingplass for bønder", "Klanen er rasister", "Klanen er .............(fyll inn sjæl)"

Alt dette pisset kan spores tilbake til at folk bruker for mye tid på å konspirere på nett framfor å møte opp der det skjer,snakke med folk i levende live og påvirke og lage Klanen. Det er det som er Klanen.

Sosiale, tørste og ganske så imøtekommende folk som digger Vålerenga. Vi møtes med kun en ting for øyet. Følge Vålerenga og støtte Vålerenga på best mulig måte sammen og i mindre grupper. Det kan faktisk bli en slags felles fest ut av det hele.

Ingen av Klanens kjernevirksomheter utvikles eller utføres på et tastatur. Det skjer i virkeligheten. På puben, på bussene, på tribunen, på kontoret og på dertil egna lokaler.

Jeg oppfordrer og utfordrer herved alle forumets registrerte brukere om å sende en mail med navn mail og telefon til meg. kjellsen@klanen.no med kopi til eystein@klanen.no.

Fra dette vil vi lage en mailingliste/sms-liste som kun vil bli brukt til å informere om dugnader i Klanen.

Kjellsen
    92089739

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by DooRaaG View Post
    Vi var ikke mange idag, men godt jobbet folkens!

Neste gang håper/forventer jeg at flere stiller..Dere bør kunne avse et par timer i ny og ne for å beholde Norges beste ståfelt!
    Neste gang er utsatt. Det blir ikke ståfelt mot Start og Rosenborg. Det er konsekvensen av at 99% av 228 ikke gidder å stille til dugnad for å beholde et ståfelt. Vi skrur ikke ned setene før etter Kyproskampen. Sånn er det og sånn blir det. Men, ja. All ære til dere som kom!

Blir ikke dugnadsinnsatsen bedre så er nok 228 en saga blott som ståfelt før vi aner.

Leave a comment:

• DooRaaG
    replied
    Vi var ikke mange idag, men godt jobbet folkens!

Neste gang håper/forventer jeg at flere stiller..Dere bør kunne avse et par timer i ny og ne for å beholde Norges beste ståfelt!

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Vil takke alle de ti som gadd å stille opp. Vi blei ferdig akkurat i det det var på vei til å bli for mørkt.

Leave a comment:

• hbrx
    replied
    Ingen grunn til ikke å stille selv om man ikke kan komme fra start.
    Det er ikke sikkert vi blir ferdige på en time!

hbrx stiller!

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Skole og jobb til 17 så bidraget mitt blir denne gang av den moralske typen.

Stå på!

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by Fyrtegn View Post
    Vi er ihverfal 7 stykker fra Sirkus som kommer, kom igjenn alle sammen, dukk opp og være med på å opprettholde ståplasser på 228.

Eystein
    Jeg rekker ikke opp til 16, men kommer etterhvert.

Leave a comment:

• Fyrtegn
    replied
    Vi er ihverfal 7 stykker fra Sirkus som kommer, kom igjenn alle sammen, dukk opp og være med på å opprettholde ståplasser på 228.

Eystein

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by JohnF View Post
    Ta med eget verktøy?
    Nei, Ullevaal Stadion stiller med det.
    Alt du trenger er å ta med deg minst deg selv og masse godt humør.

Leave a comment:

Working...
X