Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mynter og annet flyvende dritt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mynter og annet flyvende dritt

Ålreit - jeg ble like forbanna på dommer Johnsen & co som alle andre når det sto på som verst før straffen. Jeg raste og skreik, og dattera på 9 som jeg sto sammen med på Bendit Nedre som vanlig fikk lære seg noen nye gloser.

Straffen gikk inn den.

Og da regnet det mynter og pappkrus og annet dritt rundt oss - jeg måtte brette jakka rundt hodet til dattera for å beskytte henne mot flyvende raseri fra tribunen bak. Det gikk heldigvis bra med henne, men jeg hadde ikke oversikt over hele tribunen så om andre fikk metall i hodet aner jeg ikke.

Til dere som kasta: Hva faen feiler det dere? Skrik og hytt med neven så mye dere vil, men det er direkte feigt og uakseptabelt å pælme det du har for hånden i retning banen. For ikke å snakke om talentløst å treffe andre supportere.

Håper dere ble fanga på film og får benke dere foran MAX i noen kamper - gjerne med foran deres egne flatskjerm med en lomme full av mynter.
    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Dette var i hvert fall tredje kampen dette skjer på. Tiltakene fra de foregående episodene har tydeligvis ikke fungert.
    in Absinthia

Comment

Jeg vil ikke forsvare kasting av gjenstander fra tribunen, men jeg ble provosert av at spilleren skulle feire rett foran Klanen, og tydelig vendt mot Klanen.
      At han attpåtil gestikulerte mot Klanen fikk jeg ikke med meg, men jeg forstår at de som så det lot seg fyre opp. Igjen, dette forsvarer ikke kasting av gjenstander, men jeg forstår emosjonen. Dersom Vålerenga skulle få reaksjoner (f.eks. bot) for dette, må provokasjonen fra spilleren spille en formildende rolle, samt at jeg også ser for meg at NFF ser på spillerens handling separat.
      mvh

Ogni M

Comment

Neste gang dere skal kaste brusbegere og kaffekopper, tøm ut innholdet først iallefall da...

Syns det var helt herlig å gå rundt med fullt av brus og kaffe i både hår og klær resten av kvelden i går...

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
          Dette var i hvert fall tredje kampen dette skjer på. Tiltakene fra de foregående episodene har tydeligvis ikke fungert.
          Jeg vil påstå det funker. Mengden ting som blir kasta er betydelig mindre. Vi "arresterte" et par som kasta i går og det er opp til alle som ser en som kaster å gjøre det samme.

Dette er et av område Klanens berømte indrejustis bør brukes i fullt monn.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Seriøst. Får dere for mye penger fra NAV eller siden dere pælmer så jævla mye mynter vekk gang etter gang?

Lavmål, folkens.

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
              Jeg vil ikke forsvare kasting av gjenstander fra tribunen, men jeg ble provosert av at spilleren skulle feire rett foran Klanen, og tydelig vendt mot Klanen.
              At han attpåtil gestikulerte mot Klanen fikk jeg ikke med meg, men jeg forstår at de som så det lot seg fyre opp. Igjen, dette forsvarer ikke kasting av gjenstander, men jeg forstår emosjonen. Dersom Vålerenga skulle få reaksjoner (f.eks. bot) for dette, må provokasjonen fra spilleren spille en formildende rolle, samt at jeg også ser for meg at NFF ser på spillerens handling separat.
              Dette har visst blitt ett nytt fenomen i klanen!Se til de andre først ikke oss,vi bare reagerer som normalt!!??(ref episoden i frekkstad)
              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                Dette er vel mer et holdningsspørsmål enn et psykologispørsmål. For meg er det ikke mulig å prøve å sette meg inn i hodet til andre og forstå hvilke bevegelser deres liv har vært i som gjør at de føler det helt naturlig å grave i lommene etter gjenstander å kaste under en fotballkamp.

Derimot er det veldig lett å spørre: Er det greit å kaste gjenstander fra tribuna?
                Om svaret på det er nei så spiller foregående hendelser ingen rolle, om svaret er ja tenker jeg vi har tatt feil vei ett eller annet sted.
                www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                Glemmer passordet mitt...

Comment

Working...
                X