Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Talsmann Svein Eriks siste uttalelse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Talsmann Svein Eriks siste uttalelse

Jeg blir trist når jeg leser hva talsmannen for Vålerenga sier:
    http://www.dagbladet.no/2011/10/02/s...gaen/18412908/

Kan vi godta dette?
    JacobAall

lagt inn en kommentar om det på tråden "Klanen i media"
    http://forum.klanen.no/showthread.ph...605#post264605
    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Jeg blir litt skeptisk om han det er tatt ut av kontens, jornalistene har jo en tendens til å sitere det som dem vil, men han kommer ikke akkurat godt fra det heller.

Når det er sagt så er det de ikke nødt til å være stille når hilsningen fra Torp kommer heller, selv om jeg forstår at nøytrale og Brann suportere reagerer. Det jeg synes er verst er jo det som kommer fra talsmannen i ettertid.

Forøvrig synes jeg at de skulle holdt kjeft, dette med Torp kunne endt mye verre. Og det er nå antaligvis siste hilsen fra Torp til bergenspublikumet for jeg tviler på at han kommer til å entre banen igjen.

Comment

Ærlig talt, dette er en ikke-sak. Tviler på at noen på bortefeltet fikk med seg noen jævla videohilsen. Svenna blir plutselig konfrontert med at "Klanen er respektløse, hvorfor er dere det?".

Synd med Torp. Kos dere med resultatet.
        Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Bakke har noen poenger. Men synes han legger de frem på en jævli tåplig måte! Jeg stiller meg ikke bak hvordan han har formulert seg!

Comment

Originally posted by OleC View Post
            Bakke har noen poenger. Men synes han legger de frem på en jævli tåplig måte! Jeg stiller meg ikke bak hvordan han har formulert seg!
            Formuleringa er det jo dagbladet som står for. Stiller meg bak uttalelsene, men sammenligninga med downs syndrom synes jeg var litt drøy. Ellers nikker jeg enig!

Comment

Jeg ble direkte flau når jeg hørte sangen runge mens Torp pratet.

Hadde dette skjedd en Vålerengaspiller og vi skulle høre f.eks Hæstad ligge fra sykesengen om at han har det bedre, men så overdøves det han sier av bortesupportere som ikke viser no empati og medfølelse. Da hadde jeg blitt rimelig forbanna.

Er det ikke mulig å holde kjeft i 2 minutter, og synge som faen etter det?
              Og er det ikke mulig for en talsmann og være litt ydmyk i etterkant når det først har skjedd?
              JacobAall

Comment

Så det var ikke bevisst fra Klanens side å synge av full hals under videohilsenen?

- Vi skal overdøve alle uansett, det er vår «mission». Og når vi ikke har vært klar over at noe sånt skulle skje, blir det vanskelig å svare på. Vi er ikke blitt bedt om å være stille, og vi er ikke blitt kontaktet, sier han.
                -------------------------------------------------------------------------------------
                Storm i vannglass.
                EVIG VIF

Comment

Nå har tv2 laget en sak om det også.

- Finner vi ut av hvem det er så kan jeg love at de ikke er velkommen på Brann Stadion mer. Det er ikke noen diskusjon engang. De kommer aldri inn igjen på Brann Stadion, sier Bruun-Hanssen."

HAHAHAHA

Comment

Originally posted by GazaFG View Post
                    Nå har tv2 laget en sak om det også.

- Finner vi ut av hvem det er så kan jeg love at de ikke er velkommen på Brann Stadion mer. Det er ikke noen diskusjon engang. De kommer aldri inn igjen på Brann Stadion, sier Bruun-Hanssen."

HAHAHAHA
                    Ja dette er jo enda teitere synes jeg.

Comment

frita ham fra talsmannsrollen

Hvis han er korrekt sitert av dagbladet bør han få slippe å være talsmann i overskuelig fremtid... for en idiot!!!

Greit nok hvis syngende supportere ikke får med seg hva som skjer på storskjermen, men å komme med så komplett sosialt inkompetente kommentarer i etterkant gjør meg flau over å være klansmedlem. Det er KANSKJE greit også å mene FOR SEG SELV at det kan bli i overkant mange markeringer etterhvert - men ikke når du fremstår på vegne av flere. Denne karen bør få slippe å drite seg ut igjen - takk for innsatsen hittil.

Comment

Håper for guds skyld at han ikke sa noe om kvinnelige dommere i samme slengen...

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                          Ja dette er jo enda teitere synes jeg.
                          Hva er teit? Som Bojan sa, dette er storm i vannglass. Nå må folk ta seg i nakken og slutte og være så forbanna følsomme, jeg er sikker på at samtlige som sang har sympati over hva som skjedde med Torp, og ønsker han god bedring videre.
                          Og jeg som alltid har stussa over hvorfor folk holder seg hjemme på fotballkamp... Lenge leve tantementaliteten!

Comment

Snakk om dårlige tapere borte i Bergen.

Selvfølgelig støtter vi Torp og hans vei tilbake.
                            Det er det ingen tvil om.
                            Vi står alle som en bak hilsen fra våre spillere framført før kamp.

At noen av supporterne våre ikke har hørt noe om en markering og drar igang en sang før kampstart får så være.

Talsmann som uttalte seg til Dagbladet mente det sikkert godt,men var litt sleivete i uttalelsen. (Hvis han har blitt sitert riktig)

God bedring Torp.
                            Og takk for kampen og 3 deilige poeng.
                            EVIG VIF

Comment

Hvem er Svein Erik Bakke egentlig? Må innrømme at jeg ikke har fulgt med på klubben i det siste men 'kun på laget'.
                              Hva skjedde med Espen Knutsen? han snakket jo alltid godt for seg.

Comment

Working...
                              X