Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stoldugnad i morgen onsdag 02.11 kl 16:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stoldugnad i morgen onsdag 02.11 kl 16:30

Idiotisk kort forvarsel, men det kan vi takke Aafk for. Vi var nemlig i ferd med å få igjennom ståtribuner på cupfinalen da Aafk fikk et strengt brev fra NFF som holdt dem ansvarlig for eventuelle skader som ville oppstå. Dermed turte de ikke ha ståtribuner.

Resultatet for oss, er at vi må skru opp stolene i morra.

Vi er i beita for folk, da dette egentlig skulle skje i dag, men ble utsatt grunnet muligheten for å slippe. Foreløpig har vi ikke engang en ansvarlig på dugnaden.

Her må alle vennlige sjeler som har muligheten bidra. Kommer tilbake med kontaktperson når dette er spikra.

-Erling
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Originally posted by Erlink View Post
    Idiotisk kort forvarsel, men det kan vi takke Aafk for. Vi var nemlig i ferd med å få igjennom ståtribuner på cupfinalen da Aafk fikk et strengt brev fra NFF som holdt dem ansvarlig for eventuelle skader som ville oppstå. Dermed turte de ikke ha ståtribuner.

Resultatet for oss, er at vi må skru opp stolene i morra.

Vi er i beita for folk, da dette egentlig skulle skje i dag, men ble utsatt grunnet muligheten for å slippe. Foreløpig har vi ikke engang en ansvarlig på dugnaden.

Her må alle vennlige sjeler som har muligheten bidra. Kommer tilbake med kontaktperson når dette er spikra.

-Erling
    For en nissegjeng!
    Har ikke Stormen en avdeling Oslo? De burde få en vennlig oppfordring til å hjelpe!
    I tillegg synes jeg de amatørnissene i Aalesund kan få en faktura tilsendt på et beløp for køddet de har stilt i stand.
    Mottager kan settes til Røde Kors, Redd Barna e.l.
    Burde de godta.....

Comment

Originally posted by Loffen View Post
      For en nissegjeng!
      Har ikke Stormen en avdeling Oslo? De burde få en vennlig oppfordring til å hjelpe!
      I tillegg synes jeg de amatørnissene i Aalesund kan få en faktura tilsendt på et beløp for køddet de har stilt i stand.
      Mottager kan settes til Røde Kors, Redd Barna e.l.
      Burde de godta.....
      Det er strengt tatt NFF som satte seg på bakbeina i siste minutt, som alltid, de oversendte en hel masse krav til Ålesund knytta til noe så enkelt som å la de stående syngende fra Ålesubnd slippe å ha stoler de ikke kommer til å bruke.

Kjellsen

Comment

Jeg kan komme opp så fort jeg kan etter jobben. Hvilken inngang møter jeg ved?

Det burde vel også vært mulig å få Stormen Oslo til å komme og hjelpe til.

Comment

Originally posted by Olum View Post
          Jeg kan komme opp så fort jeg kan etter jobben. Hvilken inngang møter jeg ved?

Det burde vel også vært mulig å få Stormen Oslo til å komme og hjelpe til.
          To lokale helter ofrer kvelden sin og tar ansvar for stoldugnad. Onsdag 2.11 kl. 16:30. Møt opp på Ullevaal inngang 3. Bedre å komme en time for seint enn å ikke komme i det hele tatt. Spørsmål kan sendes til Eystein på tlf: 97571964

Comment

To lokale helter ofrer kvelden sin og tar ansvar for stoldugnad. Onsdag 2.11 kl. 16:30. Møt opp på Ullevaal inngang 3. Bedre å komme en time for seint enn å ikke komme i det hele tatt. Spørsmål kan sendes til Eystein på tlf: 97571964
            Det er kun fem stykker der nå. Hvis noen har tid, ta dere en tur og bær litt for fellesskapet. Vær så snill.

Kjellsen

Comment

Grunnet ræva oppmøte, blir det ny dugnad i morgen. Alt av stoler er båret opp, men må skrus fast. 5-10 folk burde være passe.

Comment

Grunnet ræva oppmøte, blir det ny dugnad i morgen. Alt av stoler er båret opp, men må skrus fast. 5-10 folk burde være passe.
                Oppmøtet var ikke rævva. De som var der gjorde også en strålende jobb. Totalt var vi 12 eller 13, det er ganske ok på så kort varsel. De som faktisk kom etter at "SOS-meldingene" ble sendt ut i går var viktige for at vi kunne komme så langt som vi faktisk gjorde.

Hadde vi skjønt en time tidligere at vi ville være ferdige med å plassere alle stolene før klokka ni, ville vi sikkert fordelt arbeidet litt annerledes, og begynt å skru fast setene også.

Sånn ble det ikke. Med opp mot ti effektive mennesker i dag tipper jeg to timer holder.

Comment

Det ser ut på Twitter (og visstnok Facebook) som om dugnaden i dag er avlyst.

Kanskje de som har fortalt det der også kunne sagt fra her?

Comment

Working...
                  X