Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Bendit-svingen vil tidligst bli ferdigstilt høsten 2013. Den vil gi 2800 flere sitteplasser, og ikke minst vil Ullevaal bli styrket som samlingspunkt for hele norsk idrett.
...så det vil nok ikke ha noe å si for 2012-sesongen.
Det jeg lurer på er hvordan byggingen vil påvirke benditsvingen i 2012-sesongen - noen som vet?
Her må vi vel bare vente på neste pressemelding fra NFF.
Det som sto i artikklen fra NFF sine sider var:
'Forbundsstyret vedtok i dag utbygging av Bendit-svingen på Ullevaal Stadion.' Og 'i dag' var 9. desember.
Det tar jo gjerne en stund fra et slikt vedtak til de begynner å bygge...
Kan det bli i løpet av 2012-sesongen?? Vil vi da i så fall flytte hjemmetribunen over til VG?
Bendit ser ut til å skulle få to plan (som i VG-svingen) Dagens Bendit Øvre blir ganske "barbert" og det var en DIGER storskjerm på øverste "etasje" nærmest Hafslund-tribunen som tok opp mange plasser...
Bendit ser ut til å skulle få to plan (som i VG-svingen) Dagens Bendit Øvre blir ganske "barbert" og det var en DIGER storskjerm på øverste "etasje" nærmest Hafslund-tribunen som tok opp mange plasser...
Jeg tolket bildet som at dette er det tre-etasjes VIP-området som ble nevnt ett sted jeg. Helt groteskt uansett!
Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
[url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]
Det er nok ikke snakk om noen storskjerm her, min gode mann, men glassvegger. Og bak disse glassveggene skal fiffen slentre rundt under viktige matcher, med fingermat, cava og munter passiar seg i mellom.
De kommer helt sikkert til å rigge opp en slags gullstol nærmest glasset også, til smørbukk. Han liker å sitte godt. Det hender dessuten man får storfint besøk og slikt, og da må man jo ha skikkelige fasiliteter å vifte med, så folk forstår at vi mener alvor her oppe. Man må ha glassvegger. Og gode stoler ...
Selv hadde jeg gjerne foreslått store deler av NFF og et par tusen liter formalin også, for å gjøre kunstverket komplett, men det tar seg vel dårlig ut på tv.
Nuvel. Eksakt byggedato virker å være rimelig i det blå fremdeles.
Vålerenga Fotball har i alle fall lagt til grunn at samme plasser og samme antall sesongkort kan selges i svingen for neste sesong. Enten har de ikke tenkt på dette, eller så har de fått forsikringer om at plassene er brukandes i 2012-sesongen.
Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.
Det er nok ikke snakk om noen storskjerm her, min gode mann, men glassvegger. Og bak disse glassveggene skal fiffen slentre rundt under viktige matcher, med fingermat, cava og munter passiar seg i mellom.
De kommer helt sikkert til å rigge opp en slags gullstol nærmest glasset også, til smørbukk. Han liker å sitte godt. Det hender dessuten man får storfint besøk og slikt, og da må man jo ha skikkelige fasiliteter å vifte med, så folk forstår at vi mener alvor her oppe. Man må ha glassvegger. Og gode stoler ...
Evol, zwei-zwei-acht
Ok. Men ikke noe mindre kjipt.
- Syns det er merkelig at NFF vil plassere VIPer BAK mål - de ser jo bedre fra langsidene... Skal de liksom ha orkesterplass-utsikt over harcore-supportere også??
Mon tro om det blir glass tilsvarende "sota glass" som i "Official Mafia Staff Cars" - de kan se ut på andre, men ingen ser inn til dem...
Ok. Men ikke noe mindre kjipt.
- Syns det er merkelig at NFF vil plassere VIPer BAK mål - de ser jo bedre fra langsidene... Skal de liksom ha orkesterplass-utsikt over harcore-supportere også??
Comment