Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Buss- og billettinfo LSK (h)away

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buss- og billettinfo LSK (h)away

Oppdatert 10.4
    Husk på at bussbillett=plass på buss. Vi kan ikke garantere at det er plass på bussene til slengere rett før avgang. Mao. gå i Sjappa og kjøp bussbillett!

Kampinfo
    Søndag 15. april kl. 20.00

Bussinfo
    Klansbussen kjører fra Bohemen kl. 18.30. Pris: 100,- Billetter i salg i Sjappa.

Billettinfo
    Vålerenga har mottatt billetter til hele svingen. Disse selges i Sjappa.

Det vil være lukket forhåndsalg til sesongkortinnehavere fra mandag 26.mars i en uke. Deretter åpent salg fra mandag 2.april.
    Pris pr. billett kr. 190,-

Bli med på bortetur du også!

Hilsen Jostein
    Last edited by Jossi; 10.04.2012, 10:02.

Mener å huske at Klansstyret sa at det ikke skulle arrangeres tur til denne kampen pga behandlingem fra NFF vedrørende fjorårets kamp, og bøtelegging.

Hva har skjedd?
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by dikern View Post
      Mener å huske at Klansstyret sa at det ikke skulle arrangeres tur til denne kampen pga behandlingem fra NFF vedrørende fjorårets kamp, og bøtelegging.

Hva har skjedd?
      Klanstyret vurderer dette fortsatt. Det største problemet med dette er at ved å ikke arrangere på samme måte som vi alltid gjør er alt det arbeidet det å ikke gjøre noe vil føre til. Både før, under og etter.

Kjellsen

Comment

Hadde det ikke hvertfall vært smart å vente til styret har bestemt seg med å sette opp busser til Åråsen? Å sette opp busser før styret har bestemt seg sender jo litt blandede signaler slik jeg ser det.

Comment

Originally posted by zider View Post
          Hadde det ikke hvertfall vært smart å vente til styret har bestemt seg med å sette opp busser til Åråsen? Å sette opp busser før styret har bestemt seg sender jo litt blandede signaler slik jeg ser det.
          Nå kan det fort bli voldsomme konsekvenser av å ikke sette opp tur. Vi har fått ca 1800 billetter til Åråsen, og minus privatbussene vil det si at ett sted mellom 500 og 1000 VIF-supportere er i fritt omløp i Lillestrøm. I en slik kampsituasjon kan det fort skape noen jævlig uheldige situasjoner, både for LSK og VIF. Men, kanskje er det verdt det - for å vise hva utrettelig innsats fra turgruppe, KST osv faktisk gjør av "forebyggende" arbeid i forbindelse med kamper.
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by zider View Post
            Skulle det bli en aksjon, vil nok alle som har kjøpt bussbillett få god beskjed. Videre ser vi det som lurt å operere som vanlig inntil kort tid evt gjenstår.

Comment

Kjør aksjon! Folk må kunne ta annsvar over sine egne handlinger!

Comment

Hva skjer egentlig her ? På tide å ta et standpunkt snart ?

Comment

Man har jo tatt noen standpunkt, og er nå i dialog med de man må ha dialog med.

Hva standpunktet foreløpig er? Se Klansstyret#2 på klanen.no.

Comment

Om du tenker på denne teksten så får ikke jeg noe klart bilde av hva planen er Søndag 15. Men siden man har lagt ut på forsiden at det fortsatt settes opp klansbusser ol til åråsen så regner jeg ikke med at styret går ut nå å ber folk om å ta toget til Lillestrøm .

Klansstyret er litt forbauset over at vi ikke har fått noe særlig reaksjoner på utspillet om å ikke rette seg etter diverse pålegg av sikkerhetsmessig art på Åråsen i år. Vi jobber videre med dette, målet er fortsatt ikke å lage et helvete på bortetur - men å vise at "sikkerhetstiltakene" som iverksettes rundt kamper som dette er meningsløse. Vi er rett og slett lei av å bli stigmatisert og kriminalisert som gruppe

Comment

Originally posted by Jossi View Post
                      Kampinfo
                      Søndag 15. april kl. 20.00

Bussinfo
                      Klansbussen kjører fra Bohemen kl. 18.30. Pris: 100,- Billetter i salg i Sjappa.

Billettinfo
                      Vålerenga har mottatt billetter til hele svingen. Disse selges i Sjappa.

Det vil være lukket forhåndsalg til sesongkortinnehavere fra mandag 26.mars i en uke. Deretter åpent salg fra mandag 2.april.
                      Pris pr. billett kr. 190,-

Bli med på bortetur du også!

Hilsen Jostein
                      Er det noen flere kampbilletter igjen?
                      På Engatur aldri sur.

Comment

Kan ikke stå med klanen i denne matchen her, skal ha med meg noen andre fra familien. Hvor på tribunen er det best å kjøpe billetter da? Og det er vell ingen krise å gå med bortesupporter klær?

Comment

Originally posted by enga View Post
                          Kan ikke stå med klanen i denne matchen her, skal ha med meg noen andre fra familien. Hvor på tribunen er det best å kjøpe billetter da? Og det er vell ingen krise å gå med bortesupporter klær?
                          Mje...sist jeg satt på familietribunen ble jeg spytta på, og jeg fikk en snusboks i bakhuet på reis-opp-hvis-du-er-Vålenga. Da satt jeg på den mest familievennlige tribunen de hadde visstnok (langsida du ser til høyre når du står på bortetribunen).
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                            Mje...sist jeg satt på familietribunen ble jeg spytta på, og jeg fikk en snusboks i bakhuet på reis-opp-hvis-du-er-Vålenga. Da satt jeg på den mest familievennlige tribunen de hadde visstnok (langsida du ser til høyre når du står på bortetribunen).
                            Er bare en ting å gjøre da, ta igjen. Hehe. Uansett takker for svar. Da prøver jeg å kjøpe billetter på langsiden til høyre for klanen. Så nærme som mulig. Så får jeg vurdere om supportereffekter blir hjemme denne kampen.

Comment

Originally posted by enga View Post
                              Sist jeg satt på familietribunen ble kampen utsatt en halvtime. Anbefales ikke hvis du skal tidlig hjem.

Comment

Working...
                              X