Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ang kasting fra felt 228 (Flyttet fra Reaksjoner VIF-Sogndal)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ang kasting fra felt 228 (Flyttet fra Reaksjoner VIF-Sogndal)

Nok er nok... Spark .... en del mennesker fra 228. Greit nok at dommern er rævva (les; SINNSYKT rævva) og Enga ikke spiller godt, men å synge ut linjedommern er ei hore og å kaste ting på banen..... Blir bare oppgitt! Jeg kommer ikke til å melde meg inn i klanen igjen før det blir gjort litt indrejustis og får fjernet møkket fra tribunen! Sterke ord! Håper indrejustisen funker og at de som kastet ting på banene blir fjernet og får bota!

Og, for et par år siden fikk vi på 228 som kom for å synge og se kampen beskjed om å flytte oss vekk fra flaggerne... Og da vi gjorde det så kommer det faen meg en tulling over på andre siden og flagger i det Ogude er alene med keeper. Kan ikke dere bare holde dere på venstre side?? Greit nok at han prøver å få litt liv når det var litt labert, men akkurat det er vel temmelig vanlig i hele verden... At noen synger mindre og er mer frustrert når det går rævva på banen!
    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Originally posted by wanderer View Post
    Nok er nok... Spark .... en del mennesker fra 228. Greit nok at dommern er rævva (les; SINNSYKT rævva) og Enga ikke spiller godt, men å synge ut linjedommern er ei hore og å kaste ting på banen.....
    Å synge at linjedommern er ei hore er kanskje ikke det mest rafinerte, men det tipper jeg hun/han takler fint uten å gråte seg i søvn.
    Å kaste ting på banen er enda mer ræva enn dagens kamp! Så det suste ting ned mot buret til Udjus 2 ganger i andre omgang. De som kaster tjener kun seg selv og sine innfall..å kalle disse for supportere blir å strekke begrepet vel langt i mine øyne da resultatet potensielt blir poengtrekk.. Klovner!
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Med tanke på at dommertrioen gjorde en helt ålreit innsats uten store feil så er det enda mere pinlig

Comment

Nå er jeg rimelig bedugget og det har vært en tøff dag som jeg har prøvd å dempe med rein alkohol.
        Men, var det ikke et sted jeg leste at kastinga var primært myntet (no pun intended) på Udjus og ikke dommerene?

Ikke at det forsvarer saken på noen som helst måte, for Klanen (og kanskje SPESIELT 228 som, i det minste internt, ansees som førende for mange unge, lovende og lett påvirkelige) burde ha vokst fra seg denne typen oppførsel, eller...?

Comment

"Jeg kommer ikke til å melde meg inn i klanen igjen før det blir gjort litt indrejustis og får fjernet møkket fra tribunen! "

Og med møkket mener du alle som mener at damer ikke har noe som linjedommere for menn å gjøre, og som velger å uttrykke et i form av verbale utblåsinger?

Jeg skulle ønske flere kunne omfavne aspektet med "if you cant take the heat, then get out from the kitchen".
          Men den norske trass-mentaliteten og "jeg går rett på samme hva jeg støter på" greia rager vel høyere enn førstnevnte, desverre.

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
            "Jeg kommer ikke til å melde meg inn i klanen igjen før det blir gjort litt indrejustis og får fjernet møkket fra tribunen! "

Og med møkket mener du alle som mener at damer ikke har noe som linjedommere for menn å gjøre, og som velger å uttrykke et i form av verbale utblåsinger?
            Jeg tror du misser litt av poenget og henger deg opp i en bisetning. Hovedessensen i innlegget gikk vel på at man ikke skal kaste noe på banen. Det tror jeg du også er enig i.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
              Jeg tror du misser litt av poenget og henger deg opp i en bisetning. Hovedessensen i innlegget gikk vel på at man ikke skal kaste noe på banen. Det tror jeg du også er enig i.
              Jeg er tilhenger av fruktkasting. Vel og merke hvis den er råtten.

Comment

Man trenger ikke hetse kvinnelige linjedommere heller. Særlig ikke når de ikke gjør noe feil. Det er bare jævlig harry.

Comment

Originally posted by skog View Post
                  Man trenger ikke hetse kvinnelige linjedommere heller. Særlig ikke når de ikke gjør noe feil. Det er bare jævlig harry.
                  Enig i at det er svakt å hetse henne fordi hun er kvinne. Men helt greit å hetse henne som dommer fordi hun dømte svakt. Tror ikke hun flagget en gang uten først å se hva Edvardsen og spillerne konkluderte.

Når det gjelder kasting så er det for dumt. Har posta her før om å få kald kaffe kylt i nakken og å måtte løfte jakka over dattera fordi idioter bak oss pælmer det de har i henda mot mål. Slutt med det! Dere treffer bare egne supportere og risikerer bøter og utestengelse. Og klarer dere ikke styre dere så la være å ha noe som helst i henda.
                  "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Feilen, ifølge mange, er vel at de er der.
                    Har de ikke sin egen liga, også kalt damefotball ?
                    Hvorfor denne trangen for å dømme menn, når de veit at folk misliker det?
                    Jeg kødder ikke, enkelte her inne er nok for "mixed teams", slik det stod i media for et par uker siden.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                      Nok er nok... Spark .... en del mennesker fra 228. Greit nok at dommern er rævva (les; SINNSYKT rævva) og Enga ikke spiller godt, men å synge ut linjedommern er ei hore og å kaste ting på banen.....
                      Jeg er ikke sikker på at kastingen fant sted fra felt 228. Jeg oppfattet det slik at det var fra Bendit nedre... tar jeg feil?
                      mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                        Jeg er ikke sikker på at kastingen fant sted fra felt 228. Jeg oppfattet det slik at det var fra Bendit nedre... tar jeg feil?
                        Jeg er ganske sikker på at det kom fra øvre. Jeg tror det var fra 227 (av de som stod nærmest 228). Dette gjelder snusboksen

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                          Jeg er ganske sikker på at det kom fra øvre. Jeg tror det var fra 227 (av de som stod nærmest 228). Dette gjelder snusboksen
                          Det så sånn ut for meg og.
                          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Rart det der.

En gjeng som satt ikke langt unna meg på UBC, begynte å kommentere «alle feilene» hennes ETTER at de fant ut at det var en kvinne.

-jørn-
                            (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
                              Hvorfor denne trangen for å dømme menn, når de veit at folk misliker det?
                              Misliker virkelig "folk" kvinnelige dommere? Kall meg naiv, men det har jeg vanskelig for å tro.

Comment

Working...
                              X