Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ang kasting fra felt 228 (Flyttet fra Reaksjoner VIF-Sogndal)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anderan View Post
    Misliker virkelig "folk" kvinnelige dommere? Kall meg naiv, men det har jeg vanskelig for å tro.
    Ronny mener å vite at "mange" ikke vil ha kvinnelige dommere fordi de er kvinner. Litt snodig egentlig, særlig når nivået på mannfolka er så svakt fra før. Må jo være greit å utvide rekrutteringsgrunnlaget en smule.

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
      Jeg er ikke sikker på at kastingen fant sted fra felt 228. Jeg oppfattet det slik at det var fra Bendit nedre... tar jeg feil?
      Jeg står på 228 og det som ble kasta (som jeg så) kom bakfra en eller annen plass...den ene var garantert fra 228. Noen står ved siden av disse folka. Det er lov å si fra.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Foopall er for gutter! Hvis du ikke liker flagging er det kanskje på tide å vurdere din plass på tribunen
        Cola FG

Comment

Originally posted by SånnPisserEnga View Post
          Foopall er for gutter! Hvis du ikke liker flagging er det kanskje på tide å vurdere din plass på tribunen
          "Foopall" er vel for alle som vil spille. Tråden handler ikke om hvorvidt "foopall" er for gutter eller om man er lei av flagging, men at man ikke skal pælme ting på banen.

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
            Og med møkket mener du alle som mener at damer ikke har noe som linjedommere for menn å gjøre, og som velger å uttrykke et i form av verbale utblåsinger?
            Det er ikke noe krav til kjønn i herrefotball. Hvis ei dame hadde vært god nok til å spille i tippeligaen så ville hu fått lov til det. Sånn er det også med dommere og Hege Steinlund er topp fem av assistentdommere i tippeligaen. Å hetse henne fordi hu er jente blir skikkelig feil. Fakta er at den totale kvaliteten på assistentdommerne blir dårligere om hu ikke dømmer.

Det blir litt som da Andy Gray blei sur fordi Sian Massey var assistendommer i Premier League og uttalte at kvinner ikke kunne offsideregelen. Det morsomste var at det var en kamp med svært mange marginale offsidesituasjoner og frysbildene viste at Massey ikke tok feil ved ett eneste tilfelle.
            in Absinthia

Comment

Som et oppsummerende kompromiss kunne vi kanskje bli enige om å kun kaste (ubrukte) tamponger?

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                Det er ikke noe krav til kjønn i herrefotball. Hvis ei dame hadde vært god nok til å spille i tippeligaen så ville hu fått lov til det.
                Ja det sier jo sitt.. Helt utrolig.

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
                  Ja det sier jo sitt.. Helt utrolig.
                  Deg om det Ronny, deg om det.

Comment

Working...
                  X