Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

hvem skal jeg henvende meg til??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hvem skal jeg henvende meg til??

denne er til de som siter i klans styret og de som driver klanen.no

hvem skal jeg ta kontak med hvis man har lyst til å skrive inn til dere ang. hockey?

hadde vært greit å fått vite det http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Lillebror
    Året rundt med Vål'enga
    OSLO BAJAS

Re: hvem skal jeg henvende meg til??

Sitat: Den man, 11 september 2006 21:40 skrev lillebror25:

> hvem skal jeg ta kontak med hvis man har lyst til å skrive inn til dere ang. hockey?

styretKRØLLAklanen.no

Og ikke krysspost turinfo, det hører hjemme i tur-forumet eller "Salg, kjøp...".

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Espen Knutsen (nei, ikke Espen Knudsen) har ansvaret for hockey i klansstyret, jeg har ansvaret for klanen.no. Send en mail til espen att klanen dott enno og ida att klanen dott enno og forklar litt om hva du vil skrive om, det er antagelig velkomment - vi trenger flere skribenter.

Comment

takk skal dere ha begge to... nei jeg skal slutte å krysse http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif men kjekt å skrive inn både på turer og hockey.. for det er ikke alle som er innom turerforumet vettu... hehe

men da veit jeg det... takk lille_i
        Lillebror
        Året rundt med Vål'enga
        OSLO BAJAS

Comment

Forøvrig, mens du venter på tilgang, kan du sende eventuelle innlegg til webservice alfasomnoenvilhaenekstrakrøllpå klanen dått no, så er det sikkert noen av oss surrehuene som klarer å få lagt det ut. F.eks hockeyturen til Stjernen 23.9.
          in Absinthia

Comment

Hadde også vært bra om dere hadde fått lagt ut terminlista på: Hva skjer? kalenderen snart.

mvh W.Holm

Comment

Den er på vei, vi har hatt litt tekniske problemer... Det skal ordnes i løpet av dagen eller i morra.

Comment

Working...
              X