Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen medlemskap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanen medlemskap

Fikk sms av "klanen" i dag tidleg om at de haddde fått regningen som var sendt til meg i retur. og at jeg skulle svare på den sms for ny adresse hvor regning skal sendes. det gikk ikke. noen her som har en mail adr eller nr jeg kan sende de til?
    BLØ

Originally posted by klansbonde View Post
    Fikk sms av "klanen" i dag tidleg om at de haddde fått regningen som var sendt til meg i retur. og at jeg skulle svare på den sms for ny adresse hvor regning skal sendes. det gikk ikke. noen her som har en mail adr eller nr jeg kan sende de til?
    medlem ætt klanen.no
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Jeg fikk også en slik en.. og tidligere hadde jeg betalt gladelig! Jeg ender opp med å gjøre det samme nå også, men ikke uten bitterhet. Syns ikke Klanen står for de verdiene jeg ønsker at en supporterklubb skal stå for lenger. Klanen, som alle andre supporterklubber, skal forandre seg over tid, men Klanen har i mine øyne tatt mange steg tilbake de siste årene, i stedet for fremover.

Takk for info om tilbakemelding!
      Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Hvor mange klansrop har det kommet ut mellom juli i fjord og juli i år?
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
          Hvor mange klansrop har det kommet ut mellom juli i fjord og juli i år?
          I fjor kom det ett i august, ett i desember. I år kom det ett ved seriestart, mens augustnummeret er utsatt og kommer i oktober. Svaret er altså tre.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
            I fjor kom det ett i august, ett i desember. I år kom det ett ved seriestart, mens augustnummeret er utsatt og kommer i oktober. Svaret er altså tre.
            Ok, takk for den! Jeg har nemlig bare fått 1!!! Har ringt å purra, skrevet mail, men ingenting skjer. Dårligt...
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
            X