Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansropet nummer 90. Supportermakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klansropet nummer 90. Supportermakt.

Klansropets neste nummer har deadline om en måned.
    Vi vil gjerne at flest mulig bidrar.
    Tema for dette nummeret er "Supportermakt".
    Det betyr at vi satser på å ha en tema-del der vi snakker om supporteres makt i Vålerenga og i andre klubber.
    Noen av disse artiklene vil handle om ting som er eller har vært, mens andre kan snakke om idealer for hvordan fotballklubber og idrettsforeninger bør organiseres sett fra supportersiden.
    Har du noe å bidra med?

Også utenfor tema trenger vi ting.

Deadline 1. august

Send til ropet[ætt]klanen[dått]no

Originally posted by KjellH View Post
    Klansropets neste nummer har deadline om en måned.
    Vi vil gjerne at flest mulig bidrar.
    Tema for dette nummeret er "Supportermakt".
    Det betyr at vi satser på å ha en tema-del der vi snakker om supporteres makt i Vålerenga og i andre klubber.
    Noen av disse artiklene vil handle om ting som er eller har vært, mens andre kan snakke om idealer for hvordan fotballklubber og idrettsforeninger bør organiseres sett fra supportersiden.
    Har du noe å bidra med?

Også utenfor tema trenger vi ting.

Deadline 1. august

Send til ropet[ætt]klanen[dått]no
    Spennende tema!

Jeg håper å kunne bidra.

Comment

Håper det blir skrevet litt om hvordan styret og sponsorer pisser på klubbens sjel, verdighet og alt vi står for med RimiBowl og JustinBowl...

Comment

Originally posted by OlaPotet View Post
        Håper det blir skrevet litt om hvordan styret og sponsorer pisser på klubbens sjel, verdighet og alt vi står for med RimiBowl og JustinBowl...
        Kan ikke du skrive noe om det?

Comment

Jeg har så å si skrevet ferdig en sak jeg ønsket å sende in. Men av en eller anne grunn har teksten blitt usynlig. (skrevet i Wordpad) Jeg kan merke teksten men ikke skifte farge , åpne den på en anne maskin eller i andre program. Er det noen som har noen tips eller har lyst til å hjelpe ??

Comment

Originally posted by zider View Post
            Jeg har så å si skrevet ferdig en sak jeg ønsket å sende in. Men av en eller anne grunn har teksten blitt usynlig. (skrevet i Wordpad) Jeg kan merke teksten men ikke skifte farge , åpne den på en anne maskin eller i andre program. Er det noen som har noen tips eller har lyst til å hjelpe ??
            Når du merker teksten - har du prøvd kopier og lim i Notepad? Der strippes all formatering, inkl. evt. farge.
            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Samma sa jeg til norsk lærern...

Kansje litt teit tips, men noe enkelt kan fuke, prøv og kopier det ( siden du sa du kunne markere det ( alt + a , alt + c) for og markere og kopiere, åpne paint og lim det inn (alt + v) da kan du få opp farge boxen og endre farge. Vet ikke om det hjelper men...)

Comment

Ja har prøvd det. Men etter å ha trykket på lim in så er det ingen tekst å merke i notepad. Hverken usynlig eller synlig :P

Comment

Mot den moderne fotballen.rtf

Prøver å legge fila her jeg så kan de som vil prøve seg.

Comment

Prøvde å åpne det på en annen pc nå. Da fikk jeg opp forkanter der alle bokstavene skulle vært. hmmmm. Veldig rart, hadde et stikkords vindu oppe i samme program som ikke har forandret seg noe.

Comment

Om mulig kan du prøve å sende den til meg; Jorn [kanelbulle] klanen [muselort] no så skal jeg se om jeg kan finne ut av det.

-jørn-
                      (*´ェ`*)

Comment

Som mange sikkert har skjønt:

Klansropet har blitt utsatt. Nummer 90 kommer ved slutten av sesongen. Deadline 1. november. Øvrige fakta er som i åpningsinnlegget.

KjellH, redaktør.

Comment

Working...
                        X