Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tramp tramp tramp på en fugl

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vif_supporter
    replied
    Re: Tramp tramp tramp på en fugl

>De som vil stå på Sangfeltene burde vel nesten tatt en test. Men det blir litt drøyt. man burde fløtte seg om man veit at ; jeg er på match i dag for å ete pølse å drekke kaffe. Ikke synge så mye som jeg pleier. Heller gi opp plassen til en som spiser å drekker før matchen!!

For det første er det ikke faste sangfelter på bortekamper. Og sånn ovenfra og ned holdninger hører ikke hjemme i Vålerenga. "Skal du ikke synge, hold deg hjemme" opplegg er ingen tjent med. De fleste VIF supportere er ikke medlem av Klanen. Det er mange i Klanen som bare er vanlige tilskuere... Om folk ikke får tak billetter til feks. Åråsen, dem om det... Har du sesongkort, eller er medlem av klanen el. klubben så er det førstmann til mølla om man synger eller ei..... (Da kjøper du deg sesongkort neste år, så har du forkjøpsrett når de kampene kommer)

Leave a comment:

• "Dør for enga uten tvil"
    replied

Sitat: Den tir, 19 september 2006 08:53 skrev vif_supporter:

> >Selv om det burde vært det... I likhet med det å stå på bredden og cola øvre..

> _________________________________

>

> Så du mener alle som skal være medlem i klanen burde ta en sangtest? Eller obligatorisk sangtest på borteturer? Ha ha...

>

> Morn du...

De som vil stå på Sangfeltene burde vel nesten tatt en test. Men det blir litt drøyt. man burde fløtte seg om man veit at ; jeg er på match i dag for å ete pølse å drekke kaffe. Ikke synge så mye som jeg pleier. Heller gi opp plassen til en som spiser å drekker før matchen!!

Leave a comment:

• vif_supporter
    replied

>Selv om det burde vært det... I likhet med det å stå på bredden og cola øvre..

Så du mener alle som skal være medlem i klanen burde ta en sangtest? Eller obligatorisk sangtest på borteturer? Ha ha...

Morn du...

Leave a comment:

• Engapåtopp
    replied

Sitat: Den man, 18 september 2006 12:43 skrev vif_supporter:

> He he, tror vel de som drar på kamp i dag ikke gir fra seg billetten fordi om man ikke er en gullstrupe. Det er da ingen tvang om å synge fordi man skal på Horåsen. Men oppfordrer alle til å gjøre sitt beste.

>

>

Selv om det burde vært det... I likhet med det å stå på bredden og cola øvre..

Leave a comment:

• vif_supporter
    replied

He he, tror vel de som drar på kamp i dag ikke gir fra seg billetten fordi om man ikke er en gullstrupe. Det er da ingen tvang om å synge fordi man skal på Horåsen. Men oppfordrer alle til å gjøre sitt beste.

Leave a comment:

• tennung
    replied

Vel, jeg står midt i kafferekka på vestbredden, og det er desverre mange med sesongkort som ikke synger, og faktisk ser stygt på deg hvis du prøver å dra igang... Men får håpe de nyter kaffen sin foran TVZebra i kveld!!

Leave a comment:

• superman
    replied

Sitat: Den tor, 14 september 2006 23:43 skrev enga-romerike:

> er nok ikke det gitt. de har lagt ut salget for klansmedlemmer også. siden mandag. mange klansmedlememr som synger også gitt.

det blei vel solgt ca 1500 til dem med sesongkort.. så det er ikke mange ekstra hvertfall..

Leave a comment:

• Johannes
    replied

det er bare og ta venstre for målet begynner og høyre for målet svarer så går det bra.Helt utrolig jeg har ikke hørt noe sutring på den nye sangen.

Leave a comment:

• Engapåtopp
    replied

Forsangere? Det funka jo fett i Bæææææææægen...

Leave a comment:

• "Dør for enga uten tvil"
    replied

På Oslo-by Sangen, syns jeg vi burde få til felt vs felt for å få ordentlig trøkk på den. mot fredrikstad så blir`e liksom bare di som "hermer" som får til trøkket og når vi sang sammen. Sånn jeg hørte det vaffal. noen som er enig?

Leave a comment:

• enga-romerike
    replied

er nok ikke det gitt. de har lagt ut salget for klansmedlemmer også. siden mandag. mange klansmedlememr som synger også gitt.

Leave a comment:

• cossie3
    replied

Sitat: Den tor, 14 september 2006 21:32 skrev Johannes:

> hvis man skal på kamp og ikke synge,hold dere ute til sidene,bare syngende i midten takk

Hvis bare midten skal synge taper vi som faen.. hele feltet skal synge. Selv de som står helt ytterst på kanten.

Er såvidt jeg forstår bare sesongkort innehavere som har biletter. Det betyr at det bør være flust av syngere.

Leave a comment:

• enga-romerike
    replied

ikke bare midten nei. alle på sidene også. bare syngende. håper det er billetter igjen imorgen også for da kommer jeg. og jeg skal synge til krampa tar me

Leave a comment:

• Johannes
    replied

hvis man skal på kamp og ikke synge,hold dere ute til sidene,bare syngende i midten takk

Leave a comment:

• totti
    replied

det er da ingen som går før kampslutt når vi herjer banen.....

tror heller ikke man skal være spesielt redd for at folk drar dit for å være der, og ikke å synge. Har inntrykk av at det er den kampen det er best stemning hvert eneste år.....

Leave a comment:

Working...
X