Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mot den moderne fotballen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anderan View Post
    Enga er nevnt blant klubber "under lupen" som eneste norske klubb.
    Står det hvorfor Enga er nevnt?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Som eneste norske klubb? Du mener Molde, vel? Som bruker mer penger enn hva de omsetter for, men som går i null takket være Røkke & co.
      Nei, for å holde det enkelt pleier jeg skrive det jeg mener :-)

Vi står bare listet opp som én av 40 klubber "under lupen" for å sjekke om vi forholder oss til FFP. Det står for øvrig ikke noe om mistanke om det ene eller andre, så vi kan ha blitt plukket ut tilfeldig for alt jeg vet (men jeg tviler).

De andre nordiske på listen er Elfsborg og Odense, hvis noen kan se et mønster

Comment

Originally posted by anderan View Post
        Helgeutgaven av DN har en lang artikkel om Financial Fair Play. Jeg har bare funnet en kort artikkel på nett, men avisen er fortsatt å få kjøpt i din lokale Brustadbu.

Enga er nevnt blant klubber "under lupen" som eneste norske klubb.
        Tok et bilde av denne listen:

578399_10152112660665567_1156317631_n.jpg

Comment

Vålerenga eneste norske klubb ... Begrip det den som kan. Ja, en slik liste uten Molde på høres skikkelig saklig ut.

Comment

Originally posted by Evol View Post
            Vålerenga eneste norske klubb ... Begrip det den som kan. Ja, en slik liste uten Molde på høres skikkelig saklig ut.
            Tipper det er fordi Vålerenga er eneste norske klubb med link til en superrik (les: John Fredriksen).

Comment

Originally posted by Plaum View Post
              Tipper det er fordi Vålerenga er eneste norske klubb med link til en superrik (les: John Fredriksen).
              Celtic står også på den lista, det skjønner jeg enda mindre av. Kanskje de blir granska rett og slett på grunn av oppførselen til Rangers.

Comment

Står jo '40 av Europas største klubber'.

Sier seg selv at bygdeklubber som Molde og co ikke passer den beskrivelsen.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                  Listen mangler i så fall PSG (Frankrike) og Anzhi (Russland).

Vålerenga har vel heller ikke noen (offisiell) link til Fredriksen lenger så vidt jeg vet?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                    Vålerenga har vel heller ikke noen (offisiell) link til Fredriksen lenger så vidt jeg vet?
                    Nei, men jeg forstod ut ifra artikkelen at de særlig var opptatt av de mer obskure linkene. Så de passer vel på.

Comment

Den demokratiske fotballen

http://www.guardian.co.uk/world/2012...ery?CMP=twt_gu

Comment

Working...
                      X