Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hindret masseslagsmål før hatkampen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hindret masseslagsmål før hatkampen

Ja herregud! Tenk at noen har meninger om det! Forkastelig!

Comment

Jeg som trodde casuals aldri trua folk med supporterutstyr..

Comment

Ekte casuals gjør ikke det, for det er brudd på æreskodeksen. Men Isko Boys Vålerenga gjør tydeligvis det. Jævla idioter som ødelegger for alle andre..
        BADABING BADABONG

Comment

det her er idiotisk!! hvem sier at det ikke blei noe av???

jeg fikk høre når ejg dro fra stadion at masse lsk folk skulle møte noen enga folk på skedsmohallen etter kampen, litt seinere på kvelden for å finne ut av ting.. dette kom fra en i kanaris som blei bedt om å bli med.. :/
          IKAROS

Comment

Nå må dere faen meg gi dere! Det skjedde ikke en dritt. Litt hatsk stemning skal det vel være før lsk - Enga matcher. Jævla forumnisser!

Ikke ett jævla slag ble gitt, alikevel skriker folk igjen om utestengelser.

Og pondus: Vil du vite hva som hadde skjedd hvis ikke vaktene og snuten var der? Akkurat det samme som skjedde, da de uansett ikke ville greid å hindre noe som helst!

Død over den moderne fotball
            For the fashion and the passion

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 00:58 skrev Grim:

> Ja herregud! Tenk at noen har meninger om det! Forkastelig!

Det er selvsagt ikke forkastelig Grim, men så lenge de aller fleste innlegg fra en person går med til å forsvare alle beskyldninger om vold uten å på noe tidspunkt ta avstand fra noe som helst, vitner dette om stor grad av umodenhet, og en voldsforherligelse det store flertall av Klanens medlemmer er mektig lei av!! Har man fulgt med på dette forumet en stund kan man nesten stille klokka etter visse personer når det gjelder å kaste seg på enhver tråd som omhandler bråk. De tar på seg rollen som advokater og forsvarer bråkmakere hver eneste gang (ingen sak for liten ingen sak for stor). Har dere ikke annet å gjøre enn å til enhver tid forsvare folk som skaper kvalme og gir klubb og supportere dårlig rykte?? Hva er din mening om bruk av vold Grim? Hva med deg Baronen? Utfordrer dere herved til å si direkte hva dere synes om denne "sporten".
              Seriemester 2005

Comment

Har sagt det før og kan si det igjen. Om casuals møtes og denger hverandre i svime, bryr det meg null. Når casuals hopper på "sivile" er det helt feil. Dersom to stykker står og slåss i Karl Johan en lørdagskveld så gjør jeg som alle andre, driter i det og.

Nå var vel dette bare casuals som ville sjekke om det var noen fugler som ville sloss. Dersom de ville hoppet på dem, hadde de vel bare flydd inn i folkemengden og gått bajamas. Så ikke hva som skjedde, men det virker jo som om politet og vekterene ikke hadde kontroll når de kom så det kunne de gjort om de ville.

Jeg gir dem ikke en klapp på skulderen for det, jeg hadde likt det bedre om de kunne drevet med sitt utenfor "det offentlig rom" som det heter. Desverre skjønner ikke dere eller media at dette er en fjær i hatten. De viser seg frem og alle i hele landet får vite det. Desverre er dette for hot for media til å dytte under teppet siden det skaper så mange reaksjoner så det vil nok ikke skje.

Comment

Sitat: Den man, 18 september 2006 23:48 skrev nada:

>

> skulle hatt en større versjon av bildet så vi kunne utestengt disse toskene. burde ikke være for vanskelig for klubben å få tak i originalen....

>

Hei luringen! Hva skal de utestenges for? Veiving med henda? Ikke bruk av vif-skjerf knytta rundt håndleddet? Ikke bruk av caps uten brem? Og hva om noen av dem allerede er utestengt fra før av. Skal de da utestenges på nytt? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Dette er nå offisielt blitt et klovneforum, herregud!! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif
                  Jeg vil heller værra pakkis enn fra Brann

Comment

Hva som er min mening om vold i forbindelese med casuals er at jeg mener de burde få holde på så lenge de holder på for seg selv.

Går de løs på uskyldige er det selvfølgelig en sak for domstolene.

Innlegget mitt høyere opp her står jeg fortsatt for.

Så lenge politiet hindret et "masseslagsmål", er det en ikke nyhet.

Fordi det blir bare spekulasjoner.

Da får de heller skrive det samme i overskriften som i artikkelen,at noen vålengafolk blei bortvist fordi de hadde ropt trusler og/eller ukvemsord.

I det innlegget tar jeg ikke stilling til noe annet enn at overskrifta er feil.

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 04:43 skrev DonParma:

> Sitat: Den man, 18 september 2006 23:48 skrev nada:

>

>

> >

> > skulle hatt en større versjon av bildet så vi kunne utestengt disse toskene. burde ikke være for vanskelig for klubben å få tak i originalen....

> >

>

>

> Hei luringen! Hva skal de utestenges for? Veiving med henda? Ikke bruk av vif-skjerf knytta rundt håndleddet? Ikke bruk av caps uten brem? Og hva om noen av dem allerede er utestengt fra før av. Skal de da utestenges på nytt? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

> Dette er nå offisielt blitt et klovneforum, herregud!! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

----

Veldig enkelt, de skal utestenges fra Vålenga arrangementer fordi de oppsøker bråk. Dette er tikkende bomber vi IKKE har bruk for på innsiden av arrangement.

Klarer du ikke å forstå det?

For min del ser detta ut som en gjeng 12-åringer, med saggebukser, hettegenser og caps.

Hadde tanta mi vært der, hadde hu røska fram våtservietter og tørka dem under nesa.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 08:20 skrev Flem:

> Veldig enkelt, de skal utestenges fra Vålenga arrangementer fordi de oppsøker bråk. Dette er tikkende bomber vi IKKE har bruk for på innsiden av arrangement.

> Klarer du ikke å forstå det?

> For min del ser detta ut som en gjeng 12-åringer, med saggebukser, hettegenser og caps.

> Hadde tanta mi vært der, hadde hu røska fram våtservietter og tørka dem under nesa.

>

-----------------

hehe, godt skrevet!! dissa smågutta får heller finne andre arenaer å krangle på.. har hørt at det fortsatt går for seg på diverse samfunnshus rundt omkring.. c",)

hva om dere leier en minibuss til bjørkelangen eller et annet griskgrendt sted til helga, så kan dere slå litt rundt dere der oppe?? (funker ikke det, må dere gjerne gå løs på hverandre..)

terje

-oppgitt-

Comment

Ja, viktig å utestenge disse folka. Tenk å ikke ha på seg supporterutstyr a... Fysj. Motepolitiet slår til igjen. Tragisk.

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 08:46 skrev keyserløkka:

> Ja, viktig å utestenge disse folka. Tenk å ikke ha på seg supporterutstyr a... Fysj. Motepolitiet slår til igjen. Tragisk.

-------------

håper du har såpass vett at du skjønner at dette ikke dreier seg om en diskusjon om bruk av supporterutstyr eller ei?? eller??

terje

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 08:46 skrev keyserløkka:

> Ja, viktig å utestenge disse folka. Tenk å ikke ha på seg supporterutstyr a... Fysj. Motepolitiet slår til igjen. Tragisk.

I denne tråden er det ingen som har vært motepoliti. mulig noen av oss føler behov for å være supporterpoliti. For egen del så foretrekker jeg at det er trygt på kamp. For meg virker det tydelig at det ikke er slik at disse elementene bare sloss mot hverandre. Har planer om å ta med guttene mine på kamp for første gang, men da skal jeg vite at vi ikke skal havne somuforvarende tilskuere til slikt bråk. Hvis dette ikke er mulig så må de vente.

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Jeg antar da også at ingen blei satt på toget til Oslo slik rb påstår?
                                in Absinthia

Comment

Working...
                                X