Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hindret masseslagsmål før hatkampen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hindret masseslagsmål før hatkampen

Blir helt matt når jeg ser at folk her inne skriver at MASKOTEN til LSKs oppførsel er nok til at Klanen liksom har rett til å bli provosert og ville lage bråk. Skal det ikke mer til, så håper jeg dere holder dere hjemme neste gang det er duket for LSK-VIF på Åråsen.

Forza

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 17:18 skrev Jan Banan:

> Blir helt matt når jeg ser at folk her inne skriver at MASKOTEN til LSKs oppførsel er nok til at Klanen liksom har rett til å bli provosert og ville lage bråk. Skal det ikke mer til, så håper jeg dere holder dere hjemme neste gang det er duket for LSK-VIF på Åråsen.

>

> Forza

Han ble vist vekk av politiet, det betyr vel at han kanskje dro den litt langt m.t.p hva som hadde skjedd tidligere på dagen? Provokasjoner må man tåle uansett, om du tror jeg har ment noe annet!
      Seriemester 2005

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 17:38 skrev Reflektor:

> Han ble vist vekk av politiet, det betyr vel at han kanskje dro den litt langt m.t.p hva som hadde skjedd tidligere på dagen? Provokasjoner må man tåle uansett, om du tror jeg har ment noe annet!

Nå mener jeg ikke å være kverulant - men dersom det som skjedde tidligere på dagen skulle spille noen rolle, så burde vel faktisk den reaksjonen være at Klanen i enda større grad bestemmer seg for å IKKE bli provosert http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 13:07 skrev Balkan boys:

> Var du på kampen i går Flem? Så du hva som skjedde med noen få lsk supportere som provoserte oss like før kampstart?De ville absolutt slåss med hele Klanen.Provoserte de ikke i pausen også?Ingen sier en dritt om dem,men det er alltid oppslag i både aviser og særlig her på forumet om Vålerenga supportere som "lager"bråk.Hvor var politiet i går???? Det skjedde inne på stadion Flem!!! Ikke ute på en torg.

Jeg var på kampen ivæfall. De 2 kara som absolutt skulle provosere på sida, blei jo gelæida vekk ganske fort av vaktene, inne på Åråsen, så å blande inn politiet der hadde vært som å fjerne sagmugg med gravemaskin.

Den derre, irriterende fuggern, blei også tatt vekk nogenlunde fort og "flaggerne" kom jo aldri til.

Dette faller innafor lavmål som, ivæfall jeg, klarer å heve meg over. Voksne folk burde skjønne bedre.

Iforhold til sakens kjerne. Både kamparrangører, vakter fra begge klubber og politiet hadde kartlagt "aksjonen" lenge før det skjedde. Det var planlagt å putte dem på toget igjen, FØR de fikk gjort noe ugang.

For de som virkelig ikke skjønner hvorfor politiet gjør dette...

En mistenkt pedofil befinner seg i nærheten av barnehagen ungen din går i. Ville du hindret politiet å fjerne ham fra området før han hadde fått gjort noe?
          Du kødder ikke ustraffa med Vål´enga... Da kommer morrami og tar deg!

Comment

Er det noen som vet hvor navnet Isko Boys kommer i fra ?

Comment

Et innlegg skrevet kl 1909 i denne tråden http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...321&page=4 forteller om 7-8 LSK-supportere i 16-årsalderen som uten grunn angrep 5-6 VIF-supportere på samme alder, sparket og slo slik at en ble liggende nede. En skremmende utvikling at det skal være slik at det nærmest skal være unntakstilstand på Lillestrøm når Enga kommer på besøk, og det samme i Bergen.

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 12:27 skrev Flem:

> Dette blir jo feil Grim. Du må jo nå forstå at vi ser ting forskjellig. Jeg er rimelig sikker på at hverken du eller jeg har fasiten her.

> Denne såkalte gjengen vi snakker om er ikke mer enn 20-30 stk, asså, IKKE halve klanen.

---

Det er her du "detter" av. Dersom man skal utestenge disse må det (bør det) foreligge en grunn. Legger klubben seg på en linje der de utestenger noen og lager noen regler etterpå som passer utestengelsen er vi på feil spor. De reglene du legger til grunn legger lista så høyt at halve klanen havner under.

> Disse idiotene (nå snakker vi om igår), hadde ingenting der å gjøre. Hvis du ikke klarer å se at de forsøkte å framprovosere bråk, gir jeg meg ende over.

Nei og det har jeg aldri gitt inntrykk av heller. Men hva med alt det kanariene drev med? Det er enda mer provoserende. Det casualene drev med var en invitasjon. Det kanaris driver med kan jo få Gandhi til å klikke. Dersom du ikke har noe problem med det, fint for deg men alle er ikke som deg. Husker du når Diallo løp bort til lsk etter å ha scort mot lsk? Han trodde de ville sette pris på det, og være glad på hans vegne. Var vel Bjarmann som fikk han vekk mens det var 5-6 på vei over gjerdet for å ta han. Uvitenhet/idioti er ingen unskyldning for provosering. Poenget mitt her er at det er mange måter å provosere på. Casuals var 10-15 som skrek mot et par hundre kanaris. De to fugla som sto å ertet på seg halve klanen på *stadion* er verre enn de. Forøvrig har lillestrøm casuals og, de bare benekter det foreløpig. Og de er ikke så mange så vidt jeg har forstått. Regner med at det var de "våre" casuals skulle vise seg frem for.

> Jeg er helt klar over at det er vanskelig å sette en grense som er tilfreds for alle, men vi er NØDT til å forsøke å være føre var. Sitter vi bare og venter vil det gå riktig ille før eller siden.

> Hadde dette vært så enkelt som at casuals (nå snakker jeg generelt) kun møtes og denger hverandre, hadde jo dette vært greit for resten av oss, men dette organiseres midt blant oss. Vi blir automatisk trukket inn i dette uten å ville det.

> Det er rett og slett synd at det er for mange av oss som ikke ser problemet før det er for seint.

> Vi nordmenn er ofte blåøyde av natur, la oss bevise at vi klarer å tenke samtidig http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Det er nå "målet" mitt. Å dytte de ut i skyggen tror jeg er en løsning begge kan leve med. Nå er ikke jeg så voldsomt interesert i engelsk fotball men der er det mange firmaer, og mange i hvert firma uten at det skaper noen særlige overskrifter. Hvordan har det seg?

Nr. 13:

"En mistenkt pedofil befinner seg i nærheten av barnehagen ungen din går i. Ville du hindret politiet å fjerne ham fra området før han hadde fått gjort noe?"

---

Argumentene dine spiller følelser og ikke logikk. La meg ta den andre enden av skalen. Du blir tatt for butikk-tyveri. Hver gang du er i nærheten av en butikk kommer politet og bortviser deg. Du har ICA Rett Hjem, Peppes, o.l. om du vil ha mat. Greit det og?

Comment

Sitat: Den man, 18 september 2006 20:29 skrev Harriet Karlsen:

> Tøffe karer, gitt....

>

> Dette ble også diskutert på TV2 Zebra før kampstart, og både Bohinen og Fjørtoft sa sin mening der.

>

> "Dette har ingenting med hverken fotball eller klubbene å gjøre".

>

> Kanskje på tide og innse at vi KAN få svenske tilstander her i Norge også?

-------------------

Bohinen sa også at det er viktig at klanen tar STERK avstand fra dette, og at klanen ikke vil ha noen med dette og gjøre, når programleder (husker ikke hvem det var) spurte om hva han synes om at noen oppførte seg slik..

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 19:30 skrev Pondus:

> Et innlegg skrevet kl 1909 i denne tråden http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...321&page=4 forteller om 7-8 LSK-supportere i 16-årsalderen som uten grunn angrep 5-6 VIF-supportere på samme alder, sparket og slo slik at en ble liggende nede. En skremmende utvikling at det skal være slik at det nærmest skal være unntakstilstand på Lillestrøm når Enga kommer på besøk, og det samme i Bergen.

---------

De gutta gikk foran meg og en kamerat på veien mot toget. Det som skjedde var:

1. Kanariungene gauler et eller annet nedsettende til VIF-supporterne på andre siden av gata.

2. Engasupporterne viser fingern til de gulkledde på den andre sida av gata.

3. LSK-supporterne går helt i spinn, stormer over gata og går (tilsynelatende) løs på Engasupporterne.

Ettersom jeg er lite glad i slosskamper, tok jeg en annen vei da jeg så hva som skjedde.

Da jeg imidlertid så guttene på togstasjonen etterpå haltet den ene, han hadde tydelig vondt og holdt seg til siden.

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 15:08 skrev Nesrene:

> Sitat: Den tir, 19 september 2006 15:00 skrev Lundefugl:

>

> > Jeg vet man hevder det, men undrer hva en rettssak ville ha ført til. Det er privat, men samtidig tilgjengelig for alle. Hvis Enga nektet innvandrere - hva da? Hvor "privat" kunne man da påberope seg i forhold til hva en pub kan tillate seg?

>

> Svada! Å utestenge på bakgrunn av noe som går på tvers av menneskerettigheten vil aldri holde i retten, de er ratifisert og inkorporert i norsk lov.

>

> Utover det står Vålerenga fritt til å nekte enhver inngang etter eget forgodtbefinnende - derunder også disse velkledte voldsromatikerne.

>

Det kan godt være riktig det du skriver, men jeg bare undret meg hvordan dette ville gått i en rettssal når grunnlaget er "eget forgodtbefinnende". Må være lov å undre uten at det er "svada"?

En venn av meg i England nekta å sette seg ned og nekta å følge vaktenes pålegg om det, og ble tatt inn, fratatt sesongkort og skal nå kjøre sak på det. Eh...hvor relevant dette egentlig er veit jeg ikke helt, men...jo! en klar regel med en klar sanksjon - da veit folk hva det handler om.

At man er "voldsromantiker" er sånn jeg ser det ikke like klart.

En gang til - jeg bare undrer - og er like mot dette barnslige casuals-kjøret som de fleste andre her inne.

Lundefugl

Comment

http://www.klanen.no/alle_artikler/k...erenga_fotball

http://www.klanen.no/styret/

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 20:25 skrev Grim:

> Nr. 13:

> "En mistenkt pedofil befinner seg i nærheten av barnehagen ungen din går i. Ville du hindret politiet å fjerne ham fra området før han hadde fått gjort noe?"

> ---

> Argumentene dine spiller følelser og ikke logikk. La meg ta den andre enden av skalen. Du blir tatt for butikk-tyveri. Hver gang du er i nærheten av en butikk kommer politet og bortviser deg. Du har ICA Rett Hjem, Peppes, o.l. om du vil ha mat. Greit det og?

Nå vil vel jeg si at vold og pedofili o.l. ligger høyere i alvorlighetsskalaen enn stjæling.

Har forsåvidt jobbet i butikk og kom det innom noen du visste hadde blitt tatt for tjuveri (butikker snakker sammen om detta), så følger du ekstra nøye med og ved visse tilfeller sender dem på dør.
                          Du kødder ikke ustraffa med Vål´enga... Da kommer morrami og tar deg!

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 20:39 skrev lille i:

> http://www.klanen.no/alle_artikler/k...erenga_fotball

>

> http://www.klanen.no/styret/

Flaut a gitt! Dette glemte jeg fullstendig i farta, og den er ganske god den. Men jeg undrer ennå bare sånn prinsipielt hva som hadde skjedd i en rettssal. Men det holder i praksis ganske langt detta.

Lundefugl

Comment

nå får det være nok fra disse idiotene. får vel bli klanen vs isko så slipper vi flere diskusjoner. jævla tapere.

er du jaget av radio1

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 18:11 skrev Nr.13:

> Sitat: Den tir, 19 september 2006 13:07 skrev Balkan boys:

>

> > Var du på kampen i går Flem? Så du hva som skjedde med noen få lsk supportere som provoserte oss like før kampstart?De ville absolutt slåss med hele Klanen.Provoserte de ikke i pausen også?Ingen sier en dritt om dem,men det er alltid oppslag i både aviser og særlig her på forumet om Vålerenga supportere som "lager"bråk.Hvor var politiet i går???? Det skjedde inne på stadion Flem!!! Ikke ute på en torg.

>

> Jeg var på kampen ivæfall. De 2 kara som absolutt skulle provosere på sida, blei jo gelæida vekk ganske fort av vaktene, inne på Åråsen, så å blande inn politiet der hadde vært som å fjerne sagmugg med gravemaskin.

> Den derre, irriterende fuggern, blei også tatt vekk nogenlunde fort og "flaggerne" kom jo aldri til.

> Dette faller innafor lavmål som, ivæfall jeg, klarer å heve meg over. Voksne folk burde skjønne bedre.

>

> Iforhold til sakens kjerne. Både kamparrangører, vakter fra begge klubber og politiet hadde kartlagt "aksjonen" lenge før det skjedde. Det var planlagt å putte dem på toget igjen, FØR de fikk gjort noe ugang.

>

> For de som virkelig ikke skjønner hvorfor politiet gjør dette...

> En mistenkt pedofil befinner seg i nærheten av barnehagen ungen din går i. Ville du hindret politiet å fjerne ham fra området før han hadde fått gjort noe?

Tror ikke vi to var på samme kampen i går,men,men...

[url]www.fkvelez.net[/url] / [url]www.redarmy-mostar.com[/url] / [url]www.bhfanaticos.com[/url]

Comment

Working...
                                X