Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hindret masseslagsmål før hatkampen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hindret masseslagsmål før hatkampen

Kjenner fler i Pippip-miljøet, inkl. naboen, og i følge han, så skulle de ti fra Isko (isco?)som var i Lillestrøm for litt siden ta's i sammenheng med kampen. 30-40 stk fra kanaris som hadde funnet ut at dette var en god plan..

Mulig Isko ventet på disse?

Comment

Hvis man er medlem av Klanen, og føler at man har blitt urettferdig "dømt" er det mulig å kontakte sikkerhetsanvarlig i Klanen for å få hjelp til å se på saken.

Men etter min kjennskap til utestengelsessakene i år, så har det vel kun vært i den første saken at det kom som noen bombe for de som ble utestengt...

Comment

Sånn som jeg fikk det fortalt om denne situasjonen så var det fler av Lsk fansa som hadde yppa til bråk tidligere . å enga-casualsene møtte opp, mens lsk sin causuals feiga ut å gjemte seg blant "vanlige" kanri`s. (Ord fra en kompis.fugl, veit ikke om det er til å stole på men)
        The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
        -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den ons, 20 september 2006 22:02 skrev "Dør for enga uten tvil":

> Sånn som jeg fikk det fortalt om denne situasjonen så var det fler av Lsk fansa som hadde yppa til bråk tidligere . å enga-casualsene møtte opp, mens lsk sin causuals feiga ut å gjemte seg blant "vanlige" kanri`s. (Ord fra en kompis.fugl, veit ikke om det er til å stole på men)

spiller det noen rolle? hvorfor faen gidder de å reise bare for å lage bråk?Dette går utover andre uskyldige. Plutselig er det fritt vilt å ta uskyldige enga supportere bare fordi noen idioter fra enga familien til stadighet iggler opp til bråk, og deretter stikker av med halen mellom bena. Feige drittunger!!!

er du jaget av radio1

Comment

ok lundefugl. da vil jeg beklage mine anklagelser..

men syntes ditt syn på saken støttet lsk litt. men jeg er ydmyk.. friends? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Sitat: Den tir, 19 september 2006 00:08 skrev Pondus:

> Til Baronen; Og du, den sangen din til Høgmo sier jo litt om nivået...

Javel, jeg bare korrigerte teksten til sånn den blei sunget av klanen til Bondevik orginalt der. Det skriver jeg i innlegget også.

Det sier jo litt når du kommer med det en del år etter at sangen blei sunget første gang. Hva dette har i en debatt som omhandler Casuals/media skjønte ikke jeg.

Til dere andre som heller ikke skjønte noe med en gang her er linken http://www.klanen.no/snakk/index.php...p;start=0&

Comment

Til Baronen: Jeg skrev mitt innlegg, hvor jeg nevnte Høgmo-sangen til slutt, som en reaksjon på ditt innlegg hvor du skrev "Så lenge "masseslagsmålet" blei stoppet kan ingen bevise at politiet hindret et masseslagsmål". Senere skrev du at i det innlegget tar du ikke stilling til noe annet enn at overskrifta er feil (overskrifta i VG). Jeg tok bare stilling til det du skrev første gang. Ganske tidlig i tråden kom de "vanlige" bortforklaringene om at det er medias feil. Og den hang du deg på. Jeg mener det er en håpløs fremstilling av deg å si at man ikke kan bevise at det kunne blitt masseslagsmål.

Jeg sjekket dine tidligere innlegg, og det første som slår meg er at du er sykelig opptatt av "bevis". Du har blitt taua inn selv, uten bevis, du mener det ikke var bevis for noe som helst når politiet pågrep 16 mann etter Brann-kampen. Det var ingen ting som tydet på at det kunne bli bråk på Lillestrøm 12. mai, de var jo på to forskjellige stasjoner... og du vil ha bevis fra meg på min påstand om svensker innblandet i casuals (svensker uten tilknytning til Norge).

Jeg så også hva du skrev i tråden om "Sang til Høgmo". Har selvsagt ikke tilknytning til casuals-debatten, mere ment som et spark til deg. Beklager om du følte deg tråkka på. Har ikke sett noen kommentere det, så det må i så fall være du som har fått tilbakmelding på at folk lurte på hva det var. Den omtalte tråden ble startet med et forslag om å bruke "bondevik"-sangen på Høgmo. Du hang deg på, med forslag om at teksten kunne være "Det er bare en Per Mathias x2 en pose med valium og en stikkepille bak Høgmo er et jævla nærvevrak!! Deretter var det et par stk som synes dette var et tåpelig forslag. Kan ikke bli mere enig. Om den har blitt brukt før en revnende likegyldig.

Jeg mener en fotballsuppor bør konsentrere seg om å støtte eget lag, hvordan du kan mene at casuals gjør det og hvordan du kan mene at en sånn type sang gjør det samme er for meg en gåte.

Comment

At man er sykelig opptatt av bevis anser jeg for å være ganske normalt. Det er tross alt det en rettsstat er grunnlagt på.

At jeg skriver at de ikke kan bevise at det hadde oppstått et masseslagsmål er vel også ganske innlysende. Der kommenterte jeg kun medias ordbruk.

Spesielt når man selv har kommet ut for hvordan politiet opptrer ovenfor mennesker de mener med rette eller urette skal lage bråk. Jeg har ikke kommet med noen bortforklaringer i denne tråden i det hele tatt. Det eneste jeg har skrevet i denne tråden er hvorvidt overskrifta på tråden og artikkelen i VG kanskje burde brukt ett annet ord enn masseslagsmål.

At du reager såpass på en gammel "klassiker" av en tribunesang får stå for din regning, jeg bare prøvde å få fram den orginale teksten. Hvis det sier det meste, begynner jeg virkelig å lure.

Hvorvidt Casuals støtter laget sitt er vel forskjellig fra person til person der som alle andre steder, men at casuals generelt er genuint opptatt av klubben, og støtte den fra tribunen mener jeg er ganske innlysende. Ut i fra det jeg har sett på forskjellige stadioner opp gjennom årene.

Sangen er jo for å prøve å psyke ut motstanderne, gjerne med spark under beltestedet. Sånn har tribunelivet vært i alle år, og kommer nok til å fortsette med det noen år til.

Comment

Må jo si jeg ikke helt skjønner frustrasjonen over den stygge maskoten.. Uten å hakke for mye syns jeg vel egentlig det bare blir litt tåpelig å gråte over denn stakkars lille fuglen som hadde gått seg bort.. Men folk er forskjellige og takk gud for det... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Smil og vær glad..

TRAMP TRAMP TRAMP PÅ EN FUGL
                    Du står på lista til PANZER!!!

Comment

Working...
                    X