Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
det er jo helt håpløst å diskutere om vi sang ut kanaris eller ikke. Selv hørte jeg ikke kanaris ordentlig før etter kampen, noe som ikke er så rart da jeg er mest opptatt av å synge selv + at lyden fra KFL-feltet går rett frem, altså mot hovedtribunen.
Sannsynligvis hørte vi dem like lite som de hørte oss, ettersom vi ikke synger rett mot hverandre.
Synes heller man skal være fornøyd med at stemningen i klanen var meget god til tider......
jeg synes vi var bra i dag. hørte nesten ikke kanarifansen i det hele tatt. mulig at man blir litt lurt i og med at man står mitt blandt klanen, men jeg syntes jeg har hørt kanarifansen bedre tidligere
Jeg måtte sitte på hovedtribunen i dag, hata det maks! Hadde vært så mye bedre å kunne stå og synge! Satt sammen med en nøytral kompis som var mektig imponert over klanen. Vi satt omtrent midt mellom klanen og midtbanen, så vi satt jo nærmere klanen enn pippippene, men til tross for det syns jeg "vi" (dere) var best.
Det skal sies at den tromma til fjørkreet funker, de klarer å hause stemninga mye med den, og det var mye lyd fra dem til tider, men de fikk ett mål mer (som betyr ekstra energi til sang)og var jo så mange fler. Kompisen min utropte Klanen for seierherrer på tribunen, jeg er enig.
Mye skryt til alle som var der, det var stort sett en unison tribune som lagde mye støy, men jeg syns ikke den nye sangen funka i dag, i det hele tatt var evighetssangene ikke særlig bra i dag.
Jeg skjønner ikke, synes det var tamt idag jeg! Massevis av folk gidder ikke å synge, det synges 2-3 forskjellige sanger samtidig... Det er blitt altfor mange turister http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif
Satt i sivil på den ene langsiden i dag. Klanen var bra, men ikke faen om vi sang ut kanaris.. Det er kanskje lettere å synge når laget ditt leder, men det har jo ikke noe å si. Klanen var jo tross alt på bortebane i dag, mens kanaris BURDE være best hjemme.
Sitat: Den tir, 19 september 2006 01:11 skrev jegern:
> Satt i sivil på den ene langsiden i dag. Klanen var bra, men ikke faen om vi sang ut kanaris.. Det er kanskje lettere å synge når laget ditt leder, men det har jo ikke noe å si. Klanen var jo tross alt på bortebane i dag, mens kanaris BURDE være best hjemme.
jeg kjenner maaange i kanaris.. dem fortalte etter kampen, at dem syns det var vanskelig å starte sanger idag, pga vi holdt på så mye. og dem følte seg syngi ut når dem dro fra stadion. på vei fra åråsen til martins gikk dem å diskuterte at dem hadde vært alt for dårlig og at det er flaut å bli syngi ut av klanen osv..
Klanen er tilbake....Vi var bedre enn Kanaris...HALLO.Vi tapte en fotballkamp og det folk er opptatt av er av vi var bedre enn Fugla ?
Det deles ikke ut poeng for "beste supportere" når det blir viktigere for folk hvem som er beste på tribunen så går vi i feil retning..Vi skal ha det beste Laget...Ferdig.
Vel, å ha det beste laget kan vi ikke gjøre så mye med. Å gi den beste støtta, det kan vi gjøre noe med. Så jo, det har noe å si hvis vi lagde mer trøkk enn Kanaris.
Sitat: Den tir, 19 september 2006 04:26 skrev KennethT:
> Klanen er tilbake....Vi var bedre enn Kanaris...HALLO.Vi tapte en fotballkamp og det folk er opptatt av er av vi var bedre enn Fugla ?
> Det deles ikke ut poeng for "beste supportere" når det blir viktigere for folk hvem som er beste på tribunen så går vi i feil retning..Vi skal ha det beste Laget...Ferdig.
Det sportslige diskuteres på hovedforumet. Her diskuteres klanen, er det ikke slik da?
Comment