Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen er tilbake!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Klanen er tilbake!

ahh... Kjempe digg. å høre det der! Håper det fortsetter sånn! Bare å gi alt hver eneste gang. Jeg blei støl under arma og i brøstkassa av en eller annen merkelig grunn. (Kjerringa trodde jeg gjorde narr av a da hun ikke fikk svar på tlf. etter kampen!) lol..
    The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
    -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den ons, 20 september 2006 22:10 skrev lille i:

> Jeg stod på samme sted, og det virka da som om folk stort sett prøvde så godt de kunne, og i alle fall heiv seg med på svare-biten i kanon. Vi delte jo også ut lapper med teksten på alle Klanens busser + en del på Åråsen, så det var noen som fikk lært seg teksten i farta.

Vi som satt bakerst i sporveisbussen prøvde i rykk å napp å dra igang Oslo -By på vei oppover, men var ikke så veldig mange som fikk den med seg tror jeg!
      The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
      -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Var så heldig og fikk sitte på VIP under Start kampen i går og jeg må si jeg ble meget possitivt overasket over trøkket fra cola og bredden.....spesielt cola. Folket fra Kristiansand ble pissa og tråkket på til de grader under hele kampen.

Eneste problemet som nesten er uungåelig med tanke på plasseringen er at sangene sjeldent er synkrone.

Uansett var det en meget god opplevelse og sitte der og høre klanen i går.

EN BY ET LAG!!!

Comment

Oslo by sangen var knallbra i går.

Synd "Konger av Enga" ble satt på etter kampslutt

La oss hylle gutta etter seier
          Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 10:07 skrev ThomasEnga:

> Oslo by sangen var knallbra i går.

>

> Synd "Konger av Enga" ble satt på etter kampslutt

> La oss hylle gutta etter seier

T.o.m. oss grinebitere på vestbredden klarte i perioder å dra i gang i Oslo by sangen. Men det blir for mange dødperioder, dessverre.

Dorian Stefan
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

1. omgangen synes jeg var veldig bra, selv om vi ikke fikk trøkk på Oslo By-sangen før langt ut i 2. omgang. I andre omgang blei det generelt sett noe tamt, mye skyld kan legges på at de få som virkelig førsøker å løfte stemninga fra Gamle Konge, begynte å bli alvorlig hese og greide ikke å dra opp resten. Vi trenger med andre ord flere på Gamle Konge og de nye turistene som av uante grunner fikk plasser som skulle ha vært reservert for syngende, bør pælmes ut igjen til neste år.
              in Absinthia

Comment

begynner og grue meg til møte,hvor jeg frykter at vestbredden kommer til og si at de må stå på vestbredden og cola folk ikke vil flytte seg derfra.vi må samle oss og finne et kompromiss,det er det vikstigste

Comment

Jeg skjønner ikke hva du egentlig gruer deg for.

Hvis noen fortsatt ønsker å skape trøkk fra Vestbredden og andre fortsatt ønsker å skape trøkk fra Gaza, ja da enes man vel først om fortsatt to tribuner. Dersom man enes om kun én tribune, så blir diskusjonen i tilfelle hvilken.

Så gjenstår det å diskutere seg fram til andre grep man ønsker å ta for å få stemninga best mulig. Møtet blir sannsynligvis helvetes langt, men tar man med seg godt humør, et åpent sinn og benytter gjennomtenkte argumenter og ingen drittslenging til de som er uenige, så blir nok møtet hyggelig allikevel...
                  in Absinthia

Comment

jeg synes bare at klanen er ganske dårlig om dagen og synes at trøkk fra to tribuner er en elendig løsning hvis vi skal høres i nevneverdig grad.Jeg er villig til og flytte på meg,men må jo også være åpen for at andre ikke er det.Godt hømør skal jeg ha med meg,selv om jeg sutrer værre enn en borettslagsformann her på forumet.ha en fin dag folkens,spennende med ungdommen om dagen flere som er på vei ut i full blomst

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 12:05 skrev Johannes:

> jeg synes bare at klanen er ganske dårlig om dagen og synes at trøkk fra to tribuner er en elendig løsning hvis vi skal høres i nevneverdig grad.Jeg er villig til og flytte på meg,men må jo også være åpen for at andre ikke er det.Godt hømør skal jeg ha med meg,selv om jeg sutrer værre enn en borettslagsformann her på forumet.ha en fin dag folkens,spennende med ungdommen om dagen flere som er på vei ut i full blomst

Jeg syns også at stemmninga rundt meg (litt til høyre over midderste inngang i cola) var litt laber i går, De som sto forran meg åpna kjeften bare på kjerka og kanskje litt innimellom. Men ellers var det greit http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif Syns vi kommer oss jeg. Men det gjør vi jo nesten alltid i slutten av sesongen. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_biggrin.gif

-----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 12:05 skrev Johannes:

> jeg synes bare at klanen er ganske dårlig om dagen og synes at trøkk fra to tribuner er en elendig løsning hvis vi skal høres i nevneverdig grad.Jeg er villig til og flytte på meg,men må jo også være åpen for at andre ikke er det.Godt hømør skal jeg ha med meg,selv om jeg sutrer værre enn en borettslagsformann her på forumet.ha en fin dag folkens,spennende med ungdommen om dagen flere som er på vei ut i full blomst

Syns det har bedret seg endel i det siste. Særlig på bortebane har det vært bra trøkk. Jeg tror også som deg at vi bør samles på en tribunedel. Sånn jeg ser det nå har vi to tribuner med endel punche folk, spredd rundt sammen med turister som tror de har taushetsplikt på de respektive tribunene.

Forhåpentligvis kommer vi til en enighet slik at vi blir en massiv syngende gjeng, som sier klart i fra om hva vi mener om folk som ikke åpner kjeften. Det skal ikke være noen kjære mor lenger, med folk som ødelegger for stemningen.

Dorian Stefan
                        *****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Working...
                        X