Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tur til Brummundal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skrible
    replied
    Originally posted by KjellH View Post
    Hvis noen har planer om å dra, anbefaler jeg å skrive 'Brumunddal' på GPS'en framfor stavemåten unge Skrible foretrekker. Den virker antakelig like bra som noe annet på iPhone med nytt OS, men ikke andre steder.
    Ellers vil jeg bemerke at det ikke er bare jeg som sliter med å stave navnet på dette stedet.
    Hentet fra oppslaget "Veien skilles" på vpn.no:
    - Spiller du andrelagskampen mot Brummundal?

Leave a comment:

• Skrible
    replied
    Nuvel, omtalte sted er et sted jeg ikke har for vane å besøke. Det er vel mest kjent fordi bygda måtte ta tak etter at 90-tallsnazistene marsjerte der, mener jeg å huske? Og at store poeter som Alf Prøysen og Idol-Gaute kommer derfra.

Uansett - er det noe organisert tur dit opp til Stedet-Jeg-Ikke-Klarer-Å-Skrive-Navnet-På-Helt-Korrekt?

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Originally posted by Skrible View Post
    Er det noen som planlegger noe organisert tur til Brummings lørdag 20. oktober for å gi 2.laget støtte i den siste og særdeles viktige kampen? Har knapt vært på 2.lagskamper, men denne er på et høvlig tidspunkt i høvlig reiseavstand, og med et viktig utgangspunkt...
    Hvis noen har planer om å dra, anbefaler jeg å skrive 'Brumunddal' på GPS'en framfor stavemåten unge Skrible foretrekker. Den virker antakelig like bra som noe annet på iPhone med nytt OS, men ikke andre steder.

Leave a comment:

• Skrible
    started a topic Tur til Brummundal?

Tur til Brummundal?

Er det noen som planlegger noe organisert tur til Brummings lørdag 20. oktober for å gi 2.laget støtte i den siste og særdeles viktige kampen? Har knapt vært på 2.lagskamper, men denne er på et høvlig tidspunkt i høvlig reiseavstand, og med et viktig utgangspunkt...
Working...
X