Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvilken tribuneseksjon står klanen på neste sesong?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvilken tribuneseksjon står klanen på neste sesong?

Var ikke dette møtet søndag 14 okt? Ikke hørt noe mer snakk om dette!

Blir morro å feire 100 år på en byggeplass!

Herlig. Jubileum på en byggeplass! Bra planlagt av VIF. Legger til rette for sine trofaste 3000 som møter opp. Uansett. Var ikke på møte, men hørt at Bendit folket skal over på VG nedre. Altså der vi har dagens borte supportere. Bortefølget til motstander laget skal over på langsiden nærmest Bendit. Tipper da motsatt av Vestbredden. Bra syntes nå jeg, ettersom det blir vanskelig for de å synge oss ut. Ettersom vi nå har kommet til puktet hvor godset synger oss ut på vår egen hjemmebane kan dette være bra for oss.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
      Herlig. Jubileum på en byggeplass! Bra planlagt av VIF. Legger til rette for sine trofaste 3000 som møter opp. Uansett. Var ikke på møte, men hørt at Bendit folket skal over på VG nedre. Altså der vi har dagens borte supportere. Bortefølget til motstander laget skal over på langsiden nærmest Bendit. Tipper da motsatt av Vestbredden. Bra syntes nå jeg, ettersom det blir vanskelig for de å synge oss ut. Ettersom vi nå har kommet til puktet hvor godset synger oss ut på vår egen hjemmebane kan dette være bra for oss.
      Kan du ikke utdype hvordan du mener at dette var bra/dårlig planlagt av VIF?
      Skulle vi bytta stadion ? Til Bislett?
      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
        Helt enig, på VG-nedre blir vi mer kompakte, og kommer nærmere banen og gutta når de scorer! Regner med at det blir forandring i hvilken vei vi spiller. For spillerne har vel foretrukket å spille mot eget publikum i 2. omgang.Det lille på minussiden må vel være at man får litt mindre oversikt enn på 228, og at Gaza kanskje må tåle å bli våte en gang i ny og ne.

Comment

VG-svingen er sannsynligvis den beste tifo-tribunen i landet. Uten at jeg dermed lover noe
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Min forhåpning er at vi i 2013 klarer å skape et mektig trykk nærme banen nede i både svingen og på langsida.
            At alle står opp for klubben i jubileumsesongen og skaper de beste forutsetningene for god stemning.

Dem som står i Bend-it øvre i dag fyller Vg-nedre lett neste år.
            Kanskje det til og med blir trangt om plassen?

Ååååååå heia heia heia heia heia heia VIF.
            EVIG VIF

Comment

Flytter bredden mot vg svingen de også? Når vi har muligheten til å samle oss mer, bør vi gjøre dette!!

Comment

Om vi ikke flytter hele Klanen til VG svingen nå, så skjønner jeg ingenting.
                Eller skal vi feire jubileumssesongen med halve gjengen der, og halve her? Så kan vi feire litt sånn halvveis.

Comment

Syntes vi burde samles jeg også, enten alle på bredden eller alle i vg, er noe faens tull og dele opp

Comment

Det er jo bare komme til Bredden det.
                    For vi flytter oss faen ikke! ;-D

Dere kan jo fjerne Rimi-seglet og skru ned setene der...

HansCmann

Comment

Hvis alle skal stå på bredden, blir det kamp om de midterste plassene!! De fleste som har stått på felt 103-104 har synget minimalt, men har vært gode til å klage. Bredden trenger rett og slett et spark i ræva!

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
                        Hvis alle skal stå på bredden, blir det kamp om de midterste plassene!! De fleste som har stått på felt 103-104 har synget minimalt, men har vært gode til å klage. Bredden trenger rett og slett et spark i ræva!
                        Jeg tror ikke det er så gærnt. Det har bare blitt så langt mellom folk at mange sliter med å ta i skikkelig. Det er nå blitt så glissent i rekkene at folk hører sin egen stemme for godt. Du skulle kanskje ikke tru det om oss, men jeg tror det handler om en slags sjenanse.
                        Fyll opp i mellomrommene - så tipper jeg Bredden kommer til å synge igjen.
                        Det er jo kke helt stille der nå heller, men som sagt...

HansCmann

Comment

Var ikke dette møtet søndag 14 okt? Ikke hørt noe mer snakk om dette!
                          Beklager sen tilbakemelding på dette, rutiner for rapportering, tilbakemeldinger m.m. er ikke helt på plass ennå... Tribuneseksjoner, ståplasser osv kan forhåpentligvis presenteres med plansjer o.l. på sesongkorttreffet 1.nov. Kortfattet referat samt svar fra klubben på en del spørsmål stilt på dette møtet kommer i midten av neste uke.
                          SK Vålerenga Fotball

Comment

Håper dere kommer til bredden og fyller opp der.. Ta bort RIMI-seilet og lag plass der. Er mange av oss som prøver å dra i gang på bredden nå, men det er få som gidder å henge med. Men ikke forvent at det er bare å komme her og skvise oss som har stått der de siste årene da dere valgte å flytte til bendit.
                            Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                              Håper dere kommer til bredden og fyller opp der.....

. Men ikke forvent at det er bare å komme her og skvise oss som har stått der de siste årene da dere valgte å flytte til bendit.

Nå følte jeg meg velkommen!

Comment

Working...
                              X