Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvilken tribuneseksjon står klanen på neste sesong?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kjellsen View Post
    Ehm...VG-nedre er familietribune neste år. http://www.klanen.no/blog/2012/12/se...-fotball-2013/

Kjellsen
    Åja, innlegget mitt var basert på -Way sitt innlegg der han bekrefter at Gaza er flytta til VG-nedre, jeg skumleste denne tråden så jeg trodde at det var det som var bestemt. Men faen, da er det jo helt annerledes, det blir ikke kult i det hele tatt å samles på en langside, da MÅ billettprisene kraftig ned i pris!
    Samtidig er det mye kulere å ha en kortside da spillerne bare kan løpe rett til supporterne etter scoring. Litt som i England altså. Men siden det allerede er bestemt så er det jo ikke noe å gjøre med, synes bare det var en nedtur. Og jeg tror vi kunne fått til et trøkk fra VG-nedre...

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
      Samtidig er det mye kulere å ha en kortside da spillerne bare kan løpe rett til supporterne etter scoring. Litt som i England altså. Men siden det allerede er bestemt så er det jo ikke noe å gjøre med, synes bare det var en nedtur. Og jeg tror vi kunne fått til et trøkk fra VG-nedre...
      Enig her. Meget riktig om sving plassering, kunne vært riktig så gøy med felt bak et mål.

Comment

Originally posted by Fernet View Post
        Det blir godt å få samlet alle på en tribune igjen! Denne delingen har vært et misfoster fra dag 1. Jeg gleder meg til å få alle dere fra svingen ved siden av meg, sammen, sånn det skal være.
        Da Kolasvingen ble etablert i 2003/04 var Postbanken alltid utsolgt. Pga Kola ble det flere stående/syngende, lettere å involvere ikke-medlemmer, bedre for de som syntes det var litt vel "satt" på VB, enkelt å ha med seg fem-seks Underberger på kamp og bedre visuelt for tv-seerne. Tillater meg å være veldig veldig veldig uenig med deg hvis du mener at Kolaprosjektet var et misfoster fra første dag.

(stemning osv er en annen diskusjon, antar vi har forskjellige meninger om temaet)

Comment

Supportere på kortsiden, tilskuere på langsiden. Sånn det bør være. Og nå blir det heldigvis slik på vår nye stadion. Case closed.

Comment

Hvis supportere ikke er tilskuere, blir det vel rekord få klansmedlemmer neste år?

Comment

Originally posted by MortenRH View Post
              Hvis supportere ikke er tilskuere, blir det vel rekord få klansmedlemmer neste år?
              Klanen er ikke tilskuere, de er 12te mann på banen.

Comment

Vel, jeg står på tribuna. Er der først og fremst for å se kampen, så være supporter. Det foretrekker jeg å gjøre fra langsiden, og håper det vil fortsette å være en mulighet også i fremtiden.

Comment

En fremtidig stadion for VIF vil ha langsider, så du kan fint plassere deg der når den tid kommer, det bestemmer du selv. Men aktive supportere skal endelig forenes der hvor aktive supportere hører hjemme, altså på en kortside/sving. Og det blir heldigvis for utviklingen av tribunekulturen kun én tribune for Klanen når vår egen stadion står klar. Gleder meg allerede!

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                    Supportere på kortsiden, tilskuere på langsiden. Sånn det bør være. Og nå blir det heldigvis slik på vår nye stadion. Case closed.
                    Dette er vel en sannhet med visse modifikasjoner. Hvis vi skal se på Klanens 21 år ser virkeligheten slik ut:
                    91-93 Langside Bislett
                    94-96 Kortside Ullevål
                    97-99 Langside Bislett
                    2000-2003 Langside Ullevål
                    2004-2012 To tribuner Langside og kortside på Ullevål.

Siden 2010 har det blitt færre og færre på begge tribuner(langsiden har blitt roligere og roligere), så i anstendighetens navn vil vel det å skryte på seg to tribuner være i drøyeste laget.

Men det er riktig som du sier, på ny stadion vil det bli en kortside avsatt til Klanen og stående syngende supportere. Det er selvfølgelig det beste og kommer til å bli veldig bra. Inntil da tror jeg en samling på langsida vil gi Klanen et samlende boost. Målet må jo selvsagt være at VB blir for liten og vi må ta i bruk VG-nedre allerede 2014.

God Jul - og husk sesongkort.

Kjellsen

Comment

Ehm...VG-nedre er familietribune neste år. http://www.klanen.no/blog/2012/12/se...-fotball-2013/
                      Kjellsen
                      Sesongkort koster så vidt jeg kan se det samme på langsiden/Hafslund og svingen/VG (nede), pris - kr 1948 (+65 i geb?) voksen / kr 600 barn+honnør. Av en eller annen grunn har man ikke gått ut med vanlige billettpriser ennå, spent på om enkeltbilletten blir tilsvarende billigere (som sesongkortene)

Men det er riktig som du sier, på ny stadion vil det bli en kortside avsatt til Klanen og stående syngende supportere. Det er selvfølgelig det beste og kommer til å bli veldig bra. Inntil da tror jeg en samling på langsida vil gi Klanen et samlende boost. Målet må jo selvsagt være at VB blir for liten og vi må ta i bruk VG-nedre allerede 2014.
                      Når åpner Kolasvingen igjen?

Comment

Originally posted by ASEB View Post
                        Når åpner Kolasvingen igjen?
                        Opprinnelig plan mener jeg var cupfinalen 2013 eller sesongstart 2014.

Jeg har ikke sett endelige tegninger av prosjektet.
                        Derfor vet jeg heller ikke om utformingen av tribunen i vil være godt egnet for stående, syngende supportere når arbeidet står ferdig.

Kjellsen får supplere om han har mer info.

Comment

Originally posted by Steinar View Post
                          Opprinnelig plan mener jeg var cupfinalen 2013 eller sesongstart 2014.

Jeg har ikke sett endelige tegninger av prosjektet.
                          Derfor vet jeg heller ikke om utformingen av tribunen i vil være godt egnet for stående, syngende supportere når arbeidet står ferdig.

Kjellsen får supplere om han har mer info.
                          Litt info her: http://www.ullevaal-stadion.no/Nyhet...vaal-bygges-ut
                          "Det mest spektakulære vil imidlertid bli en glassbalkong i den sydvendte delen av tribunen. En balkong hvor gjester får panoramautsikt over hele stadion. Den vil kunne romme 800 personer og vil når det ikke er kamper brukes til kurser, konferanser, underholdning og bespisning. På kampdag har de som benytter seg av den seter på tribunen rett utenfor."

Grafikk av hvordan det vil se ut: http://www.fotball.no/nff/NFF-nyhete...evaal-vedtatt/

Comment

Working...
                          X