Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

MortenNsDagbok: En jævlig utfordrende jobb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by MortenN View Post
    Det er derfor det MÅ være uforpliktende for Vålerenga. Man må selvfølgelig også ha en bred, offentlig presentasjon av hele avtalen, der ingenting holdes skjult. Men penga vil vi ha, altså.
    Jeg har aldri skjønt at dette skal være kontroversielt, det er egentlig helt absurd. Jeg vil mistenke at det finnes ansatte i Skeidar som håndterer den avtalen på en helt ordinær måte uten å involvere andresen. Hva slags spesielle forpliktelser tror man det kan bakes inn i en sponsorkontrakt?

Leave a comment:

• MortenN
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Bra skrevet, selv om det ene punktet har vist seg å ikke fungere:

Det var få som var positive til at Skeidar kom inn som sponsor, Martin-kritikerne fikk bare enda mer vann på mølla med hatte-problematikken...
    Det er derfor det MÅ være uforpliktende for Vålerenga. Man må selvfølgelig også ha en bred, offentlig presentasjon av hele avtalen, der ingenting holdes skjult. Men penga vil vi ha, altså.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Bra skrevet, selv om det ene punktet har vist seg å ikke fungere:

Han skal helst ikke ta betalt, og bør også generere eller bidra med inntekter til klubben selv (gjerne gjennom ulike sponsorat, så lenge de er uforpliktende for Vålerenga).
    Det var få som var positive til at Skeidar kom inn som sponsor, Martin-kritikerne fikk bare enda mer vann på mølla med hatte-problematikken...

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Originally posted by Klanen.no View Post
    Vi er så forbanna kravstore i Vålerenga. I tillegg er vi uenige om alt og alle. Dette er grunnen til at »neste trener i Vålerenga» er Norges mest utfordrende jobb innen fotballen. TV2 melder i dag at Henning Berg er klar som manager for Blackburn. Henning Berg er et typisk eksempel på hva somifølge «de

More...
    Spot on, Morten!
    Jeg er sikker på at mannen du etterlyser allerede er til stede som forumhelt. Jeg har 8-10 forslag om hvem han er. Kan ta det over en øl på Bohemen.

Leave a comment:

• Klanen.no
    started a topic MortenNsDagbok: En jævlig utfordrende jobb

MortenNsDagbok: En jævlig utfordrende jobb

Vi er så forbanna kravstore i Vålerenga. I tillegg er vi uenige om alt og alle. Dette er grunnen til at »neste trener i Vålerenga» er Norges mest utfordrende jobb innen fotballen. TV2 melder i dag at Henning Berg er klar som manager for Blackburn. Henning Berg er et typisk eksempel på hva somifølge «de

More...
Working...
X