Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tursystem 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tursystem 2012

Jeg syns det har vært litt vanskelig enkelte ganger å planlegge borteturene i år. Bussturene har blitt satt opp sent, og undertegnede måtte kjøre privatbil til Molde da det var dårlig med informasjon i Sjappa om det i det heletatt skulle bli tur. Dersom man ønsker flere supportere på bortebane er organisert tursystem et krav.
    Her i huset reiser vi somregel med hmk, da dette er en røykfri buss(Creds til support som klarte å holde bussen relativt røykfri til Sogndal!). Forventer bedre ordninger neste sesong.

Så til mitt egentlige spørsmål, hvordan skal man komme seg til Stavanger i år? klanens turgruppe setter ikke opp buss og support er utsolgt i følge ryktene. Tog er utsolgt, og fly er svindyrt!

Håper mange stiller i Stavanger for årets siste match!

Er helt enig med deg!...
    Medgang og motgang!

http://dittoslo.no/sport/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

Originally posted by pippi1913 View Post
      Jeg syns det har vært litt vanskelig enkelte ganger å planlegge borteturene i år. Bussturene har blitt satt opp sent (...) forventer bedre ordninger neste sesong.
      Det er vel ikke så lett for disse stakkars turarrangørene å planlegge turer og booke busser når de ikke vet når kampene skal spilles...

LD.
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by pippi1913 View Post
        Jeg syns det har vært litt vanskelig enkelte ganger å planlegge borteturene i år. Bussturene har blitt satt opp sent, og undertegnede måtte kjøre privatbil til Molde da det var dårlig med informasjon i Sjappa om det i det heletatt skulle bli tur. Dersom man ønsker flere supportere på bortebane er organisert tursystem et krav.
        Her i huset reiser vi somregel med hmk, da dette er en røykfri buss(Creds til support som klarte å holde bussen relativt røykfri til Sogndal!). Forventer bedre ordninger neste sesong.

Så til mitt egentlige spørsmål, hvordan skal man komme seg til Stavanger i år? klanens turgruppe setter ikke opp buss og support er utsolgt i følge ryktene. Tog er utsolgt, og fly er svindyrt!

Håper mange stiller i Stavanger for årets siste match!
        Du er den første jeg har klart å fange opp som ønsker tur til Stavanger. Vi har bestemt å ikke sette opp tur pga fraværende interesse, og at vi ikke har penger til å kraftig subsidiere turer lengre.

Jeg må be om forståelse for at det er vanskelig å koordinere dette arbeidet, Jostein i Turgruppa har store problemer med må få svar fra privatbussene, og arbeidet går tregt.

Vi imøtekommer alle gode forslag, og ikke minst en utstrakt hånd om noen vil ta over jobben.

Comment

Originally posted by MortenN View Post
          Du er den første jeg har klart å fange opp som ønsker tur til Stavanger. Vi har bestemt å ikke sette opp tur pga fraværende interesse, og at vi ikke har penger til å kraftig subsidiere turer lengre.

Jeg må be om forståelse for at det er vanskelig å koordinere dette arbeidet, Jostein i Turgruppa har store problemer med må få svar fra privatbussene, og arbeidet går tregt.

Vi imøtekommer alle gode forslag, og ikke minst en utstrakt hånd om noen vil ta over jobben.
          Men MortenN, kunne det ikke vært greit å sjekke opp hvor mange som vil på denne kampen FØR man tar en avgjørelse på det? Nå blir det leiebil for vår del på søndag, uheldigvis.
          De to siste rundene har da vært spikret en god stund?...
          Medgang og motgang!

Comment

Det mener vi jo at vi har gjort også, og da var det ingen som signaliserte interesse. Vi måtte med nornal pris hatt rundt 30 påmeldte, og det virket ikke pulsen å være i nærheten av!

Vi kommer selvfølgelig tilbake sterkere enn noensinne i jubileumssesongen.

Og som sagt: Det er også mangel på folk til å organisere dette, så det er bare å SI I FRA!

Comment

Originally posted by MortenN View Post
              Det mener vi jo at vi har gjort også, og da var det ingen som signaliserte interesse. Vi måtte med nornal pris hatt rundt 30 påmeldte, og det virket ikke pulsen å være i nærheten av!

Vi kommer selvfølgelig tilbake sterkere enn noensinne i jubileumssesongen.

Og som sagt: Det er også mangel på folk til å organisere dette, så det er bare å SI I FRA!
              Line og Ine at your service! Regner med at hun er med, vi drar jo i alle fall på turene! :-) Om det så ikke fylles en buss, er det jo en idé å leie en minibuss f.eks?
              Medgang og motgang!

Comment

Ine og Line, send meg sånne spørsmål enten på tlf, mail eller fjesboka for raskere svar. Det er nesten umulig å følge med i alle kanaler.

Se ellers svar fra herr Nydal.

Ellers er jeg er enig i at tursesongen 2012 ikke ble helt som planlagt, men til tross for ræva oppslutning (av ymse åresaker), klarte vi å stille buss til alle kamper minus 2.

2013 kommer fortere enn vi aner og forslag til bedring mottas med stor takk. Endringer blir det i alle fall.

Hilsen Jostein

Comment

Working...
                X