Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

vestbredden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vestbredden

alle her inne klager på vestbredden, og at dem synger for dårlig. det her er kanskje ett dårlig forslag tenker mange, men ja, prøver fordet...

hadde det vært en ide og oppheve fastplass greiene på hele vestbredden, og lagd en liten muntlig regel om at alle som står og synger og som virkelig vil dette, bare trekker inn mot midten?

evt dem som deler ut tifo lapper, skriver ett skriv om at nr plasser ikke gjelder, og at dem som står å synger trekker mot felt f-g eller hva det er og dem som ikke er så ivrige på å synge så mye, kan trekke litt lenger ut mot de neste feltene?

det kunne kanskje løst litt problemer?

vet dette gjelder sang osv, men det er vel noe som anngår hele bredden, ikke bare dem som synger. så poster her.. håper det ikke blir alt for feil http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif
    IKAROS

Re: vestbredden

dra på vallhall den 3. okt og foreslå det. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

det er kamp til søndag da! heheh

IKAROS

Comment

Men sånne avgjørelser blir nok ikke tatt på et forum.

Møt heller opp på møtet 3. oktober, og hev stemmen din der.

Comment

Sitat: Den fre, 22 september 2006 11:50 skrev Muppetkokken:

> Men sånne avgjørelser blir nok ikke tatt på et forum.

> Møt heller opp på møtet 3. oktober, og hev stemmen din der.

------------------------------

Faktisk er det bare årsmøtet som har mandat til å endre fasplassregelen.

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

Hvor har du det fra at det bare er årsmøtet som har mandat til å endre fastplassordningen? Det var vel aldri noe årsmøtevedtak som innførte fastplasssystemet? Jeg kan ikke huske noe slikt.

Personlig mener jeg for øvrig at det er feil om styret ikke kan beslutte i en slik sak. Såpass tillit har jeg til de jeg har vært med på å velge.

For øvrig har dette temaet rundt fastplassordningen og syngetribuner vært opp til diskusjon gjentatte ganger her på forumet og andre steder. Jeg synes det er unødvendig å begynne en ny diskusjon som ikke tilfører noe nytt nå rett før møtet 3. oktober.

Comment

Sitat: Den fre, 22 september 2006 12:13 skrev Raniets:

> Hvor har du det fra at det bare er årsmøtet som har mandat til å endre fastplassordningen? Det var vel aldri noe årsmøtevedtak som innførte fastplasssystemet? Jeg kan ikke huske noe slikt.

>

> Personlig mener jeg for øvrig at det er feil om styret ikke kan beslutte i en slik sak. Såpass tillit har jeg til de jeg har vært med på å velge.

>

-------------------------

Om du tar deg tid til å faktisk gå på årsmøtet så får du vite slik innformasjon. Styret er helt klare på at kun årsmøtet kan endre denne ordningen.

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

Nei, det er feil. Styret i samarbeid med VIF kan fritt endre denne ordningen. Faste plasser er ikke innført etter årsmøtevedtak. Men det som har blitt sagt er at det er UKLOKT å endre ordningen uten at folk får mulighet til å si sin mening. Derfor møtet 3. oktober (som ikke har vedtaksrett, men blir en slags høringsrunde for noen av disse spørsmåla.) Dette møtet var det forøvrig årsmøtet som vedtok at vi skulle ha.

Å vente med denne saken til neste årsmøte går uansett ikke, billettordningene for neste år må landes i løpet av oktober/nvoember

Comment

Sitat: Den fre, 22 september 2006 12:41 skrev Esp1:

> Om du tar deg tid til å faktisk gå på årsmøtet så får du vite slik innformasjon. Styret er helt klare på at kun årsmøtet kan endre denne ordningen.

>

> Espen

Ja. Jeg går faktisk på årsmøter.

Gjør du? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Sitat: Den fre, 22 september 2006 12:44 skrev lille i:

> Nei, det er feil. Styret i samarbeid med VIF kan fritt endre denne ordningen. Faste plasser er ikke innført etter årsmøtevedtak. Men det som har blitt sagt er at det er UKLOKT å endre ordningen uten at folk får mulighet til å si sin mening. Derfor møtet 3. oktober (som ikke har vedtaksrett, men blir en slags høringsrunde for noen av disse spørsmåla.) Dette møtet var det forøvrig årsmøtet som vedtok at vi skulle ha.

>

> Å vente med denne saken til neste årsmøte går uansett ikke, billettordningene for neste år må landes i løpet av oktober/nvoember

------------------------------

Det er merkelig. En gruppe jeg er en del av arbeidet i fjor for å fjerne fastplassordningen på VB, og fikk beskjed fra folk i styret om at det bare er årsmøtet som kan oppheve den.

Dette ble (såvidt jeg husker) gjentatt på årsmøtet i år.

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

Jeg satt ikke i styret i fjor, så hva som ble sagt da veit jeg ikke. Men dette ble i alle fall ikke sagt på årsmøtet i år. Formelt sett kan faktisk styret bestemme dette helt på egenhånd, uten å høre på noen andre - det har vi fullmakt til fra årsmøtet. Men vi mener det er lurere å la folk få komme med sine synspunkter, så man ser flere sider av saken. Men hvis du snur det rundt, så står jo årsmøtet over styret, så hvis årsmøtet pålegger styret å gjøre det ene eller det andre, så må man jo følge det.

Hvis dere ønsker å jobber for endringer i tribunesystemet så er jo møtet 3. oktober en gylden sjanse til å få fram det.

Comment

Sitat: Den fre, 22 september 2006 14:06 skrev lille i:

> Jeg satt ikke i styret i fjor, så hva som ble sagt da veit jeg ikke. Men dette ble i alle fall ikke sagt på årsmøtet i år. Formelt sett kan faktisk styret bestemme dette helt på egenhånd, uten å høre på noen andre - det har vi fullmakt til fra årsmøtet. Men vi mener det er lurere å la folk få komme med sine synspunkter, så man ser flere sider av saken. Men hvis du snur det rundt, så står jo årsmøtet over styret, så hvis årsmøtet pålegger styret å gjøre det ene eller det andre, så må man jo følge det.

>

> Hvis dere ønsker å jobber for endringer i tribunesystemet så er jo møtet 3. oktober en gylden sjanse til å få fram det.

--------------------------------------

Jeg er helt enig med deg.

Forøvrig er det synd at man legger dette møtet til skolenes høstferie. Noen av oss har pådratt oss barn, og i høstferien reiser man på fjellet. (gammelt byjungelordtak)

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

Beklager, når folk drar på ferie kan ikke vi holde styr på http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Hehe jeg vil si Tusen Takk for at jeg fikk sååå mange svar på om dere syns dette var en god ide eller ikke http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif Bra det ikke sporet helt av her.. hehe
                            IKAROS

Comment

Skal ikke si om jeg synes dette er en god ide eller ikke. Men tror at å innføre dette i gjeldende sesong vil kunne medføre noen juridiske problemer. Folk har kjøpt en vare/tjeneste (fast plass på tribunen alle Vålerengas seriekamper). Dersom noen vedtar å fjerne denne varen/tjenesten ser jeg for meg at noen vil kunne kicke på det, og skape et problem.

Derimot å fjerne faste plasser fra neste år.. Det er noe som kan (og bør?) debatteres.

Comment

Working...
                              X