Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ny i klanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny i klanen

Hei
    Jeg har alltid vært en tilbaketrukken Enga supporter som møter opp på rundt 10 kamper i året, og følger resten hjemmefra i soffan. Nå derimot vurderer jeg å ta det neste steget for og faktisk kunne kalle meg ekte supporter ved å melde meg inn i klanen og kjøpe sesongkort. Men før jeg tar dette steget har jeg et par spørsmål.

Hva koster sesongkort, og medlemskap i klanen? Hvordan er miljøet i klanen? Hvordan er det å komme ene og alene til klanen, finner man seg fort til rette? Om man melder seg inn, står man på Gaza eller Vestbredden, hva er best?

Jeg har nok en del spørsmål til jeg ikke kommer på i farta. Om jeg har postet på feil sted flytt den, eller om nødvendig slett den. Jeg håper at noen av dere kan svare meg på disse spørsmålene, og muligens dele deres erfaringer. Jeg har gjort en del Research på forumet, men har ikke funnet noen ordentlige svar på disse spørsmålene.

Originally posted by Hoiback View Post

Hva koster sesongkort, og medlemskap i klanen?
    Jeg rakk å svare. Gud bedre vet hva som hadde skjedd hvis noen av disse skumle og ekle moderatorsvina hadde svart før.

Svaret finner du delvis her. Resten finner du ut hvis du bruker en nettsøker som heter Google.

Hvordan er miljøet i klanen? Hvordan er det å komme ene og alene til klanen, finner man seg fort til rette? Om man melder seg inn, står man på Gaza eller Vestbredden, hva er best?
    Hva med å prøve selv? Det finnes ikke noe fasitsvar på det. Gi hvert alternativ en sjanse, så finner du fort det som passer deg best. Du tilpasser deg Klanen, ikke omvendt.

Jeg har gjort en del Research på forumet, men har ikke funnet noen ordentlige svar på disse spørsmålene.
    Du bør bli mye, mye bedre på researchen.

Velkommen til forumet, forresten!

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Jeg rakk å svare. Gud bedre vet hva som hadde skjedd hvis noen av disse skumle og ekle moderatorsvina hadde svart før.
      Oioioi, LD!

Dette er hva som skjer når to mods kommer etter deg en mørk høstkveld...

http://www.dagbladet.no/tegneserie/p...f36f921f22.gif

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by LameDuck View Post

Svaret finner du delvis her. Resten finner du ut hvis du bruker en nettsøker som heter Google.

Hva med å prøve selv? Det finnes ikke noe fasitsvar på det. Gi hvert alternativ en sjanse, så finner du fort det som passer deg best. Du tilpasser deg Klanen, ikke omvendt.

Du bør bli mye, mye bedre på researchen.

Velkommen til forumet, forresten!

LD.
        ooooiii.. som om personen har lyst til å melde seg inn nå?...

Jeg anbefaler i alle fall en bortetur på nyåret til deg som er helt ny. Fin måte å komme inn i miljøet på og møte mennesker! Eller ta en tur på Bohemen før/etter kamp!
        Medgang og motgang!

http://dittoslo.no/sport/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

10 matcher i året er iallefall "ekte" supporter i min bok.
          Du MÅ ikke ha sesongkort for å være medlem av klanen. bare så det er sagt.
          Du må heller ikke binde deg til en av tribunene.

Miljøet i klanen er like variert som samfunnet rundt deg. Bortsett fra at alle holder med Enga, da naturligvis.
          Klansmedlemsskap koster vel 150 i året eller noe, jeg ser aldri på regninga, men den er iallefall ikke stor.
          Da får du tilsendt klansropet x antall ganger i året, og du får billigere billetter til hjemmematcher.

Den beste måten å bli kjent med folk er en langtur.
          Buss til f.eks trondheim, bergen eller stavanger kan anbefales. Reis gjerne alene, det er masse trivelige (og noen ikke fullt så trivelige) folk ombord på bussene.
          Det er også forskjellige typer busser, fra stillebuss til heisatur.
          Øl og allsang er stikkord på bortetur.

Da jeg var førstereis, en gang på slutten av 90-tallet, fikk kompisen min en del tyn for dette, jeg slapp billig unna.
          Regner med dette er blitt bedre med åra.
          Når man sitter 6-11 timer(ja 11 timer til stavanger i en buss med feil på fartsperra) på en buss, er det uunngåelig å komme i prat med folk, og de blir liksom supporterkompiser resten av livet.

Klansmedlemsskap anbefales på det varmeste!
          Det er egentlig ingen forpliktelser utover å oppføre seg som folk, og man får mange fordeler.
          En no brainer egentlig.

På forhånd; velkommen!

Comment

Etter å ha meldt meg inn i klanen forrige uke, har jeg nå de siste minuttene prøvd å få tak i sesongkort via nettet, men ikke overraskende sliter serverne. Når jeg også velger unummerert på vestbredden får jeg bare lojalitetsprisen på 1713kr, og ikke på 2013kr, som jeg skal betale. Det står også SK KLANEN TIDLIG. Her betyr TIDLIG.....?

Om jeg ikke får ordnet noe i løpet av dagen drar jeg mest sannsynlig ned på Sjappa i morgen, men jeg har ikke noe kundenummer eller medlemskort å vise til ettersom jeg, som tidligere nevnt, meldte meg inn i forrige uke. Betyr dette at jeg ikke får kjøpt sesongkort på VB, eller har de en database der nede de finner meg på?

Comment

Om jeg ikke får ordnet noe i løpet av dagen drar jeg mest sannsynlig ned på Sjappa i morgen, men jeg har ikke noe kundenummer eller medlemskort å vise til ettersom jeg, som tidligere nevnt, meldte meg inn i forrige uke. Betyr dette at jeg ikke får kjøpt sesongkort på VB, eller har de en database der nede de finner meg på?
              Sjappa har tilgang på Klanens medlemsregister.

Comment

Tror det er kun de som har hatt sesongkort som kan kjøpe nå. Har i hvertfall vært slik i alle år tidligere. ser også at det står på vif-fotball.no:
                PRISER (for overnevnte felter)
                Ved fornyelse innen 31. desember 2012: kr. 1713,-
                Uten sesongkort i 2012 eller fornyelse fra 1. januar 2013: kr. 2013,-
                http://www.vif-fotball.no/news/artic...starter-mandag

Comment

Originally posted by bombtex View Post
                  Tror det er kun de som har hatt sesongkort som kan kjøpe nå. Har i hvertfall vært slik i alle år tidligere. ser også at det står på vif-fotball.no:
                  Sånn jeg forstår den der kan du fint kjøpe sesongkort nå, selv om du ikke har hatt tidligere.

Comment

Når jeg også velger unummerert på vestbredden får jeg bare lojalitetsprisen på 1713kr, og ikke på 2013kr, som jeg skal betale. Det står også SK KLANEN TIDLIG. Her betyr TIDLIG.....?
                    Lurt på dette selv, fått noe svar? Bestilte fra nettet selv, og dette blir mitt første sesongkort. Da jeg bestilte krysset jeg av på "Dette produktet er for deg som ikke har sesongkort for Vålerenga fra før, men vil kjøpe nytt." Prisen var fremdeles 1713. Merkelig..

Comment

Da sparte du noen hundrelapper. Ikke ditt problem...

Bare bra med nye sesongkortholdere.

Comment

Originally posted by Septiktank View Post
                        Lurt på dette selv, fått noe svar? Bestilte fra nettet selv, og dette blir mitt første sesongkort. Da jeg bestilte krysset jeg av på "Dette produktet er for deg som ikke har sesongkort for Vålerenga fra før, men vil kjøpe nytt." Prisen var fremdeles 1713. Merkelig..
                        Jeg fant ikke ut av det nei. Det handler sikkert om folk som TIDLIGere har hatt sk, derav lojalitetsprisen. Jeg valgte å dra i sjappa i dag, mye lettere enn nettet i alle fall. Betalte dog 2013 kr. Om du får sk for 1713 bør du jo være glad, men det er jo mulig at du må betale de resterende pengenen når du henter kortet.

Comment

De som kjøper sesongkort før nyttår får en bedre pris. Trodde det i utgangspunktet gjalt fornying, men flott om alle får tilbudet!

Comment

Working...
                          X